TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden @ Mazzo 24 januari - Border Community Night

Posted by SnuggLe on Dec-17-2003 22:25:

James Holden @ Mazzo 24 januari - Border Community Night

Ja ja, de Border Community Night.
Ik wil Holden wel eens zien, dus ben hier waarschijnlijk wel te vinden!

JAMES HOLDEN: AMSTERDAM RESIDENT
After his successful 'Border Community' label party at this year's Amsterdam Dance Event back in October, James Holden has decided upon the intimate Mazzo club in Amsterdam for a new tri-monthly residency starting on Saturday 24th January next year. Amsterdam seems to be the perfect city for such a label night with Holland being one of James' favourite countries to play in.
Early next year, vocalist Julie Thompson will join Holden for a number of UK dates in support of their new single (the follow up to their massive hit 'Nothing') on Loaded. The pair will perform live PA's at Feel in Preston (31st January), Renaissance at The Bomb in Nottingham (7th February) and Turnmills in London (13th February).

James Holden is currently touring the USA, but will return to play a gig on New Year's Eve at Melodica in Dublin. The Border Community parties at the Mazzo will take place every three months on the last Friday of the month. Also on the bill at the launch party in January will be James' favourite Swedish DJ/producer Petter.

Mods, maak deze please effe sticky, netzoals die addiction

Posted by Bouma-Bros on Dec-18-2003 08:31:

Ik ga hier zeker weer proberen bij aanwezig te zijn. De week erna staat er een weekendje Londen (incl. Sasha @ Fabric!) op t programma dus ff kijken of het gaat lukken. De vorige editie in oktober was in ieder geval heel geslaagd. Mazzo is een toplocatie voor dit soort feestjes.

Wel vaag dat er staat dat het elke laatste vrijdag van de maand gaat worden (4 keer per jaar) maar dat deze op een zaterdag valt...
Petter is ook goed trouwens! Heel vaag iel mannetje van 18, beetje wereldvreemd bijna, maar een echte Genius!

Posted by SnuggLe on Dec-18-2003 09:32:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Petter is ook goed trouwens! Heel vaag iel mannetje van 18, beetje wereldvreemd bijna, maar een echte Genius!

Een soort Glaniskanis dus, behalve de Genius?
Nah oke, hij is ook een genius op mp3gebied, maar dan anders

Posted by kolkiewolkie on Dec-18-2003 10:15:

tis wel 23+ trouwens

Posted by djdavid on Dec-18-2003 10:23:

mooi dat er weer een bordercommunity-night komt!!
kon er de vorige keer tijdens ADE niet bijzijn (was toen trouwens wel bij de armada-night... )
laatste keer dat ik holden live heb horen draaien was tijdens de releaseparty van avb004 geloof ik.. das wel errug lang geleden

denk dat ik hier maar eens heen ga

Posted by ChooChoo on Dec-18-2003 11:16:

quote:
Originally posted by djdavid
mooi dat er weer een bordercommunity-night komt!!
kon er de vorige keer tijdens ADE niet bijzijn (was toen trouwens wel bij de armada-night... )
laatste keer dat ik holden live heb horen draaien was tijdens de releaseparty van avb004 geloof ik.. das wel errug lang geleden

denk dat ik hier maar eens heen ga

Nee joh! Laatste keer Holden was tijdens 2 days of Kaos Hij was er toch niet tijdens de release van AVB004!
Maarre ik denk dat ik hier ook maar naartoe ga

Posted by Little Theseus on Dec-18-2003 13:13:

Bram! Tis wel te merken dat je wat gemist hebt toen met James Holden in de Q in Zwolle - Magrec en Bas kunnen meepraten hoe memorabel die James kan draaien.
Zonde dat het 23+ is. Zouden ze daar echt moeilijk over doen? Kwil er wel heen namelijk!

Posted by basd on Dec-18-2003 13:21:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Bram! Tis wel te merken dat je wat gemist hebt toen met James Holden in de Q in Zwolle - Magrec en Bas kunnen meepraten hoe memorabel die James kan draaien.
Zonde dat het 23+ is. Zouden ze daar echt moeilijk over doen? Kwil er wel heen namelijk!

Was inderdaad erg leuk toen!

Helaas wordt dit dus niks omdat dan mijn laatste weekje Belgie ingaat..

Posted by Ding Chavez on Dec-18-2003 14:01:

Ik meld mij ook vast voorzichtig aan als aanwezige. Tentamens zijn dan mooi ook net voorbij, lijkt me mooie afsluiting van m'n college tijd

Posted by SnuggLe on Dec-18-2003 15:06:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Joh niet zeuren, doen ze niet moeilijk over. Gewoon meegaan!

