TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Året julskiva :)
Året julskiva :)
Är precis som det låter...
VA_-_Trance_X-Mas-2CD-2003-MOD
Klassiska jullåtar illafall 
CD1:
[01] Jan Wayne "Christmas Time" [04:04]
[02] DJ Sammy "Do they know it's Christmas" [03:59]
[03] Cyber Nation "Have yourself a Merry ..." [03:31]
[04] Micro X-Mas "Jingle Bells" [03:04]
[05] Frozen Snowman "Go tell it to the Mountain" [03:34]
[06] Crispy "DJ Santa" [03:31]
[07] X Bass "Es ist ein ros entsprungen" [03:13]
[08] Plasticmen "Rudolph The Red Nosed Reindeer" [03:15]
[09] Celtic Dreamer "Santa Claus is coming to Town" [03:59]
[10] DJ-O.Skoo "Schneefloeckchen 2003" [03:22]
[11] 2 Chains "Alle Jahre wieder" [03:49]
[12] Santa Baby "Ihr Kinderlein kommet" [03:03]
[13] Villa & Vince "Leise rieselt der Schnee" [03:15]
[14] Proj-Act M. "Mary's Boy Child 2003" [03:11]
[15] TTN ft DJ Tatana "Ave Maria" [03:58]
[16] Halle-Lujah "Gloria in Excelsis Deo" [03:12]
[17] X-Mas Noise "Adeste Fideles" [03:45]
[18] Roadsted Turkey "Wishes for Christmas" [03:22]
[19] Yule "Amazing Grace" [03:23]
CD2:
[01] Scooter "Dutch Christmas" [04:32]
[02] Charly & M.Theo "This Christmas" [03:35]
[03] Raving Snowman "Slammin' Christmas" [03:56]
[04] Masterboy "Wonderful Christmas Time" [03:26]
[05] Frosty Mc "Oh Tannenbaum" [03:20]
[06] Cyber X "My Love, Santa Claus" [03:46]
[07] Treysa "Burning Lamp" [03:28]
[08] C.R.U. "Little Drummer Boy" [03:53]
[09] DJ Navidad "Kling Gloeckchen Kling" [03:04]
[10] Angelvoice "Vom Himmel hoch da komm ich her"[03:58]
[11] Winterdrive "Lasst uns froh und munter sein" [03:07]
[12] Hiver & Hammer "Wonderful Christmas Time" [04:02]
[13] Merry-X Mas "Winter Wonderland" [02:59]
[14] Pathfinder "Himmelsstuermer" [03:41]
[15] DB-B.Mig "S-Claus" [04:01]
[16] Joga "White Christmas" [03:52]
[17] Three Kings "We wish you a Merry Christmas" [03:21]
[18] Idela's Dream "Oh du Froehliche" [03:35]
[19] Cinnamon "Silent Night" [04:05]
[20] Lazard "Little Star" [03:16
Väldigt bra skiva

Hmmm... inget jag skulle köpa iaf
Julosten ska vara på mackan inte i högtalarna...

Inte illa IMO 
Har ni annars sett tråden där nån tycker att den borde heta Rave X-Mas istället, för där är Scooter, Charly & Theo, och DJ Sammy på den (happy hardcore), så därför tror han att resten av skivan ska vara likadan. Läs tråden här.
ladda ner den igår elelr förgår eller när det var, mest skit imo men det e coolt med jullåtar som e trance =)
Trance och trance? Det är ju DJ Sammy für faen :P
Julmusik = Just D 
man har hört nåra av dom, dom som är tagna från den ökända sammlingen "cyber trance pres. x'mas trance"
det var så böst när e-vangelist bestämde att spela nåra låtar från den samlingen innan revox skulla spinna i torsdags. och när e-van satte på musiken så då stack typ 20 styckna.
och satt jag och lobbyade för att e-van skulle spela hiver & hammer låten (som är ganska ok, jävligt ostig men ok)
Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön
Alla tiders jullåt Tyskarna från Lund - Achtung Christmas 
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön |
Ser minst sagt ut som en vidrig skiva ! Anyway , Happy x-mas :=)
shit.. visste inte att scooter var så stora.. många på deras forum
"scooter techno" lol 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.