TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by AirPole on Dec-20-2003 22:44:

Question Roken op Dance-party's????

Hey,

Ik vraag me ff zwaar af hoe het vanaf 1 januari zit met het roken op Dance-feesten...
Stel dat je bijv. op Trance Energy niet meer mag roken! Dat zou ik echt zwaar bagger vinden. Wat denken en vinden jullie?? Mag t strax nog wel of niet? En maakt t je wat uit of niet??

Maazels

TranceZoner

Posted by Teknikol on Dec-20-2003 22:57:

Kweet niet precies hoe het zit..Ik hoorde dat je als uitgaansgelegenheid uitstel kon krijgen voor 2 jaar ofzo Meer weet ik ook niet en misschien ist wel gelul dus zitten de rokers zonder saffie gedurende hun weekelijkse uiteenspatting van emoties als gevolg van een zware werkweek...ofzo

Posted by DjRV on Dec-20-2003 22:58:

als ik niet mag roken kom ik niet

Posted by franzelare on Dec-21-2003 07:19:

als ik niet mag blowen word ik gek! dus dan kom ik ook niet!

Posted by Donna on Dec-21-2003 11:25:

Als ik niet mag roken EN blowen kom ik ook niet,zal lekker rustig worden

Posted by Chicane on Dec-21-2003 12:22:

Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten.

Kommaaarrrrrrrr kommaarrrrr

Posted by Ding Chavez on Dec-21-2003 12:29:

quote:
Originally posted by Chicane
Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten.

Eensch!
Wat zal de kamer op zondagmiddag als je wakker wordt toch lekker ruiken vanaf 1 januari

Posted by Asperge on Dec-21-2003 12:46:

quote:
Originally posted by Chicane

Eens

Dan hoef je niet eerst te douchen na het stappen om die kutgeur uit je haar te krijgen

Posted by ahp2002 on Dec-21-2003 12:54:

Kijk om dit soort onzin te voorkomen ben ik dus 1 december gestopt met roken. Heeft de overheid toch zn zin

Posted by kolkiewolkie on Dec-21-2003 12:58:

Ik vind die klotegeur wel zn charmes hebben eigenlijk . Brings back some good memories .

Posted by Flippe on Dec-21-2003 13:04:

Ik zou het helemaal niet erg vinden als het roken verboden wordt! En zoals sommige hier al hebben gezegd, dan heb je die smerige geur 's morgens niet meer op je kamer hangen!

Posted by Donna on Dec-21-2003 13:21:

Boeit me niet wat niet of wel rokers over dit feit te zeggen hebben en ga er ook helemaal niet over in discussie,niet rokers hebben hun punt en die begrijp ik ook,stoppen zou ook mij t beste uitkomen,en dan vooral financieel want zo hypocriet om over mn gezondheid te beginnen ga ik niet zijn zeg maar.

Vind het ws nog te lekker,mn peukie cq jointje,naja lb,zo heeft iedereen zn dingetje,en dan kom ik toch lekker nie meer op die feesten,zal me worst wezen

Als ik de 40 aan zie komen zal ik zowieso niet meer zo nodig op feesten willen verschijnen dus ach,de mooiste tijd qua het uitgaan heb ik at least meegemaakt

Misschien kunnen ze ook nog van die robijn geurbuiltjes in de zaal hangen hier en daar zodat je naar bloemetjes ruikt als je thuiskomt,is dat nie ff dik

Posted by AlFerox on Dec-21-2003 13:54:

quote:
Originally posted by Donna

Misschien kunnen ze ook nog van die robijn geurbuiltjes in de zaal hangen hier en daar zodat je naar bloemetjes ruikt als je thuiskomt,is dat nie ff dik

maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow

Posted by MaGiK54 on Dec-21-2003 14:01:

Het ligt puur aan de uitgaansgelegenheden dat je stinkend thuis komt. Paar avonden wezen stappen in diverse tenten in Mexico en de gemiddelde Nederlandse tent kan heeeeeeeeeel veel leren van die tenten daar. Punt 1: hele goede afzuiging, als roker viel me op dat ik niet stinkend thuis kwam zoals gewoonlijk als ik in een club geweest ben. Punt 2: fucking airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.

Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. Neem nou vrijdag, het is rond de 4 a 5 graden buiten en binnen is het 30 a 35 graden, mensen hebben er zwaar de ziekte er over in, uiteindelijk gaan mensen eerder weg en gaan over op water drinken, want alcohol en die heette is geen goede combinatie. Vrienden van me, die voor het eerst in de Asta waren, die hebben nou ook niet zoiets laten we vaker naar deze tent gaan. Dus een goede afzuiging en airco lijkt mij het beste wat een tent kan overkomen, mensen hebben het dan veel beter naar der zin en komen niet stinkend thuis.

