TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Groeten uit Mallorca

Posted by Robvef on Jul-26-2001 14:08:

Thumbs up Groeten uit Mallorca

Hier een berichtje vanaf Mallorca. Het weer is hier perfect.
Gisteren in het feestpaleis geweest en met Theo op de foto geweest. Goede foto�s gemaakt. Voor een dagboek, check www.ikgahetjezeggen.nl

Greetz Robvef (100% Flugelteammember)

Posted by TranceFool on Jul-26-2001 14:33:

Ha cool al die berichies uit het buitenland. Veel plezier nog daaro he. We horen de rest wel als je terug bent

Latuurrzzz....

Posted by Blik on Jul-26-2001 15:39:

jammer dat het mooi weer is, is wel leuk om te zeggen tegen mensen die op vakantie zijn dat het kei mooi weer is in nederland en dat het dan in Spanje kutweer is........... jammer maar helaas

veel plezier nog in Mallorca

Posted by tango on Jul-26-2001 16:00:

he robje (en de rest),

Ik ben vannacht dus teruggekomen vanuit mallorca. En na een slaap van een dikke 12 uur zit ik weer als eerste achter de computer en dalijk pas ontbijten.

Maar wat te zeggen over mallorca. Het is wel aardig voor nederlanders die van kroegen houden. Voor de echte tranceaddicts zoals ons is er weinig te beleven. Er is eigenlijk maar 1 tent waar we echt aan ons trekken komen: Joy Palace. Maar het grote nadeel daarvan is dat het stampvol zit met duitsers en dat je er 2500 pts entree betaald en dan onbeperkt mag zuipen. (dat laatste klinkt natuurlijk mega, maar het is allemaal van die nep drank, en als je een baco bestelt krijg je een bacardi-gin-vodka - cola.? )

Maar effe over joy palace. Een supertent, wel echt duits, lekker doorstampen dus. Zo heb ik daar kai tracid, gary d, hennes & cold, dj merlyn, pulsedriver, dj sammy (ik kende hem niet, maar hij is een fucking GOD in duitsland) en dan ook nog een keer een half uurtje Sash, wat minder was gezien.

Voor de rest vind ik dat de mannen-vrouwen verhouding in el arenal stukken beter is dan in salou. Veel mooie vrouwen die ook nog is willen . Verder zijn de polen en duitsers erg gemakkelijke prooien. (dat voor degene die niet zo kieskeurig zijn )

Verder waren de 538, het feestpaleis en de veronica bar gewoon gezellige kroegjes. Waarvan ik de 538 het beste vond. (dat kwam vooral omdat we daar alle medewerkers kende). Maar die tentjes kon je absoluut niet tot de categorie discotheek rekenen.

Ook zijn we nog een avond naar BCM geweest (grootste disco van mallorca). Dat was de klootste avond van de hele vakantie. Die klote propper zei dat cox en the judge zouden komen. Dus wij hadden er 6000 ptes (zo'n 80 piek) wel voor over. Dus wij komen daar aan, is de hele tent super leeg en er klinkt alleen maar club uit de boxen. Een uur later is de tent stampvol met alleen maar engelsen, wat een echt een super volk is. Maar nog steeds draaide Des Mitchell die irritante club muziek, geen een harde bass. Bleek het achteraf "back to the old school club party" zijn geweest. Ook zijn cox en the judge niet geweest. . Dat heeft die propper de volgende dag dus geweten.

Ondanks het ontbreken van vette discotheken zoals pacha,flashback of snoepy's heb ik het toch wel naar m'n zin gehad.

als er iemand vragen heeft dan hoor ik het wel.

grtz,
TNG

Posted by Partyhardy! on Jul-26-2001 16:25:

h� jammer tango dat cox en the judge niet waren komen draaien maar ach, je hebt een relaxte vakantie gehad en daar gaat het om!

en Robvef..... Geniet van dat lekkere weer daar, en de flugel en super veel plezier daar nog verder!

Posted by Akira on Aug-08-2001 15:10:

Hey allemaal ik ben ook weer 2 dagen terug van mallorca >Zoals eerder al gezegd is het erg leuk voor mensen die van kroegen houden maar qua discotheken moet je daar toch niet heengaan alleen maar van die gare ondergrondse kelders met 3 tot 4 gekleurde lampen erin.

