TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Året julskiva :)


Posted by ice_key on Dec-23-2003 12:15:

Året julskiva :)

Är precis som det låter...

VA_-_Trance_X-Mas-2CD-2003-MOD

Klassiska jullåtar illafall

CD1:

[01] Jan Wayne "Christmas Time" [04:04]
[02] DJ Sammy "Do they know it's Christmas" [03:59]
[03] Cyber Nation "Have yourself a Merry ..." [03:31]
[04] Micro X-Mas "Jingle Bells" [03:04]
[05] Frozen Snowman "Go tell it to the Mountain" [03:34]
[06] Crispy "DJ Santa" [03:31]
[07] X Bass "Es ist ein ros entsprungen" [03:13]
[08] Plasticmen "Rudolph The Red Nosed Reindeer" [03:15]
[09] Celtic Dreamer "Santa Claus is coming to Town" [03:59]
[10] DJ-O.Skoo "Schneefloeckchen 2003" [03:22]
[11] 2 Chains "Alle Jahre wieder" [03:49]
[12] Santa Baby "Ihr Kinderlein kommet" [03:03]
[13] Villa & Vince "Leise rieselt der Schnee" [03:15]
[14] Proj-Act M. "Mary's Boy Child 2003" [03:11]
[15] TTN ft DJ Tatana "Ave Maria" [03:58]
[16] Halle-Lujah "Gloria in Excelsis Deo" [03:12]
[17] X-Mas Noise "Adeste Fideles" [03:45]
[18] Roadsted Turkey "Wishes for Christmas" [03:22]
[19] Yule "Amazing Grace" [03:23]

CD2:

[01] Scooter "Dutch Christmas" [04:32]
[02] Charly & M.Theo "This Christmas" [03:35]
[03] Raving Snowman "Slammin' Christmas" [03:56]
[04] Masterboy "Wonderful Christmas Time" [03:26]
[05] Frosty Mc "Oh Tannenbaum" [03:20]
[06] Cyber X "My Love, Santa Claus" [03:46]
[07] Treysa "Burning Lamp" [03:28]
[08] C.R.U. "Little Drummer Boy" [03:53]
[09] DJ Navidad "Kling Gloeckchen Kling" [03:04]
[10] Angelvoice "Vom Himmel hoch da komm ich her"[03:58]
[11] Winterdrive "Lasst uns froh und munter sein" [03:07]
[12] Hiver & Hammer "Wonderful Christmas Time" [04:02]
[13] Merry-X Mas "Winter Wonderland" [02:59]
[14] Pathfinder "Himmelsstuermer" [03:41]
[15] DB-B.Mig "S-Claus" [04:01]
[16] Joga "White Christmas" [03:52]
[17] Three Kings "We wish you a Merry Christmas" [03:21]
[18] Idela's Dream "Oh du Froehliche" [03:35]
[19] Cinnamon "Silent Night" [04:05]
[20] Lazard "Little Star" [03:16

Väldigt bra skiva


Posted by SteveTranz4ever on Dec-23-2003 12:22:

Hmmm... inget jag skulle köpa iaf

Julosten ska vara på mackan inte i högtalarna...


Posted by nekholm on Dec-23-2003 12:28:

Inte illa IMO

Har ni annars sett tråden där nån tycker att den borde heta Rave X-Mas istället, för där är Scooter, Charly & Theo, och DJ Sammy på den (happy hardcore), så därför tror han att resten av skivan ska vara likadan. Läs tråden här.


Posted by St_Andrew on Dec-23-2003 12:45:

ladda ner den igår elelr förgår eller när det var, mest skit imo men det e coolt med jullåtar som e trance =)


Posted by NooN on Dec-23-2003 12:54:

Trance och trance? Det är ju DJ Sammy für faen :P
Julmusik = Just D


Posted by montana on Dec-23-2003 12:55:

man har hört nåra av dom, dom som är tagna från den ökända sammlingen "cyber trance pres. x'mas trance"

det var så böst när e-vangelist bestämde att spela nåra låtar från den samlingen innan revox skulla spinna i torsdags. och när e-van satte på musiken så då stack typ 20 styckna.

och satt jag och lobbyade för att e-van skulle spela hiver & hammer låten (som är ganska ok, jävligt ostig men ok)


Posted by Kongo_kim on Dec-23-2003 13:44:

Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön

Alla tiders jullåt Tyskarna från Lund - Achtung Christmas


Posted by nekholm on Dec-23-2003 14:53:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön


Kul att nån annan också tycker om den


Posted by lonne on Dec-23-2003 21:30:

Ser minst sagt ut som en vidrig skiva ! Anyway , Happy x-mas :=)


Posted by staz on Dec-23-2003 22:13:

shit.. visste inte att scooter var så stora.. många på deras forum

"scooter techno" lol



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.