TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het kon gewoon niet beter!!!

Posted by Ries'79 on Dec-21-2003 11:09:

Het kon gewoon niet beter!!!

Gister heb ik weer eens een bezoek gebracht aan de enige echte muziek tempel in nederland! De HMH in amsterdam, en nee daar was geen dance party maar een concert van Kane. Nou weet ik het is hier geen pop/rock forum, maar na afloop gebeurde er iets waar ik alleen van heb kunnen dromen een after met: de huidige nummer 12 van de wereld mijn hero jullie hero SANDER KLEINENBERGGGGGGG!!!!
Denk dat 80% van de aanwezige nog nooit van deze held gehoord hadden, maar voor mij had het geen betre dj kunnen zijn....
Wat een top tunes, remixes van u2 with or without you , Dido en natuurlijk all time favorite MY LEXION!!

Conclussie afterparty was beter dan het concert!
Fijne zondag

Posted by Donna on Dec-21-2003 11:23:

KUTTTTTTT hier baal ik dus 30.000 keer erger van dat ik dat gemist heb dan innercity ooit zou doen.

BAHBAHBAH!!!!!

Wat zal dat retevet zijn geweest zeg!!!

/me is dikjaloers!!

Posted by magrec on Dec-21-2003 11:33:

Re: Het kon gewoon niet beter!!!

quote:
Originally posted by Ries'79
Gister heb ik weer eens een bezoek gebracht aan de enige echte muziek tempel in nederland! De HMH in amsterdam, en nee daar was geen dance party maar een concert van Kane. Nou weet ik het is hier geen pop/rock forum, maar na afloop gebeurde er iets waar ik alleen van heb kunnen dromen een after met: de huidige nummer 12 van de wereld mijn hero jullie hero SANDER KLEINENBERGGGGGGG!!!!
Denk dat 80% van de aanwezige nog nooit van deze held gehoord hadden, maar voor mij had het geen betre dj kunnen zijn....
Wat een top tunes, remixes van u2 with or without you , Dido en natuurlijk all time favorite MY LEXION!!

Conclussie afterparty was beter dan het concert!
Fijne zondag

damn ik ben nu wel ff jaloers zeg...

Posted by Donna on Dec-21-2003 11:35:

kom we gaan ries bossuh!

Posted by magrec on Dec-21-2003 11:44:

quote:
Originally posted by Donna
kom we gaan ries bossuh!

hehe ja goed idee

Posted by Teknikol on Dec-21-2003 11:47:

Leuk voor je man!

-edit- never mind, verkeerd gelezen.

Posted by SnuggLe on Dec-21-2003 18:07:

Cool! Dat is zeker vet!
Gebeurt best vaak de laatste tijd.
Laatst speelde Kane hier in Den Haag in het Paard van Troje, daarna was er ook een vette afterparty met supergoede progressive dj's. Doet Kane wel vaker!

Posted by Ries'79 on Dec-21-2003 19:03:

Weet ik ben ik ook bijgeweest, ben niet naar Kane in het paard geweest, maar wel de after met Dave Seaman en Remy! Ook wel een top avondje! Zowiezo is het paard de moeite waard!

Posted by Donna on Dec-22-2003 09:34:

ik vind dat jij ons hiervan int vervolg tijdig van op de hoogte moet stellen mister ries..

Posted by DjRV on Dec-22-2003 09:42:

wat ik me nou in het bijzonder afvraag....

mocht je daar roken??

Posted by basvh on Dec-22-2003 15:43:

Hoe reageerde het publiek op sander, Ries??

Posted by MaGiK54 on Dec-23-2003 22:12:

Dit was ook wel een leuke afsluiter geweest:

Last Thursday Armin played with "KANE", one of the biggest rockbands in Holland. Armin and Kane proved that there's no limit in dance and rockmusic. Check out the pics in the photogallery!
(www.armin.nl)

Posted by DjRV on Dec-23-2003 22:16:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit was ook wel een leuke afsluiter geweest:

Last Thursday Armin played with "KANE", one of the biggest rockbands in Holland. Armin and Kane proved that there's no limit in dance and rockmusic. Check out the pics in the photogallery!
(www.armin.nl)

and the muthafucking "iwannabliketijs" saga continues

peukie iemand?

