TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Astatic 24 januari met Scott Bond!!
Pages (2): [1] 2 »
Astatic 24 januari met Scott Bond!!
| quote: |
| Datum Zaterdag 24 januari Naam ASTATIC Artiesten Scott Bond (U.K.), Johan Cyber Tijd 23.00 � 05.00 Prijs 7,50,- euro VVK Nee |
Wel interessant, dacht ik zo
Slet, zet Addiction in de agenda 
Maareh...Scott Bond voor het laatste op Massive gezien in 2001, was toen wel vet! 
Maar ik ga denk ik naar Holden, maar mocht dat niet door gaan om de een of andere reden , dan ga ik hier ook wel kijken 
Addiction doe ik als echt alles rond is. Asta agenda ga ik als ik klaar ben met douchen doen
Lullo, zet je MSN aan!
Ik wil de Asta agenda weten!
EDIT:
Maybe ook leuk:
Met ingang van komende zaterdag zal ASTA iedere dinsdag- en zaterdagavond live te beluisteren zijn op Fresh FM. Deze zender heeft na het verdelen van de ether frequenties eerder dit jaar geprofiteerd van haar biedingen en heeft vier sterke frequenties gekregen, hetgeen het uitzendgebied van Fresh aanzienlijk heeft vergroot. Fresh FM is hiermee de grootste dance zender van de Randstad geworden.
ASTA is dan ook zeer gelukkig dat zij vanaf 20 december (met Benny Rodrigues) live te beluisteren zal zijn. In de regio Den Haag is Fresh FM te ontvangen op 95,6 FM. In de regio Groot Amsterdam is dat 95,7, in Utrecht is het 103,4 en in de regio Rijnland / Haarlemmermeer is de frequentie 95,9.
Op vrijdag 9 januari zal Fresh FM in samenwerking met ASTA het 20 jarige bestaan van 'De Flitsende 50' vieren met een grote party in ASTA. Toegangskaarten voor dit evenement kunnen worden verkregen door te bellen met Fresh FM in de eerste weken van het nieuwe jaar. (Binnenkort zal ASTA hier meer nieuws over geven.) 'De Flitsende 50' is de wekelijks samengestelde lijst van de best verkopende danceplaten van het moment en wordt op zaterdagavond tussen 18.00 uur en 21.00 uur gepresenteerd door Peter van Leeuwen.
Naast de live uitzendingen zullen er regelmatig kaarten worden weggegeven op de zender dus luister ook overdag naar Fresh!
Dus we krijgen dikke vette sets op Fresh FM!
Vet man!
Hadden ze alleen wat eeerder mogen doen (bv Cox
)
Zoooooooooo das een leuk avondje Asta, nog nooit Scott Bond gezien, dus ik ga waarschijnlijk wel even kijken 
Scott Bond was vroeger echt een hele goede DJ, maar hij is heeeeeel erg afgezakt IMO. Luister maar eens naar zijn Essential Mixes uit 1999, 2000, 2001 en vergelijk die met een recente set.... Echt ongelooflijk dat een DJ zo kan afzakken. In het verleden Scott een stuk of 5 keer zien draaien in de de Gatecrasher, waren erg vette sets destijds!
Maar wie gaat have fun. 
me + scott bond.. dat levert bij mij ALTIJD gezeik op.. d'r is aaaaltijd wel wat als die vent in Nederland komt draaien...
... want is het verassend als ik zeg dat ik 26-1 een tentamen calculus heb? nee toch
(duidelijk zaak weer
)
Leuk! Laatste keer Scott Bonf in XL was ook een topavond! En Bouma-Bros: Je hebt wel enigzins gelijk. Die oude Essential mixes zijn one of a kind. Dat zijn stuk voor stuk topsets, maar tegenwoordig vind ik het ook niet beroerd. Toptrance 
| Originally posted by kolkiewolkie ... want is het verassend als ik zeg dat ik 26-1 een tentamen calculus heb? nee toch (duidelijk zaak weer ) |
Scott Bond!!!
Hier ben ik bij! Scott Bond is altijd Top en nog niet zo onwijs populair dus zal er genoeg ruimte zijn om heerlijk los te kunnen gaan!

jammer dat er dan ook een feestje is van T-Tom
dus dar ga ik lekker heen 
| Originally posted by franzelare jammer dat er dan ook een feestje is van T-Tom |
jammer hoor, dat dat allemaal tegelijk valt!
| Originally posted by Partyhardy! Ja er zijn zowiezo gigantisch veel goede feesten die avond!=> ook nog Marco V in de Matrixx en James Holden in de Mazzo! jammer hoor, dat dat allemaal tegelijk valt! |
24 april Holden in de Exposure (ook Den Haag
)
er komen alleen maar superieure dj's naar de asta. wat vinden ze zo leuk aan de asta?
| Originally posted by Jimmy er komen alleen maar superieure dj's naar de asta. wat vinden ze zo leuk aan de asta? |
veel dj's vinden het haagse publiek erg relaxt!