JA ik ben 1x in de joy geweest met sammy birthday en dat was echt de grootste fout die je maar kan maken alleen maar duits geschreeuw met teksten als "hallloooooo" jetz get loss en dat soort onzin jezus ik werd gewoon helemaal gek daar.Die avond had ik dus die sammy gezien die dus totaal niet kan draaien pulsedriver was wel ok behalve dat gebler er doorheen Garry d was zwaar aan het kutten en de klubheads maakte het enigszin goed.Met als toppunt dat charly lownoise ook nog es wonderfull days draaide en de zaal ontplofte.
Ja die 3000 entee en dan onbeperkt drinken maar je moest zo godse lang wachten dat het enorm irritant was.De vrouwen daar zijn meestal allemaal duits en de echte mooie daar stonden wel 50-60 gasten om heen.Ik vond het mooie vrouwen gehalte ook erg tegenvallen...ontzettend veel sjonnen en anita's.Nou er waren heus wel wat mooie vrouwen maar ik vond het verder echt tegenvallen.De duiste en de polen waren inderdaad erg makkelijke prooien maar veel zagen er niet uit.
Ja wel wat leuke meisjes ontmoet hoor daar.Zoals de veronica propster was echt een Topmeisje en de propster van het
feestpaleis.

Verder nog bij BCM geweest en dat was echt een VEtte Discotheek...Super gave engelse meisjes daar ontmoet.Die engelse gasten waren stuk voor stuk kutgasten.Allemaal vet aggresief stomme mongolen.De meisjes in BCM kleden zich ook stukken beter dan de anita's op el arenal.Maar ik was dus ook op die oldschool avond en dat was inderdaad niet alles.IDe klote propper had dus ook gezegd dat judge jules zou komen etc...alleen om zijn bus vol te krijgen die Klootzak van een pieter.Het was dat we met onze eigen auto waren gegaan en toen we daar aankwamen een vette deal kregen omdat we een spaanse vriend van ons mee hadden.Koste toen ineens maar 1500 entree

Ja ik vond het een zeer geslaagde vakantie al vwas het uitgaan KUT.Maar wel gave mensen ontmoet dus dat was een toppertje

Ooh ik kon nog een maand langer daar blijven ik kon dan de hele maand augustus als propper voor het feestpaleis werken maar ja niet gedaan heb ik nu achteraf wel spijt van Met dit klote weer hier is het echt om te janken.Nou ik ga es verder

Posted by eXos on Aug-08-2001 15:43:

Toppie toch. Ik ga dit najaar (eind Sept.) waarschijnlijk naar San Fransisco. Dus dat zal ook wel lache worden.

Posted by rellivisit on Aug-08-2001 17:24:

Ik vond mallorca ook wel lachen, maar de 538 is ook het leukste als je alleen de vrouwelijke ober kent en niet heel de crew Relaxed indrinken daar en dan naar het feestpaleis. Op zich geen toptenten, maar wel lachen om op je vakantie daar wat te cruisen. BCM is wel goed, maar ja bij oldskool club night kan ik me wel voorstellen dat het niks is.

Greetz.

Vorig jaar was JOY trouwens zwaar bagger, alleen maar stinkende zweetduitsers en duitse mc's, JETZT GEHTS LOOOOOOOOOOS JAWOHL WIR GEHEN DURCH JAWOHL!!!!!!

Posted by Robvef on Aug-08-2001 20:09:

Ben vandaag teruggekomen van Mallorca. Het was een leuke vakantie, maar volgend jaar ga ik toch echt ergens anders heen. We zijn veel in de Veronicabar geweest. Ja, ik weet het, veel feestmuziek, maar wel gezellig en daar stonk het tenminste niet naar de irritante wc/kotslucht zoals in 538 en het Feestpaleis. Ben met de Klubbheads in de Joy geweest en verder nog een keer in de BCM. Toen kwam er een of andere Spaansje techno dj. En die beukte echt. Relaxed tentje. We waren daar op zaterdag en dus gingen veel spanjaarden ook uit. Die spaanse meiden zijn ook wel lekker om te zien.

Ook hier weer een hoog mannengehalte t.o de vrouwen. Maar dat heeft dus een paar redenen.
1. Hoogseizoen (bouwvak e.d.)
2. Gehyped door de media (vooral TMF!!!)

Daarom denken alle jongens, kom wij gaan naar Mallorca toen en de vrouwen denken dus, daar gaan wij niet heen. Dat wordt in het najaar dus goed naar die programma's als Door het Lint en Mental Theo On The Road kijken, om te bepalen welke vakantiebestemmingen volgende jaar hot bij de mannen zijn (en dus - voor de 2e keer - niet bij de vrouwen).

