TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Club Exposure: NOG MEER in Den Haag te beleven!
Club Exposure: NOG MEER in Den Haag te beleven!
21 februari Anthony Pappa in de Exposure in Den Haag/Scheveningen
http://www.clubexposure.nl/
Deze zin trok mijn aandacht:
Progressive niet alleen qua muziekstijl, maar ook m.b.t. een vernieuwing in het Haagse nachtleven. En selective, spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid, om net als vroeger in Club Exposure dit te organiseren voor een selectieve, trendy, volwassen doelgroep. Op deze avonden zal het publiek wederom verwend worden met special acts, en top dj�s zoals: Anthony Pappa, Luci�n Foort, Timo Maas, James Holden, Kevin Saunderson, Sven V�th, Fred Numf, naast de residents (sexy!)Joyce Mercedes, Jeremy Norris (UK) en Gino Gisberto.
27 december is Lucien Foort er ook al samen met Stef Vrolijk, daar ga ik waarschijnlijk heen!
Leeftijd is alleen 23+, dat is voor veel mensen hier maybe een probleem.....Maar namen zoals Holden, Saunderson, Vath zijn wel vet!
En die Joyce Mercedes (niet bekend in NL, wereldberoemd buiten eigen land schijnt) mag er ook zijn, schijnt........ 
Greetz,
SnuggLe
*schop omhoog voor de thread*
James Holden in de Exposure (Club Fly) was GEWELDIG!
Progressive zoals progressive bedoeld is 
Gezellig met Sjinees , Donna, 303 en Tijssie! Was gezellig en super!!
Nu slapen!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe *schop omhoog voor de thread* James Holden in de Exposure (Club Fly) was GEWELDIG! Progressive zoals progressive bedoeld is ![]() Gezellig met Sjinees , Donna, 303 en Tijssie! Was gezellig en super!! Nu slapen! |
ben nu thuis na een lange wandeling
Het was gezellie met de mensjes en heb zoals altijd weer veel gelachen
James Holden is een held! En ik ben moe. En nu ga ik slapen(K)
Ik had echt mega veel zin, maar fysiek kon ik het even niet meer bijbenen na 13 uur werken. Ben dus toch maar me bedje ingekropen. Maar leuk om te zien/horen dat het iig vet was 
| Originally posted by MaGiK54 Hoe wasset publiek trouwens ? Normaal gesproken zit die toko vol met Scheveningse/Duindorpse schollenkoppen, niet echt het publiek dus waarop je zit te wachten op zo'n feessie. Maar gezien je reactie verwacht ik dat er weinig van deze kansloze er waren Armin op een bootje was trouwens ook toppie. Verslag komt morgen wel in de juiste draad. |
Dat was wel mooi. Veel liefhebbers van de muziek..."Its all about the Music" was ook het thema ofzo. Maar dat was dus wel waar. Had iets drukker gemogen, maar het was niet storend ofzo.
Was het geen streng deurbeleid? Omdat volgens dat stukje het georganiseerd zou worden voor een selectief volwassen publiek. Aan die namen te zien is het iig zeker de moeite waard een keer te gaan dan.
| Originally posted by SnuggLe Geen tot zeeeer weinig schollenkoppen |
| Originally posted by Ding Chavez Was het geen streng deurbeleid? Omdat volgens dat stukje het georganiseerd zou worden voor een selectief volwassen publiek. Aan die namen te zien is het iig zeker de moeite waard een keer te gaan dan. |
Mannen....thx
Alleen lekker lullig dat James nie eens een vloeitje voor me had :P
The MFA - The Difference It Makes rules!!!
Jase From Outta Space - Do What You Want rules nog harder!!!

The MFA - The Difference It Makes was echt vet ja! Hij draaide meer van Balance
Oa. Petter-Alltogether , dat was echt mijn hoogtepunt van de avond!! SUPERVET die break man om die daar te horen, superdikvetretecool!
Het eerste hele uur was sowieso supervet!!! Dik spacen met een dikke smile!
Ook een relaxte gast, die Holden, tijdje met hem staan te praten. Onder andere over Petter en waar hij deze zomer zou draaien; "I just get a note every wednesday and then i know where i'm going to be next week!"
Lol! Extrema kon hij me wel vertellen, Dancevalley niet
En ja, geen lange vloei 
Feestje staat tot nu toe bij mij op 1 dit jaar, en komt niet heeeeeel ver achter Sasha vorig jaar.......
Wat een geweldig feest was dit zeg! 
Een waanzinnige 3 uur durende set van de 'trance wonderboy' met een onwijze climax aan het einde van zijn zet, het hele laatste uur namelijk! Hij had af en toe een moment waar het wat afzwakte, Maar zoals gezegd, het laatste uur was dus echt magistraal!
Lokatie was wel ok straalde een soort underground sfeer uit. Hoewel het iets drukker had mogen zijn was het toch goed gevuld en het was ook erg gezellig publiek wat ook zeker de slogan 'it's all about de music' waar maakte!
Het was natuurlijk ook weer erg gezellig met Donna, Tin en onze 'zeehonden vriend' Bram 
Hier een kleine Tracklist, zover ik het nog weet..
Petter � All Together
The MFA � The Difference It Makes (Original Mix)
Jase From Outta Space� Do What You Want (Infusion�s Sky Mix)
en dit was het einde van zijn set
Petter - ID
Yilmaz Altanhan - Eighties (Remix)
Lactate State - Trance
James Holden - ID
ID - ID
Nicola Gala - Swing to Harmoy
Filterheadz - Yimanya
Luke chable - Melburn (+ Nothing vocals!!)
James Holden - ID
James Holden - I Have Put Out The Light
Het laatste uur was dus waanzinnig!!
Bijna alleen maar nieuwe tunes en wat voor een tunes! Niet normaal vet! Ik weet bijna zeker dat het dus Lactate State (Holden/Chable) was, aangezien het echt een mix was van Chable's welbekende 'synth' en het toch ook een echte Holden touch had.
Volgende Exposure is met Chris Fortier, zal ik niet bij zijn. Niet echt mijn stijl maar zal dit concept zeker in de gaten houden! Want voor de prijs van 10 euro hoef je ook niet moeilijk te doen!
Het was weer s feesten how its meant2B indeed!
Ik ging ffies over 5 uur weg want as you can see zat mn 1e nacht werken van de 4 eraan te komen en moest toch nog wat slaap kunnen pakken,maar hij had er zin in want stond nog volop te bangen 
Tot hoelaat issie nou eigenlijk doorgegaan?
Hopenlijk snel weer zo'n type feestje,en dan natuurlijk partypeeps als zeer belangrijk ingredient
Veelste lang geleden 4 mij iig,en ben niet van plan er weer zo'n tijd overheen te laten gaan,thats 4sure
Oh en Tinnie,die dopjes.....helpen die nou?!
de " wat zeggie?"s zijn wel wat afgenomen hoor
Ja de duimen daarentegen toegenomen:P
Ik heb niet veel toe te voegen aan de commmentaren over Exposure. Topavond gehad. Leuk om Donnie, Opti en Snuggle weer te zien, twas gezellig! En let op hoor, die Holden kan er ook wat van, tsjonge jonge!
Aantal Sjonnies viel mee. Er viel alleen 1 kerel op die constant vlak voor Holden stond te springen en zn aandacht stond te trekken, omdat ie daar geil van werd ofzo. Hij vond het zelfs nodig om stukjes papier of karton ofzo naar m te gooien. Deed me een beetje aan Tiesto praktijken denken (*kots*). Tijssie008 heeft nog getracht de aap te laten verwijderen door de security, maar het mocht niet baten.
Verder vind ik dat Snuggle niet meteen aan de andere kant van de zaal moet gaan staan, als ie een beetje van de kaart raakt door de wiet en de ballonetjes lachgas. We weten je toch wel te vinden mafkees 
| Originally posted by Three 'O Three Verder vind ik dat Snuggle niet meteen aan de andere kant van de zaal moet gaan staan, als ie een beetje van de kaart raakt door de wiet en de ballonetjes lachgas. We weten je toch wel te vinden mafkees |

| Originally posted by SnuggLe Wiet? Ik heb geen wiet aangeraakt. |
| Originally posted by magrec Jongen wat is dat nu dan? Op everybody was dat wel anders |

Sja als je rookt moet je t ook wel goed doen anders hebbie der niks aan:P
Maar idd,die ballon,hoe was die ervaring nouh?
ja, we verheugden ons al op je stemgeluid, maar we hebben helaas weinig kunnen horen

Report goed lezen: merkte er geen FUCK van!