Armin heeft dat ook meerdere malen gezegd, daarom zijn zijn Solo's ook vaak in Den Haag
Eerst in de
allemaal leuk en aardig die asta maar mag je der wel nog roken??????
| Originally posted by DjRV allemaal leuk en aardig die asta maar mag je der wel nog roken?????? |
oh wacht ff na 1 januari alleen nog maar in rokersruimtes, maar die zullen er vast wel zijn dan..
| Originally posted by Jimmy er komen alleen maar superieure dj's naar de asta. wat vinden ze zo leuk aan de asta? |
geld lijkt mij juist op de tweede plaats te komen.... ik bedoel, het geld krijgen ze toch wel, of ze nou in de Asta, Matrixx of waar dan ook draaien.
Overigens schijnt het wel zo te zijn dat de O (toendertijd) wel ver ging wat betreft fees. Voor Picotto hebben ze (zelf toegegeven) een belachelijk hoog bedrag betaald, maar ze kregen er ook wat voor terug (publiciteit etc, Mauro exclusief in Nederlandse club, enz.). Zelfde geld voor Digweed, meen ik. Wellicht dat ze gewoon na een keer graag terugkomen
Die Karel Cocks komt bijvoorbeeld ook elk jaar alleen (wat club betreft) naar Nederland om in de O (en nu de Asta) draaien en inderdaad, de Armin Only's/Solo's zijn ook veelal in Den Haag (3x ofzo inmiddels?)
| Originally posted by SnuggLe Denk niet dat de causale relatie is: DJ's vinden Asta leuk ---> vette dj's draaien in de Asta Denk dat het veel meer heeft te maken met het GELD wat de Asta betaald, ligt niet zo zeer aan de Asta zelf (DENK IK!). Het is maar waar je voor kiest als club/discotheek zijnde. Maar wat Onno zegt zou natuurlijk wel deels waar kunnen zijn, maar ik denk niet dat dat de hoofdreden is. Money makes the world go round...! |
Het is naar mijn mening niet alleen het geld wat een belangrijke rol speelt, netwerken zijn nog belangrijker. Asta is een club (net als de o) wat zich op grote dj namen richt. Dit is trouwens altijd al geweest ook voor de sluiting. Al een kleine 10 jaar hebben ze internationale contacten met promoters en bookings agents en de dj zelf natuurlijk! Bijvoorbeeld een Armin die was nog niet zo bekend toen hij in de eau ging draaien, het is dus een logisch gevolg dat hij vaker naar den haag komt. Het management geloofde immers ook al in mindere tijden in hem!
Zo kan je het ook zien met carl cox, vriendje van johan cyber en die is weer een vriendje met coen (eigenaar asta en o)
Daarbij heb ik hier ook wel eens met de eigenaar van de toenmalige o over gesproken, van digweed was hij zelf niet zo fan van, maar de manager van digweed had hem zelf aangeboden. Het was namelijk de zelfde manager als van cox. Die manager stond er zo van te kijken dat de hele toko los ging, dat hij digweed ook had aangeboden.
Daarbij is de miami muziek beurs van essentieel belang daar worden de zaken gedaan. Wat optimus schreef, geld kunnen ze overal krijgen een exclusieve club niet overal. De collum van peter van leeuwen (eigenaar atsa en O) heeft vaak wel leuke iside info over dj boekingen etc.
Zoals Partyhardy al zegt vinden sommige top dj's het leuk om in Den Haag te draaien (lees voorheen Eau, nu The Asta). Heb het Armin een paar keer horen zeggen dat de chemie tussen het "Haagse publiek" en hijzelf altijd heel goed werkt (dit heefie voor zijn eerste solo in de Asta gezegd op TMF in iedergeval).
Cox draait niet voor niks driemaal achter elkaar in de Eau en daarna in de Asta. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door Johan Cyber. Maar Cox heeft wat met het publiek in Haagse tenten. De beste man heeft de clubs voor het uitkiezen en als een toko hem niet aanstaat komtie echt niet voor het geld. Hij heeft trouwens in een collumn in een groot Engels Dj-blad melding gemaakt van het grootste feest wattie in 2001 heeft gehad in de Eau (en dat was het ook een legandarische nacht, waarvan ik weer tranen in me ogen krijg als ik er aan terugdenk).
Meneer Digweed is op aanraden van Cox naar de Eau gekomen om te draaien.
Tiesto heeft het 1999 2000 en ook in 2001 super vaak in de Eau gedraaid, mede door de goede sfeer tijdens zijn sets, dit heeft de beste man ook bevestigd.
En verders to Jimmy dat de Asta heropend is, doet niet ter zake voor de eigenaren van de Asta. Dit is voor hun het zoveelste speeltje om mee te spelen. Deze gasten timmeren al jaren aan de weg in Den Haag en zijn inmiddels redelijk financieel onafhankelijk, dus er is genoeg geld om grote dj's binnen te halen. Zoals Ries'79 al zegt dat de eigenaren genoeg goeie connecties hebben gelegd om daadwerkelijk al deze dj's binnen te halen.
[EDIT]
nm, thread gemist 
[/EDIT]
(ja, ik ben er niet helemaal bij als gevolg van de griep...)
*bump*
Komt steeds dichter bij en ik heb er super veel zin. Het is al weer een tijd geleden dat ik Scott Bond heb horen draaien dus ik verheug me er erg op.
Wie gaan er nou nog meer?