Posted by Hitman on Dec-21-2003 14:36:

een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch?

Posted by Asperge on Dec-21-2003 15:24:

quote:
Originally posted by Hitman
een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch?

Het ging toch om een rookvrije werkplek? En op een feest werken ook mensen?

Ik zou niet eens weten of er een rookverbod komt voor parties, zoiezo denk ik dat ze dat er nooit doorheen gaan krijgen.

Posted by Blik on Dec-21-2003 16:09:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Punt 2: fucking airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.

Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent.

omdat als iedere tent in Nederland een dikke airco zou hebben half Nederland ziek is na het weekend. Ooit naar Spanje geweest toevallig? Dan weet je dat op de terugweg iedereen last van keelpijn heeft, en verkouden is. Dit komt door de airco. Omdat als je uitgaat je vaak een paar kroegen binnenloopt. airco in airco uit etc...

Leuk idee hoor, maar niet toepasbaar in Nederland. In Mexico doen ze dat omdat het anders 60 graden in die tent zou worden en zo vochtig dat het zweet van het plafond zou vallen.

ik zou het wel relaxed vinden als het roken verboden zou worden in de horeca (vooral in restaurants, dat is zo fucking ranzig), maar ik zou niet thuisblijven als het roken in de horeca door zou gaan.

(maar in restaurants mogen ze het van mij direct afschaffen, niets is ranziger dan tijdens je eten opeens een smerige rookgeur in je bek te krijgen die niet van jou is)

Posted by Duke2003 on Dec-21-2003 16:22:

ten eerste geloof ik niet dat er een rookverbod komt op feesten maar what if... echt niet dat ze dat kunnen handhaven hoor n beetje tienduizenden mensen watchen waarvan meer dan de helft rookt is onmogelijk. ik vond t gister best irritant, niet alleen stink je maar je krijgt ook die peuken tegen je aan... IT BURNS US

Posted by Donna on Dec-21-2003 17:35:

Moet je maar uitkijken waar je loopt
Iemand zn glas drinken uit zn klauwen lopen omdat je nie oplet is net zo irritant als zo'n zeikerd die met zn blik op oneindig tegen je peuk aan loopt te zaniken,branduh zal je kreng!

Posted by ROFL on Dec-21-2003 19:40:

quote:
Originally posted by AlFerox
maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow

Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo.
Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term

Posted by magrec on Dec-21-2003 19:58:

NL moet gewoon de knoop doorhakken. Wel of geen roolverbod in de horeca. Persoonlijk heb ik liever dat er niet meer gerookt wordt.

Mensen blijven wel uitgaan (zie new york) pech voor de mensen die wel roken.

Maarja als het er niet komt ik zit er niet mee maar de hele tijd dat gelul welles/nietes

Posted by AlFerox on Dec-21-2003 20:08:

quote:
Originally posted by ROFL
Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo.
Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term

ik heb het over het gezeur in deze thread dat er op houseparties niet meer gerookt zou mogen worden omdat je kleren ervan gaan stinken.. pff, als je daar al over gaat zeuren dan mis je toch de strekking van het housegebeuren inzake het vrijgevochten en rebelse karakter dat het vroeger altijd had.
dat gaat nu helaas nauwelijks meer op, maar toch.. als je gaat miepen over roken op een feest, dan kun je beter in je teletubbiepyama met je lekker ruikende haartjes thuis voor de buis blijven!!!

Posted by AlFerox on Dec-21-2003 20:21:

stond van de week nog een artikel over in de volkskrant: jaarlijks komen er evenveel mensen door ongezond eten om het leven als door roken (22 duizend).
daar hoor je dan niemand over!

Posted by Donna on Dec-21-2003 21:11:

/me sets mode +Zwitsal ROFL en nu oogjes dicht(komt r ook geen rook in) en je snaveltje toe !!

Posted by basvh on Dec-21-2003 21:24:

quote:
Originally posted by AlFerox
stond van de week nog een artikel over in de volkskrant: jaarlijks komen er evenveel mensen door ongezond eten om het leven als door roken (22 duizend).
daar hoor je dan niemand over!

idd jah

ook als iedereen zou stoppen met roken zouden er minder mensen aan kanker sterven hierdoor zou er meer moeten worden uitgetrokken aan AOW. Ook zou de regering geen inkomtsten meer krijgen uit accijns van sigaretten. Je zou bijna kunnen zeggen dat het land failliet zou gaan als iedereen zou stoppen met roken.

Niet dat ik nou een voorstander ben van roken. Als je soms je kleding ruikt na het stappen! Echt ranzig gewoon. Maar roken verbieden in uitgaansgelegenheden vind ik te ver gaan. In een restaurant mag het daarentegen wel weer verboden worden. Al zijn er heel veel mensen die na het eten onder genot van een kopje koffie een sigaret aansteken.

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »