TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!
Pages (2): [1] 2 »
TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!
שלום רב !
כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.
אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.
מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !
השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.
תודה.
למה הצבא הזה בא לי באמצע החיים למה 
אחחחחחחחחח למה אני בן 17
ולמה יש לי בית ספר.......
ולמה אין לי כסף.........
קיצר...... סורי...... 
Re: TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!
| quote: |
| Originally posted by markfeldman שלום רב ! כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד. אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי. מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה ! השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו. תודה. |
בסביבות 400 דולר
בא לך ?
כגדכדגכ
| quote: |
| Originally posted by markfeldman בסביבות 400 דולר בא לך ? |
עזוב אותך אתה לא רציני !
חברים יקרים ! רק לרציניים......
| quote: |
| Originally posted by markfeldman עזוב אותך אתה לא רציני ! חברים יקרים ! רק לרציניים...... |
אח שלי גיבור, אני פשוט לא רוצה לבזבז את זמני.
הפורום יכול להיות מקום למשועממים אך גם כקונקטור בין חובבי הטראנס.
וזה מה שאני מחפש !
| quote: |
| Originally posted by Flotser אל תראה אותו ככה! לבחור יש 129 IQ ! ובכלל אתה לא נשמע כזה נחמד, אני אפחד לשבת לידך במטוס! |
גם לי יש את החלום..
זה יעשה לי מיסבת גיוס מושלמת..
אבל לצערי .. אני לא מוכן לצאת עם אנשים שאני לא מכיר..
ככה שאני מעדיף לארגן את החבר'ה שלי איכשהו
למרות שכולם תפרנים...
מישהו יכול לתת יותר פרטים..
גילאי כניסה מחיר מסיבה
מחיר כרטיס טיסה..
אולי יש איזה דיל נוח..
משהו...
| quote: |
| Originally posted by markfeldman עזוב אותך אתה לא רציני ! חברים יקרים ! רק לרציניים...... |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC אתה לא מפחד שיהיה פה איזה פדופיל בן 50 שישמח ללכת איתך למועדון? |
לפי התגובות שלכם אני רואה שאתם ממש לא רציניים.
כולם פה ריאלים ויודעים שהם לא יטוסו
אתה לא צריך לקחת אישית
| quote: |
| Originally posted by DjChook כולם פה ריאלים ויודעים שהם לא יטוסו אתה לא צריך לקחת אישית |
לא יודע מה איתכם
אני כן רוצה לסוע
לפני הגיוס לעשות חיים קצת
הבעיה שכולם כבר בצבא ועם כל הכבוד אני לא יסע עם מישהו שאני לא מכיר לחו"ל
בעעע
אבל אם מתארגנת קבוצה
ואני גם יתארגן על עצמי עם קבוצה
אולי ניפגש שם ונסתובב יחד
חברים, בגלל זה פניתי לאנשים רציניים שיכולים לממש את הנסיעה הזו.
אין לי בעיה שנתארגן כמה אנשים.
תשמעו אני נסעתי עם רועי לאיה נאפה לשבוע בלי באמת להכיר אותו
ועוד הוא סוס מפחיד אז גם ידעתי מראש שהוא יכול לאנוס אותי / לרצוח וכו
אבל זה לא בדיוק אותו דבר
אח שלי, בוא נהייה רציניים ופרודוקטיביים.
בא לך לנסוע או לא ?
CUT THE BULLSHIT ! ! ! !
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אח שלי, בוא נהייה רציניים ופרודוקטיביים. בא לך לנסוע או לא ? CUT THE BULLSHIT ! ! ! ! |
אחי מה זה פה בית זונות
??!!
בא לי פרה
חחח מסטול
| quote: |
| Originally posted by Flotser אתה לא נחמד!! |
חברים, אולי הייתי תקיף מידי עם סימני הקריאה שלי.
אבל זה לא משנה את העובדה שאני עדיין רוצה לנסוע, אבל אין לי כח לסתם תגובות של דיבור באוויר על טראנס אנרג'י
בגלל זה רשמת בכותרת: לרציניים בלבד
יש מבין ?
מי שבאמת רוצה לנסוע ויכול לממש את הנסיעה שיצור קשר.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.