TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Er komt weer een nieuwe editie van Addiction!!!
28 Februari zullen verschillende (oud)-leden van het forum hun draaikunsten vertonen in de Chez Bebe te Utrecht.
De volledige line-up is bekend!!!!!!:
23:00 - 01:00 Verdine Bel
01:00 - 03:00 Leander
03:00 - 05:00 Eye Riz
05:00 - 07:00 RV
Meer informatie over de tijden en de toegangsprijs zullen in deze thread wordt toegevoegd!
Binnenkort zal ook een site worden gelanceerd waar alles nog eens wordt vermeld, inclusief de flyer!
Hou deze datum dus vrij en kijk voor updates in deze thread!
gegroet,
Addiction organisatie
count me in!
d8 bij me zelf deze week nog van komt er nog een keer een addiction part 2
JAH DUS.
misschien kom ik nog wel ff gezellig kijken! ff kijken hoe het zit met tentamens enzo
Hebben jullie ook een UDC-Member-Entrance??

Vet!
Ben er 1000000000000 % zeker bij!! Zet het meteen in mijn agenda!
Waar is deze toko?
Hey, dit is cool!
Ik heb Siesta alvast gevraagd voor deze editie na zijn spetterende optreden tijdens het vorige Addiction feest. Hij was erg enthousiast en heeft alvast aangegeven niet te zullen afwijken van zijn vaste repetoire zoals te vinden op http://www.djgerrit.com
Alvast groeten aan zijn grote fans hier op Tranceaddict.com en dan met name Snuggle (luv ya babe)
Kusje terug !
Ik wil wel de hele avond skihut!
(Sticky deze btw effe
)
Vet! 
Jammerjammerjammer van die datum, dan heb ik familieverplichtingen waar ik echt niet onderuit kom.
Anders zou ik zeker af zijn gekomen (ben beetje Vlaams aan het oefenen
)
Owww vet he! Dit keer ga ik er zeker voor zorgen dat ik erbij kan zijn 
goed bezig!! 

| quote: |
| Originally posted by basd Anders zou ik zeker af zijn gekomen (ben beetje Vlaams aan het oefenen ) |
| Originally posted by eieregooie Isset dan niet "zeker zijn afgekomen" ? |
| Originally posted by basd Goeie vraag.. Maar ik ben nog aan het oefenen he. En nu weer ontopic. Wordt vast een leuk feestje, zeker / zelfs zonder mij; |
zeg EI, nou je toch aan het posten bent he.....
JIJ ZOU DAAR TOCH OOK KOMEN (draaien that is)!?

Hello peepz...lang niet gezien/gesproken/getypt, magoed voor een feestje ben ik altijd in, zal proberen Petrus ook weer eens mee te krijgen...
| Originally posted by kolkiewolkie zeg EI, nou je toch aan het posten bent he..... JIJ ZOU DAAR TOCH OOK KOMEN (draaien that is)!? |

| Originally posted by T.H.C. Hello peepz...lang niet gezien/gesproken/getypt, magoed voor een feestje ben ik altijd in, zal proberen Petrus ook weer eens mee te krijgen... |
| Originally posted by eieregooie Sja, dat heb ik me ook door andere forum leden laten vertellen... |

Vet Tim&Tin! Eindelijk een goede lokatie voor een vervolg gevonden, TOP!
DJ's en Line up interesseren me niet eigenlijk, het wordt met een -voor iedereen makkelijk te berieken locatie - allicht de grootste nlta bijeenkomst ooit!!
| Originally posted by Little Theseus DJ's en Line up interesseren me niet eigenlijk, het wordt met een -voor iedereen makkelijk te berieken locatie - allicht de grootste nlta bijeenkomst ooit!! |
Leuk initiatief. Als ik tijd heb kom ik ook langs denk ik 
Tjaaah hier gaak ook weer s ff lekker springnichten,ennuh,dat peter komt is flex,maar beter laat ie zn lulkick thuis dan

pfffff lag me net toch een partij te snurken @ work :P
lekker toch, slapend rijk worden 
Ik heb Petertje nog niet gesproken hoor,ga proberen hem mee te krijgen ik heb er iig wel zin in.
| Originally posted by eieregooie Dat is idd een tijd geleden zeg! |
| Originally posted by eieregooie Isset dan niet "zeker zijn afgekomen" ? |