Posted by MaGiK54 on Dec-24-2003 08:25:

quote:
Originally posted by DjRV
and the muthafucking "iwannabliketijs" saga continues

peukie iemand?

Aangezien Kane vier concerten heeft gegeven en elk concert een andere DJ afsloot, vind ik het niet meer dan normaal dat Armin ook zo'n concert afsluit. Mag aannemen dat Kane deze dj's zelf heeft uitgenodigd om af te sluiten. Voor de afsluiter van Tiesto, had Remy al een concert afgesloten in de Ahoy. Tis gewoon een traditie van Kane om een dj een concert af te sluiten, wat ik een erg gaaf initiatief vind.

Maar lekker doet mij maar een peukie.

Posted by Ries'79 on Dec-24-2003 09:14:

Ben het er mee eens het is een iniatatief wat zeer te pruimen is. Het publiek reageerde zeer positief op the sounds van sander kleinenberg! Alleen wat ik al eerder schreef 80% had geen idee wie SK was (nu wel)! Hij draaide ook niet erg diep.

Over het roken geen flauw idee, rook zelf niet maar ik mag aannemen dat je daar toch wel mag roken?

Ik heb zelf de band kane wel een aantal keren gezien in de O, bij PVD en andere avonden. Zelf is Dinant begonnen in de Asta als glazenophaler. Dit verklaart dus een hoop, hij heeft gewoon intresse in de dance!

Posted by emma on Dec-24-2003 09:32:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Aangezien Kane vier concerten heeft gegeven en elk concert een andere DJ afsloot, vind ik het niet meer dan normaal dat Armin ook zo'n concert afsluit. Mag aannemen dat Kane deze dj's zelf heeft uitgenodigd om af te sluiten. Voor de afsluiter van Tiesto, had Remy al een concert afgesloten in de Ahoy. Tis gewoon een traditie van Kane om een dj een concert af te sluiten, wat ik een erg gaaf initiatief vind.

Maar lekker doet mij maar een peukie.

armin is geen "tiesto-wannabe", ze zitten nu eenmaal in dezelfde business!

ps. een gouden raad: stop met roken. is moeilijk, i know maar ik heb het zelf ook een maand geleden gedaan en als ik het kan dan kan iedereen het + het is een PAK goedkoper

Posted by Chicane on Dec-24-2003 09:58:

In het algemeen maakt het vrouwen ook een stuk aantrekkelijker als ze niet roken

/me rent heel hard weg

Posted by Donna on Dec-24-2003 10:07:

Armin zal never aan Tieso kunnen tippen dus als ie slim is istie ook geen tiestowannabee,maar ben bang dat ie moeite heeft om t niet te zijn als je zn moves checked steeds wat later dan Tijs,magoed,heb een paar leuke solo's van hem mogen ervaren en tegenwoordig ben ik zowieso minder van Armin gecharmeerd en tevens ook zn draaien.

Mannen zijn btw een stuk aantrekkelijker als ze hun pik niet in een mierenhoop douwen om zoveel mogelijk mieren tegelijk te kunnen neuken

"You can run but you cannot hide"

Posted by eieregooie on Dec-26-2003 03:39:

Ronald Molendijk heeft vorig jaar ook een after van Kane gedaan in Ahoy

Ben benieuwd wie de andere waren vorige week.

Een vriendin van mij die helemaal DIE HARD Kane addict is afgelopen zomer na de ArenA: "Kane ging wel maar Ti�sto was super!"

[EDIT]
Die andere waren dus Mark van Dale en Erick E
[/EDIT]

Posted by Ries'79 on Dec-26-2003 12:34:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ronald Molendijk heeft vorig jaar ook een after van Kane gedaan in Ahoy
[EDIT]
Die andere waren dus Mark van Dale en Erick E
[/EDIT]

Dan heb ik toch echt de krenten uit de pap gehaald! Lucky me!