TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- geen cutprogie maar...

Posted by Equelsor on Dec-22-2003 12:20:

geen cutprogie maar...

Wie kan mij vertellen met welk programma ik meerdere losse mp3 bestanden kan samenvoegen tot 1 bestand...?

Nou gebruik ik MusiCutter om van 1 mp3 bestand meerdere te maken, maar ik ben dus op zoek naar een prog. die het omgekeerde doet.

gr. Roel

Posted by techno:logy on Dec-22-2003 13:40:

HJ Split

http://www.mercuryserver.com/digwee...opic.php?t=4052link

Posted by robin on Dec-22-2003 19:44:

flikker alle mp3's (moet je ze wel ff nummeren, 01,02,03) in een .rar ZONDER compressie. en daarna ff hernoemen naar .mp3

Posted by Robert on Dec-22-2003 20:47:

dosprompt:

copy /b "bestand1.mp3" + "bestand2.mp3" + ... + "bestandx.mp3" "totaal.mp3"

Posted by moogwai on Dec-22-2003 22:19:

quote:
Originally posted by Robert
dosprompt:

copy /b "bestand1.mp3" + "bestand2.mp3" + ... + "bestandx.mp3" "totaal.mp3"

Soms gaat er niets boven simpele DOS commando's Ik gebruik het nog regelmatig als ik een directory overzicht wil krijgen in een tekstfile: dir /b > filelist.txt

Posted by Cosmic on Dec-22-2003 22:38:

quote:
Originally posted by techno:logy
HJ Split

Eens, heel handig progje: zet de exe file in dezelfde dir als de losse nummers, uitvoeren en voila

Posted by Apoptosis on Dec-23-2003 02:07:

quote:
Originally posted by techno:logy
HJ Split

aye,

dat programma kan alleen files samenvoegen die een bepaalde extensie hebben, blabla.exe.001 of zow. Weet iemand een programma waarmee je .mp3 files kan samenvoegen?? Ik heb ook al geprobeerd .mp3 bestandjes te renamen naar .exe.001 enzo, maar dat werkte niet...

Posted by Ding Chavez on Dec-23-2003 10:23:

Je moet ze ook hernoemen naar mp3.001 etc, en ze moeten verder natuurlijk allemaal dezeflde naam hebben.
Voorbeeld:

Je hebt 01-blabla-blaat.mp3, 02-blabla-blaat.mp3 en 03-blabla-blaat.mp3
Je hernoemt ze naar 01-blabla-blaat.mp3.001, 01-blabla-blaat.mp3.002 en 01-blabla-blaat.mp3.003
En HjSplit doet de rest, waarna je 1 file hebt 01-blabla-blaat.mp3.

Posted by Apoptosis on Dec-23-2003 13:06:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Je moet ze ook hernoemen naar mp3.001 etc, en ze moeten verder natuurlijk allemaal dezeflde naam hebben.
Voorbeeld:

Je hebt 01-blabla-blaat.mp3, 02-blabla-blaat.mp3 en 03-blabla-blaat.mp3
Je hernoemt ze naar 01-blabla-blaat.mp3.001, 01-blabla-blaat.mp3.002 en 01-blabla-blaat.mp3.003
En HjSplit doet de rest, waarna je 1 file hebt 01-blabla-blaat.mp3.

Hee thnx dat werkte!! Alleen wel jammer dat er een soort van gat tussen elke gejoinede bestand valt, dat t niet soepel in elkaar overloopt... maar daar is vast nix aan te doen he of wel?

Posted by Disney on Dec-23-2003 13:09:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Hee thnx dat werkte!! Alleen wel jammer dat er een soort van gat tussen elke gejoinede bestand valt, dat t niet soepel in elkaar overloopt... maar daar is vast nix aan te doen he of wel?

Dat ligt niet aan HJ Split, maar aan je losse files. Daar zit dan waarschijnlijk een klein stukje niks aan de voor- of achterkant.

Posted by Apoptosis on Dec-23-2003 13:59:

quote:
Originally posted by Disney
Dat ligt niet aan HJ Split, maar aan je losse files. Daar zit dan waarschijnlijk een klein stukje niks aan de voor- of achterkant.

Hmm, dat zou best kunnen ja. Ik had namelyk mn eigen liveset (die in losse delen was opgenomen op minidisc) als .wav in stukjes geknipt / geplakt voor een cd. Deze losse nummers heb ik later omgezet naar .mp3 dus het zou best kunnen dat er tijdens het omzetten iets met die bestandjes gebeurt dat er een piepklein stukje bijkomt of zo...
Naja, dan maar plakken met een wave-editor, wat wel veel langer duurt, jammer maar nix aan te doen...

iig thnx