Verder ook nog een paar keer in Paradies geweest. Zelfde als al die andere tenten daar. 3000 pts entree en gratis zuipen (wel allemaal nepzooi) Op een gegeven hadden we en ober gevonden die ons wel gewoon 3 baco meegaf.

Dat was het eigenlijk wel.

Heb ik nog maar een ding te zeggen (voor de Mallorcagangers dan)
GEH DOCH ZU HAUSE, DU ALTE SCHEISSE!!!
(kheb gvd daar mijn Duits zo opgehaald, dat ik zelfs een duitser zo onder tafel lul )

Posted by moogwai on Aug-08-2001 20:24:

Thanx for the info Tango, AKIRA & Robverf... Mallorca is een potentiele kandidaat voor volgend jaar...

Posted by Akira on Aug-08-2001 20:49:

quote:
Originally posted by moogwai
Thanx for the info Tango & Robverf... Mallorca is een potentiele kandidaat voor volgend jaar...
en krijg ik geen bedankje

Posted by Akira on Aug-08-2001 21:00:

quote:
Originally posted by Robvef
Ben vandaag teruggekomen van Mallorca. Het was een leuke vakantie, maar volgend jaar ga ik toch echt ergens anders heen. We zijn veel in de Veronicabar geweest. Ja, ik weet het, veel feestmuziek, maar wel gezellig en daar stonk het tenminste niet naar de irritante wc/kotslucht zoals in 538 en het Feestpaleis. Ben met de Klubbheads in de Joy geweest en verder nog een keer in de BCM. Toen kwam er een of andere Spaansje techno dj. En die beukte echt. Relaxed tentje. We waren daar op zaterdag en dus gingen veel spanjaarden ook uit. Die spaanse meiden zijn ook wel lekker om te zien.

Ook hier weer een hoog mannengehalte t.o de vrouwen. Maar dat heeft dus een paar redenen.
1. Hoogseizoen (bouwvak e.d.)
2. Gehyped door de media (vooral TMF!!!)

Daarom denken alle jongens, kom wij gaan naar Mallorca toen en de vrouwen denken dus, daar gaan wij niet heen. Dat wordt in het najaar dus goed naar die programma's als Door het Lint en Mental Theo On The Road kijken, om te bepalen welke vakantiebestemmingen volgende jaar hot bij de mannen zijn (en dus - voor de 2e keer - niet bij de vrouwen).

Verder ook nog een paar keer in Paradies geweest. Zelfde als al die andere tenten daar. 3000 pts entree en gratis zuipen (wel allemaal nepzooi) Op een gegeven hadden we en ober gevonden die ons wel gewoon 3 baco meegaf.

Dat was het eigenlijk wel.

Heb ik nog maar een ding te zeggen (voor de Mallorcagangers dan)
GEH DOCH ZU HAUSE, DU ALTE SCHEISSE!!!
(kheb gvd daar mijn Duits zo opgehaald, dat ik zelfs een duitser zo onder tafel lul )

Ja de veronica propster was een leuk meisje he ???man in die veronica tent draaide ze enorm boerenmuziek zeg.hele tijd van dat hosmuziek hehehe ik vond (zweet)feestpaleis toch het leukst.538 ben ik niet eens geweest.

Ik heb de klubbheads ook gezien en dat was inderdaad erg relaxt hoor.Voor de rest waren de disco's erg poep en de meisjes daar waren inderdaad niet al te super.Maar al met al heb ik me wel erg goed vcermaakt

Posted by moogwai on Aug-08-2001 21:02:

quote:
Originally posted by Akira
en krijg ik geen bedankje

Ik heb je toch bedankt

Posted by tango on Aug-09-2001 19:31:

He, hebben jullie ook zoveel bekende nederlanders gezien daaro?

zo hebben wij: mental theo, a(r)manda,def rhymz, job, Jodi "fucking" bernal, eddy zoey en nog veeeeeeeeeeel meer van die gasten daar gezien.

De heft ervan hebben we voor de gek staan te houden. Maar mallorca is veel leuker als je er wat contacten hebt. Zo kenden we de crew van de 538 (dankzij Wendy, die achter de bar staat), de eigenaar van "alladin palace" mohammed was een zwaar relaxte gast. 2 bar vrouwen van de joy kenden we erg goed, dus drankjes zoveel we maar wilden. Ook kenden we DJ Kim van Riu palace en Paradies best goed. Goed genoeg om zn wijf naakt op te foto te hebben terwijl ze sliep . Hij zat tegenonver ons in de straat in een appartement, en op een gegeven moment kwam ie hash halen bij een maat van me .En verder gewoon tegen een paar proppers aangeijld. Sommige zijn wel echt opdringerig daar, zwaar irritant.

Maar het kan goed zijn dat een van jullie maar daar gezien heeft. 1 dag liepen we allemaal in het *roze* rond daar, 8 man om precies te zijn. Iedereen zat ons aan te gapen, echt geweldig. En de laatste dag van de vakantie (25 juli) heb ik effe achter de bar gestaan in de 538, we hadden op het iend allemaal 538 shirtjes aan. Toen we klaar waren heb ik nog heel lang met mohammed voor aladin palace op dat trapje staan lullen. (we hadden allemaal 538 shirtjes aan)

iemand mij gezien?

grtz,
TNG

Posted by tango on Aug-09-2001 19:50:

Ben trouwens ook nog bij mental theo on the road geweest. Dat was in het feestpaleis (waar anders?).

Ook heeft Yorin nog gefilmt in de veronica bar, toen "altijd lazerus" kwam optreden, zoog echt zwaaaaaaaaaarr......

grtz,
TNG

Posted by Akira on Aug-19-2001 23:33:

nee ik heb je niet gezien...Ik heb wel armanda van mental theo daar ontmoet en tering zij is echt lekker jammie

Ja ik kende alleen de proppertjes van veronica en feestpaleis en dat was altijd flink ouwhoeren zonder gezeur om me binnen te krijgen dus dat was wel goed

Posted by Trancetunnel on Aug-22-2001 12:55:

ook ik ben in Mallorca geweest
Was op zich best gaaf daar afgezien dat 85% duitser was.
De discotheken waar ik geweest ben -> Riu Palace & Joy Palace
waarvan ook ik Joy palace toch echt de beste vond.
Ben hier 2 avonden geweest, die avonden draaiden; DJ Sammy (vond ik dus wel beregoed draaien), Pulsedriver, Aquagen, Gary D, Brooklyn Bounce, en de rest weet ik al niet eens meer zo.
Wel leuke muziek, vooral wat later op de avonden.

De nederlandse kroegen vond ik dus eigenlijk niet zo super.
De 538 vond ik maar een klein hokje (ik hou zowieso al meer van discotheken) bij Feestpaleis waren opnames van Mental theo, de muziek stond daar echt tyfus-hard en het was er ook mega-druk. Wel leuk, maar bijzonder...... nee.

Als je scoren wilt, lukt dat wel met een beetje moeite misschien. En van die domme wijven, dat lukt zonder moeite ook wel. maar zo'n domme koe hoeft van mij ook niet. En dat wijffie bij Mental Theo is dan misschien niet lelijk, maar volgens mij is die ook zo dom als het achterend van een varken..

Posted by dennisdw on Jul-26-2002 12:19:

Behold, my arse. BCM Rullez Mallorca!!!

Ben dus net 2 dagen terug uit Mallorca en het was opzeker lache, wij wilden ook eerst een appartement in el arenal boeken, maar alles zat daar al vol dus moesten we maar naar een andere plaats. We hadden een appartement geboekt in Maggaluf en dat was achteraf gezien nog beter ook, want we zijn heel die fucking vakantie naar BCM geweest en maar 1 keer naar dat kut el arenal. Ja die avond was opzich wel lache hoor, we zijn namlijk eerst naar het feest paleis geweest waar we al na een half uurtje van spogen.....daarna maar ff over de boulevard gelopen en toen kwamen we dus een propper van veronica tegen, in die tent zijn we dus heel de nacht gebleven en het was daar super gezellig voor 1 avond maar dan heb je het ook weer gezien als je niet van dat skihut gezeik houdt, later gaan ze dan wel harder draaien, zo rond half 5. Toen zijn we dus om half 7 naar maggaluf terug gegaan en hebben we op het strand gelegen, trouwes mooie stranden daar. Zoals ik al eerder zei hebben we dus heel de fucking vakantie in BCM gezeten, want die tent rulles men, in het begin draaien ze wel wat soft, maar later wordt het allemaal wat harder het is altijd 15 euro entree, maar dan heb je wel gelijk free bar. Behalve dan bij Paul van Dyk die ook nog een avond kwam draaien toen was het 15 euro en geen freebar, maar dat was toen voor ons al niet meer nodig......Paul van Dyk draaide wel goed, maar een dag later kwam Laydee Jane en die draaide zo fucking geile hardtrance, dat was dus ook meteen die beste avond voor ons lekker gestuiterd op die bass niet normaal Oja heel belangrijk punt: De vrouwen zijn daar bloed mooi, er zijn veel Scandinaviers en Engelsen, maar als je van grote borsten, mooie gezichtjes en makkelijk te regelen vrouwen houd dan zou ik voor de scandinaviers gaan....Ikzelf heb een Oekrainsche danseres versiert, wat nog gelukt is ook, wel chille opzich, maar dit was het zo'n beetje over Mallorca, mijn advies is dus om naar Maggaluf te gaan als je van discotheken houdt en naar el arenal als je van barretjes en huup hangop muziek houd.....Ltr Dennoise Ps. voor onze foto's moet je maar ff kijken op onze vakantie site : Mallorca vakantie site

