TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Roken op Dance-party's????
Hey,
Ik vraag me ff zwaar af hoe het vanaf 1 januari zit met het roken op Dance-feesten...
Stel dat je bijv. op Trance Energy niet meer mag roken! Dat zou ik echt zwaar bagger vinden. Wat denken en vinden jullie?? Mag t strax nog wel of niet? En maakt t je wat uit of niet??
Maazels
TranceZoner
Kweet niet precies hoe het zit..Ik hoorde dat je als uitgaansgelegenheid uitstel kon krijgen voor 2 jaar ofzo
Meer weet ik ook niet en misschien ist wel gelul dus zitten de rokers zonder saffie gedurende hun weekelijkse uiteenspatting van emoties als gevolg van een zware werkweek...ofzo
als ik niet mag roken kom ik niet
als ik niet mag blowen word ik gek! dus dan kom ik ook niet!
Als ik niet mag roken EN blowen kom ik ook niet,zal lekker rustig worden
Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten.
Kommaaarrrrrrrr kommaarrrrr 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten. Kommaaarrrrrrrr kommaarrrrr |
| Originally posted by Chicane Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten. Kommaaarrrrrrrr kommaarrrrr |
Kijk om dit soort onzin te voorkomen ben ik dus 1 december gestopt met roken. Heeft de overheid toch zn zin
Ik vind die klotegeur wel zn charmes hebben eigenlijk
. Brings back some good memories
.
Ik zou het helemaal niet erg vinden als het roken verboden wordt! En zoals sommige hier al hebben gezegd, dan heb je die smerige geur 's morgens niet meer op je kamer hangen!
Boeit me niet wat niet of wel rokers over dit feit te zeggen hebben en ga er ook helemaal niet over in discussie,niet rokers hebben hun punt en die begrijp ik ook,stoppen zou ook mij t beste uitkomen,en dan vooral financieel want zo hypocriet om over mn gezondheid te beginnen ga ik niet zijn zeg maar.
Vind het ws nog te lekker,mn peukie cq jointje,naja lb,zo heeft iedereen zn dingetje,en dan kom ik toch lekker nie meer op die feesten,zal me worst wezen
Als ik de 40 aan zie komen zal ik zowieso niet meer zo nodig op feesten willen verschijnen dus ach,de mooiste tijd qua het uitgaan heb ik at least meegemaakt
Misschien kunnen ze ook nog van die robijn geurbuiltjes in de zaal hangen hier en daar zodat je naar bloemetjes ruikt als je thuiskomt,is dat nie ff dik
| Originally posted by Donna Misschien kunnen ze ook nog van die robijn geurbuiltjes in de zaal hangen hier en daar zodat je naar bloemetjes ruikt als je thuiskomt,is dat nie ff dik |
Het ligt puur aan de uitgaansgelegenheden dat je stinkend thuis komt. Paar avonden wezen stappen in diverse tenten in Mexico en de gemiddelde Nederlandse tent kan heeeeeeeeeel veel leren van die tenten daar. Punt 1: hele goede afzuiging, als roker viel me op dat ik niet stinkend thuis kwam zoals gewoonlijk als ik in een club geweest ben. Punt 2: fucking airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.
Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. Neem nou vrijdag, het is rond de 4 a 5 graden buiten en binnen is het 30 a 35 graden, mensen hebben er zwaar de ziekte er over in, uiteindelijk gaan mensen eerder weg en gaan over op water drinken, want alcohol en die heette is geen goede combinatie. Vrienden van me, die voor het eerst in de Asta waren, die hebben nou ook niet zoiets laten we vaker naar deze tent gaan. Dus een goede afzuiging en airco lijkt mij het beste wat een tent kan overkomen, mensen hebben het dan veel beter naar der zin en komen niet stinkend thuis.
een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch?
| Originally posted by Hitman een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch? |
| Originally posted by MaGiK54 Punt 2: fucking airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis. Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. |
ten eerste geloof ik niet dat er een rookverbod komt op feesten maar what if... echt niet dat ze dat kunnen handhaven hoor n beetje tienduizenden mensen watchen waarvan meer dan de helft rookt is onmogelijk. ik vond t gister best irritant, niet alleen stink je maar je krijgt ook die peuken tegen je aan... IT BURNS US
Moet je maar uitkijken waar je loopt
Iemand zn glas drinken uit zn klauwen lopen omdat je nie oplet is net zo irritant als zo'n zeikerd die met zn blik op oneindig tegen je peuk aan loopt te zaniken,branduh zal je kreng!
| Originally posted by AlFerox maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow |
NL moet gewoon de knoop doorhakken. Wel of geen roolverbod in de horeca. Persoonlijk heb ik liever dat er niet meer gerookt wordt.
Mensen blijven wel uitgaan (zie new york) pech voor de mensen die wel roken.
Maarja als het er niet komt ik zit er niet mee maar de hele tijd dat gelul welles/nietes 
| Originally posted by ROFL Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo. Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term |
stond van de week nog een artikel over in de volkskrant: jaarlijks komen er evenveel mensen door ongezond eten om het leven als door roken (22 duizend).
daar hoor je dan niemand over!
/me sets mode +Zwitsal ROFL en nu oogjes dicht(komt r ook geen rook in
) en je snaveltje toe !!
| Originally posted by AlFerox stond van de week nog een artikel over in de volkskrant: jaarlijks komen er evenveel mensen door ongezond eten om het leven als door roken (22 duizend). daar hoor je dan niemand over! |