En Dingetje, leuk dat je ook meegaat!

Posted by Kakao on Dec-18-2003 20:02:

Over leeftijd doen ze juist wel moeilijk bij de Mazzo. Maar goed, vorige keer kwam ik binnen dus ik ga er vanuit dat het nou ook wel weer zal lukken.

Posted by dj_spare on Dec-18-2003 23:40:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
tis wel 23+ trouwens

das klote...

ik wilde wel gaan, maarja ga ik wel naar Marco V in the matrixx

Posted by BaRTeZ on Dec-19-2003 02:40:

quote:
Originally posted by dj_spare
das klote...

ik wilde wel gaan, maarja ga ik wel naar Marco V in the matrixx

hm idd jammer, james holden lijkt me ook wel gaaf

Matrixx is toch 21+?

nahja, Asta lukte ook
Kijk wel ff of ik met je mee ga, hehe

Posted by SnuggLe on Dec-19-2003 19:10:

Check partyflock trouwens.......

Heb een recensie geschreven van James Holden - Balance 005.

Posted by djdavid on Dec-20-2003 20:00:

quote:
Originally posted by ChooChoo
Nee joh! Laatste keer Holden was tijdens 2 days of Kaos

oops,das waar ook
was wel erg goed toen

Posted by SnuggLe on Dec-21-2003 18:12:

Lees ook net dat James Holden ergens in April in de Exposure draait in Den Haag.

Posted by djdavid on Dec-22-2003 19:12:

weet iemand al of t weer alleen deurverkoop wordt bij de mazzo, net als de vorige keer??

Posted by Kakao on Jan-23-2004 15:06:

Zo , wie gaan er morgen nog naar de Mazzo? Ben er zelf vrijwel zeker bij! Veel mensen waren erg positief over James' set op Impulz toch? Had wel iets meer van een "buzz" verwacht eerlijk gezegd.

Posted by SnuggLe on Jan-23-2004 19:26:

Sorry, ik ga niet meer. Was het eerst wel van plan, maar James Holden komt binnen niet al te lange tijd ook naar Den Haag toe volgensmij. Dat heb ik dan toch liever......
Het is nu even stilte voor de storm, maar er komen genoeg leuke feesten. (14 feb Everybody, 21 feb Integrate of Antony Pappa, 24 feb Sander K, 28 feb Addiction, 06 maart ON met Kowalski.......)

Posted by iLLicit on Jan-25-2004 14:41:

Voor degenen die niet geweest zijn: jullie hebben wat gemist!

Wat een super-avondje zeg. Toen ik (heel) vroeg binnenkwam was Petten met James Holden ook net gearriveerd en Petten nam plaats achter de draaitafel. Hij begon rustig met een set van electro/house/tech-house plaatjes. Superrelaxed om even op te chillen. Ik had deze jongen nog nooit horen draaien, maar ik had al wel veel goede dingen over hem gehoord en die kloppen ook zeker wel.
Toen kwam James Holden en de eerste plaat Holden & Thompson - Come To Me was natuurlijk een prachtig begin. Daarna ging hij weer lekker door met zijn eigen sound, zeer goed te pruimen en daar was heel de zaal het wel over eens. Om 4 uur weggegaan, James Holden draaide nog steeds relaxed.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij!

Posted by Partyhardy! on Jan-25-2004 14:51:

PetteR
maar klinkt top! James Holden is echt een

Posted by iLLicit on Jan-25-2004 14:53:

Ok, sorry ik slaap nog half denk ik...

Posted by Raymond on Jan-25-2004 16:33:

Het hoort eigenlijk niet hier, maar waar kan ik die Geweldige Balance Cd van James kopen ?!! Ik heb hem nog nergens zien liggen

Posted by Ding Chavez on Jan-25-2004 17:36:

Hij was hier te koop, maar ik zie dat ie niet meer voorradig is. Misschien dat ze em binnenkort weer binnen krijgen...

Posted by djdavid on Jan-25-2004 21:05:

pfff!! half 10 thuis
zeg hans, de volgende keer ga je maar gewoon weer mee met die auto van je (hehe )

was half 1 binnen, petter stond toen te draaien. vond m t eerste half uur maar n beetje aanklooien. later draaide hij wel wat lekkere stevige platen. vanaf uurtje of 2 james on the wheels en dat was weer 3 uur lang genieten. heb weer een paar fantastische tracks gehoord