TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Officiele arj1o1 depreciation thread
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by Dj Odelpha on Dec-17-2003 16:09:

Sneaker Pimp Officiele arj1o1 depreciation thread

Komt u maar!

From Holland with love zeg maar..

Posted by Chicane on Dec-17-2003 16:10:

Spammende topjood

Posted by Switch on Dec-17-2003 16:13:

haha idd

<-- nutteloze kutpost :P

Posted by Freezel on Dec-17-2003 16:14:

+1

Posted by tango on Dec-17-2003 16:15:

tering wat wordt ik ziek van die arjo101
die gast spamt echt alles vol
alleen maar om het posten
totaal geen waarde

En daarbij leech je alles wat los en vast zit, maar zit je in de review sectie altijd de release groups af te zeiken. Beetje hypocriet niet?

grtz,
TNG

Posted by Dj Odelpha on Dec-17-2003 16:16:

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 16:16:

quote:
Originally posted by tango
totaal geen waarde

En daarbij leech je alles wat los en vast zit, maar zit je in de review sectie altijd de release groups af te zeiken. Beetje hypocriet niet?

grtz,
TNG

je moest eens kijken op mijn harde schijf wat ik leech dat zal je zwaar tegenvallen

Posted by Flippe on Dec-17-2003 16:17:

Jeuj, weer zo'n Spamthread!

Spamnicht!

Posted by Massive on Dec-17-2003 16:18:

quote:
totaal geen waarde

grtz,
TNG

eenschhhhhh

nerdje!

bij deze DEPRECIATED

Posted by Dj Odelpha on Dec-17-2003 16:19:

Attentie: dit is GEEN spamthread! Na zorgvuldig naar de community geluisterd te hebben werd dit door de meerderheid nodig geacht.

Amen.

Posted by Massive on Dec-17-2003 16:19:

quote:
Originally posted by arj1o1
je moest eens kijken op mijn harde schijf wat ik leech dat zal je zwaar tegenvallen

hap hap

Posted by tango on Dec-17-2003 16:21:

quote:

gast, doe voor de gein is een search op jou naam in de review sectie. Dan komen er 8 (!?) pagina's met threads waarin jij reageert en waarvan je de tunes dus hebt geleeched. Hier is opzich niks mis mee, maar ga dan in een andere thread niet zo blij die groups af lopen zeiken die jou die muziek verschaffen.

Posted by Chicane on Dec-17-2003 16:21:

Dat je nou zonodig in elke fucking thread post met soms minder dan 5 woorden komt bietje de strot uut mien jonk

Posted by basd on Dec-17-2003 16:23:

Misschien leuk om te weten: meneer wordt relatief vaak als 'most annoying TA-member' genoemd in deze:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148505

thread. En dat zijn dan over het algemeen niet eens NLTAs.

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 16:24:

quote:
gast, doe voor de gein is een search op jou naam in de review sectie. Dan komen er 8 (!?) pagina's met threads waarin jij reageert en waarvan je de tunes dus hebt geleeched. Hier is opzich niks mis mee, maar ga dan in een andere thread niet zo blij die groups af lopen zeiken die jou die muziek verschaffen.

of in een radioshow gehoord?

Posted by tango on Dec-17-2003 16:25:

quote:
promo cdr

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 16:26:

maar op ff serieus op de thread te reageren:

ik weet dat het niet goed is en dat jullie mij liever wegzien.
ik heb er dan toch over zitten denken van zal ik hier weggaan dit en dat ik weet toch dat mij dat niet lukt en dan verder post eventueel onder een andere naam.
ik zal vanaf NU dan ook normaal en serieus gaan reageren op een thread als het mij NODIG lijkt op een thread te reageren zonder de instelling +1. ik hoop dat jullie mij nog een kans geven dit te doen... omdat ik het hier toch meestal wel gezellig vind.

danku
arjen.

Posted by jp on Dec-17-2003 16:27:

Spammen is een kunst, die niet iedereen beheerst...

Kliederen als een kleuter kan iedereen, Corneille en Appel daarentegen maken indrukwekkende creaties

Posted by Flippe on Dec-17-2003 16:36:

quote:
Originally posted by jp
Spammen is een kunst, die niet iedereen beheerst...

Kliederen als een kleuter kan iedereen, Corneille en Appel daarentegen maken indrukwekkende creaties

haha, wijze wooorden van jp

Posted by SnuggLe on Dec-17-2003 16:47:

Misschien mooi om hier nog aan toe te voegen (ben toch geen mod meer ) dat er in de modsectie zelfs over gesproken is, er was een behoorlijk discussie over dit onderwerp. Ei en Blik kunnen daarover meepraten
Zal niet zeggen wat/hoe, maar d'r is in ieder geval over gesproken.

Ik vind gespam ook irritant, maar ik merk het niet zooooooooo veel van Arjo. Vind wel dat hij (plus veel meer mensen overigens) eens mogen gaan letten op interpuncties en hoofdlettergebruik. Daar erger ik me echt mateloos aan.

Van die zinnen als:
ja maar dat vind ik echt niet

Irritating. Stop spamming you bastards!

Posted by Chicane on Dec-17-2003 17:09:

En leestekens, hoofdletters en punten.

Posted by jp on Dec-17-2003 17:26:

Snuggle, je bent gewoon meer mens geworden

Posted by Ding Chavez on Dec-17-2003 18:16:

Gvd kom ik weer halverwege binnen als er alweer een verzoenende poging is gedaan :/
Om toch nog ff wat zout in de wondjes te wrijven: Over dat leechen, in een bepaald-forum-waar-niet-iedereen-bij-kan-en-ik-dus-maar-niet-bij-naam-zal-noemen levert een search op jou username dit op:

tranceaddict Forums > Search > Thread Results
Displaying Topics 1 to 15 of 419

Om nog maar niet te spreken over het soort posts dat onderaan deze pagina te vinden is. De titel geeft ie ffs zelf al aan waarna jij em nog eens moet posten. Volkomen nuttig....

Maar er is al beters beloofd dus zoals ik al zei was dit alleen maar wat zout in de wondjes wrijven.

Posted by Jappio on Dec-17-2003 18:17:

ik stel voor dat we arj1o1 gewoon ff een inburgeringscursus geven. Zo kan hij een sociaal leven creeeren waardoor die niet talloze threads hoeft te verneuken

Posted by ROFL on Dec-17-2003 18:32:

Give the guy a break. Serieus, dit is zo minder. Ik zit hier niet zo lang. Ik weet dus ook niet hoe lang dit zo gaat, maar meer dan irritant is het ook weer niet. Om zo tegen iemand uit te vallen gezamelijk vind ik nogal laag. Het kan in ieder geval iets subtieler.

Dit alles los van mijn persoonlijke kijk op het geheel natuurlijk.

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »