TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by markfeldman on Dec-19-2003 17:20:

TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!

שלום רב !

כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.

אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.

מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !

השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.

תודה.


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2003 18:23:

למה הצבא הזה בא לי באמצע החיים למה


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-21-2003 18:32:

אחחחחחחחחח למה אני בן 17
ולמה יש לי בית ספר.......
ולמה אין לי כסף.........

קיצר...... סורי......


Posted by divx-master on Dec-21-2003 21:47:

Re: TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!

quote:
Originally posted by markfeldman
שלום רב !

כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.

אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.

מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !

השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.

תודה.


אחי כמה עולה כל הסיפור ?

מלון טיסיות מסיבותצ ?

יש לך מושג?


Posted by markfeldman on Dec-22-2003 09:29:

בסביבות 400 דולר

בא לך ?


Posted by divx-master on Dec-22-2003 12:02:

כגדכדגכ

quote:
Originally posted by markfeldman
בסביבות 400 דולר

בא לך ?



חח בא לי !?

זה החלום שלי 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לרקוד שם להיותת שם !!

אבל אין כסף.. ויש לימודים מצטער..


Posted by markfeldman on Dec-22-2003 16:16:

עזוב אותך אתה לא רציני !

חברים יקרים ! רק לרציניים......


Posted by Flotser on Dec-22-2003 17:34:

quote:
Originally posted by markfeldman
עזוב אותך אתה לא רציני !

חברים יקרים ! רק לרציניים......


אל תראה אותו ככה!
לבחור יש 129
IQ
!


ובכלל אתה לא נשמע כזה נחמד, אני אפחד לשבת לידך במטוס!


Posted by markfeldman on Dec-22-2003 21:10:

אח שלי גיבור, אני פשוט לא רוצה לבזבז את זמני.
הפורום יכול להיות מקום למשועממים אך גם כקונקטור בין חובבי הטראנס.
וזה מה שאני מחפש !


Posted by divx-master on Dec-22-2003 21:19:

quote:
Originally posted by Flotser
אל תראה אותו ככה!
לבחור יש 129
IQ
!


ובכלל אתה לא נשמע כזה נחמד, אני אפחד לשבת לידך במטוס!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

באמת נשמע קצת מאיים


Posted by ronsh on Dec-22-2003 23:25:

גם לי יש את החלום..
זה יעשה לי מיסבת גיוס מושלמת..

אבל לצערי .. אני לא מוכן לצאת עם אנשים שאני לא מכיר..
ככה שאני מעדיף לארגן את החבר'ה שלי איכשהו
למרות שכולם תפרנים...

מישהו יכול לתת יותר פרטים..
גילאי כניסה מחיר מסיבה
מחיר כרטיס טיסה..
אולי יש איזה דיל נוח..
משהו...


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-23-2003 00:30:

quote:
Originally posted by markfeldman
עזוב אותך אתה לא רציני !

חברים יקרים ! רק לרציניים......


מה קרה שאתה מחפש לצאת עם זרים מהאינטרנט????????
אתה לא מפחד שיהיה פה איזה פדופיל בן 50 שישמח ללכת איתך למועדון?


Posted by Viber on Dec-23-2003 01:52:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אתה לא מפחד שיהיה פה איזה פדופיל בן 50 שישמח ללכת איתך למועדון?


לך תדע אולי זה ההפך,תיקבע ליראות אותו ותיראה איזה קשיש או איזה מוחמד שידחף אותך לבגאז" בדרך לעזה...


Posted by markfeldman on Dec-23-2003 15:17:

לפי התגובות שלכם אני רואה שאתם ממש לא רציניים.


Posted by DjChook on Dec-23-2003 16:36:

כולם פה ריאלים ויודעים שהם לא יטוסו
אתה לא צריך לקחת אישית


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-23-2003 16:46:

quote:
Originally posted by DjChook
כולם פה ריאלים ויודעים שהם לא יטוסו
אתה לא צריך לקחת אישית


ראסמי
אני לא אטוס.... לפחות לא עכשיו........


Posted by ronsh on Dec-23-2003 18:11:

לא יודע מה איתכם
אני כן רוצה לסוע
לפני הגיוס לעשות חיים קצת

הבעיה שכולם כבר בצבא ועם כל הכבוד אני לא יסע עם מישהו שאני לא מכיר לחו"ל

בעעע
אבל אם מתארגנת קבוצה
ואני גם יתארגן על עצמי עם קבוצה
אולי ניפגש שם ונסתובב יחד


Posted by markfeldman on Dec-23-2003 19:09:

חברים, בגלל זה פניתי לאנשים רציניים שיכולים לממש את הנסיעה הזו.
אין לי בעיה שנתארגן כמה אנשים.


Posted by DjChook on Dec-23-2003 19:18:

תשמעו אני נסעתי עם רועי לאיה נאפה לשבוע בלי באמת להכיר אותו
ועוד הוא סוס מפחיד אז גם ידעתי מראש שהוא יכול לאנוס אותי / לרצוח וכו

אבל זה לא בדיוק אותו דבר


Posted by markfeldman on Dec-23-2003 19:43:

אח שלי, בוא נהייה רציניים ופרודוקטיביים.
בא לך לנסוע או לא ?

CUT THE BULLSHIT ! ! ! !


Posted by Flotser on Dec-23-2003 20:16:

quote:
Originally posted by markfeldman
אח שלי, בוא נהייה רציניים ופרודוקטיביים.
בא לך לנסוע או לא ?

CUT THE BULLSHIT ! ! ! !


אתה לא נחמד!!




Posted by warpedd_ on Dec-23-2003 20:24:

אחי מה זה פה בית זונות

??!!


בא לי פרה


Posted by DjChook on Dec-23-2003 20:55:

חחח מסטול


Posted by Elior on Dec-23-2003 21:46:

quote:
Originally posted by Flotser
אתה לא נחמד!!





אכן כך..
עוד מקרה עצוב של...לא'דע..
אני עייף


Posted by markfeldman on Dec-24-2003 07:14:

חברים, אולי הייתי תקיף מידי עם סימני הקריאה שלי.

אבל זה לא משנה את העובדה שאני עדיין רוצה לנסוע, אבל אין לי כח לסתם תגובות של דיבור באוויר על טראנס אנרג'י

בגלל זה רשמת בכותרת: לרציניים בלבד

יש מבין ?

מי שבאמת רוצה לנסוע ויכול לממש את הנסיעה שיצור קשר.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.