Posted by eXos on Jul-26-2002 12:26:

Cool, eindelijk iemand die door heeft waar de search button zit hiero.

Lekker reportje en pics btw

Posted by Apoptosis on Jul-26-2002 16:42:

Ben vorig jaar en het jaar daarvoor naar Mallorca geweest en vond het echt SUPER!!! Baal drvan dat k dit jaar daar NIET naartoe ga...

Wat me opvalt is dat ik in de posts de naam RUI PALACE maar ��n keer ben tegen gekomen en de Paradies helemaal niet!!
De Rui Palace is echt een SUPERTENT!!! je heb 2 zalen, tis zeeeeer stylvol ingericht en je wordt snel geholpen met je GRATIS DRANK (wy namen altyd een 'fanta blue' of een 'wodka lemon'). Die ene zaal daar wordt (meestal) lekkere trance gedraaid en die andere zaal hip-hop/rnb. Verder had je echt SUPERLASERS in die trance zaal. Jaaaa, ben menig keer uit mn dak gegaan in de Riu .
De Paradies is weer anders, dr wordt ook Trance gedraaid, maar ook andere soorten muziek. Ook deze tent is erg stylvol ingericht, maar de sfeer is gewoon heel erg goed daar 'ondanks' de vele Duitsers .

Zoals eerder gemeld zyn de Nederlandse kroegen ook wel gezellig, maar tog liever een discotheek met goeie muziek en GRATIS DRANK .

BCM is inderdaad zwaaaaaar klote, tenminste toen ik er was. Die prop-leugenaar zei dat het een 'oldschool-party' zou worden en dat Judge Jules zou komen draaien. k vond t al een gekke combinatie, en ja hoor... the Judge kwam helemaal nie en Des Mitchell zat de hele tyd van die gare commerciele troep uit de jaren 90 te draaien... Heb toen de hele avond staan poolen en me te irriteren...

Zo... dat waren myn ervaringen van 2 jaar Mallorca

ltrz

Posted by moogwai on Jul-26-2002 18:13:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Cool, eindelijk iemand die door heeft waar de search button zit hiero.

dat zouden idd meer mensen mogen doen...

Altijd leuk die vakantie reportjes

Posted by dennisdw on Aug-03-2002 12:21:

Read This!

Oja als er nog iemand een site weet waar ik foto's of video's van bcm kan vinden, wil je het dan ff zeggen, want op die avond van paul van dijk zijn er veel foto's gemaakt door een of ander magazine dat "Loaded" heette duss die wil ik wel ff zien.....bedankt ltr Dennoise PS. Die foto's van Mallorca die staan er over een maandje pas op.

Posted by santman on Aug-03-2002 18:09:

Ook in El-Arenal geweest, maar dan zwaar in het voor-seizoen (in Juni al ) Joy/Riu Palace voor 10 euro is leuk voor een keer, maar van al die Duitsers en al die fucking nepdrank ga je al snel over je nek. BCM in Magaluf was echt masterlijk, 2 keer geweest: super avond met Deave Pearce (BBC Radio 1) helemaal los, en avond met Schotse club met Sonique, was iets minder tof, vooral omdat het rustiger was (en waarom moet die sonique gaan zingen? :-S) Verder hoor ik niemand over Pacha en Tito's in Palma... Wel duur (heeeel duur) en chique, maar zeker honderd keer beter dan al die "heehoo"-kroegen aan de boulevard in Arenal. Aladin was wel iedere avond/ochtend vaste prik !