TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Onboard Sound
Onboard Sound
Hallo,
Dit heeft even niks met TA te maken, hoop toch dat jullie me kunnen helpen!
Ik heb een moeder board (MSI K7T Turbo 2) met onboard sound, en een geluidskaart ( SB Live!), nu wil ik dus ook die onboard sound aanzetten, om muziek te mixen, zodat de geluidskaart dus het geluid naar mijn speakers stuurt, en zodat mijn onboard sound het geluid naar mijn Headphone stuurt. ( ik gebruik Traktor )
maar het wil niet echt lukken, ik heb in de bis onboard sound en sound blastger enabled, maar het wil niet werken!
Wie kan mij helpen, alvast bedankt!
wat voor OS draai je?
probeer de SB live in een ander PCI slot te installeren.
of haal eerst de SB live eruit,installeer de onboard sound card en daarna pas de SB Live.
| quote: |
| Originally posted by DjRV wat voor OS draai je? |
kan een IRQ probleem zijn
| Originally posted by Flippe Ik draai Win XP Pro |

Ik heb mijn onboard sound nu werkende, alleen in traktor kan ik mijn onboard sound niet selecteren, weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
Niemand?
Ik heb een nieuwtje voor je.
Vanaf Traktor 2 heb je helemaal geen 2e geluidskaart nodig!!!
Wat je moet downloaden is Kx drivers voor je geluidskaart....
Kx drivers
Hiermee kan je, als je 5.1 hebt, je front (speakers) gebruiken voor master volume en je rear uitgang om je koptelefoon in te steken voor je monitor volume.
Hoe het precies allemaal werkt en wat de instellingen moeten zijn in je Kx scherm en in Traktor kan je ongetwijfeld terug vinden op het Traktor forum!!!
traktor forum
Good luck 
| Originally posted by Supreme Theory Ik heb een nieuwtje voor je. Vanaf Traktor 2 heb je helemaal geen 2e geluidskaart nodig!!! Wat je moet downloaden is Kx drivers voor je geluidskaart.... Kx drivers Hiermee kan je, als je 5.1 hebt, je front (speakers) gebruiken voor master volume en je rear uitgang om je koptelefoon in te steken voor je monitor volume. Hoe het precies allemaal werkt en wat de instellingen moeten zijn in je Kx scherm en in Traktor kan je ongetwijfeld terug vinden op het Traktor forum!!! traktor forum Good luck |
heb je ook zo'n proggie voor een avance '97 onboard soundcard? 
als deze sb 5.1 competable is moet dat ook werken!!