TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- full on טראקים של


Posted by Dman on Dec-24-2003 13:08:

full on טראקים של

אהלן חבר'ה
שאלתי באחד הת'רדים הקודמים מי מכיר את דיג' דאלי..אז אמרו לי שם שהיא מנגנת מוזיקת פו און..

אז מה זה בדיוק אומר אני לא יודע...אבל זה נשמע בן זונה!

אני מת להוריד שירים כאלו מהאינטרנט, מישהו מכיר שמות? המלצות חמות וכו'

תודה מראש, דימה.


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-24-2003 13:31:

Full on
זה סוג של טראנס פסיכודלי....... וכן, זו מוסיקה בת זונה!!! מהירה, קצבית, ומקפיצה בצורה מטורפת!!!!!!!!!

אני אתן לך כמה שמות של יוצרים....... פשוט אין לי כוח עכשיו לתת טראקים.....
אבל כשיהיה לי כוח אני אתן לך רשימה גדולה וטובה

טוב אז ככה:

Astrix
Cosma
Alien Project
GMS
Psysex
Space Buddha

תוריד כמה של היוצרים האלה
אם תאהב - אני אתן לך עוד


Posted by Dman on Dec-24-2003 14:22:

GMS, Cosma, Astrix
אני מכיר ויש לי כמה..אבל זה לא מתקרב לדאלי...היא מביאה אותם כל כך חזק ומהיר..אני מת על זה
אולי בגלל הווליום המטורף..

טוב נו אני אחפש לפי השמות..תודה אחי


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-24-2003 14:24:

לא יודע, אני לא שמעתי על
DJ Dali

יש לך אולי סטים שלה ששוה לשמוע??


Posted by Dman on Dec-24-2003 14:26:

תראה את הת'רד הזה..
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=149646

אם היה לי טראקים שלה הייתי מאוד שמח..אבל אין לי...


Posted by Rising on Dec-24-2003 17:09:

full on אמרת?
תוריד תדיסק הזה

va_-_neo-robotics-2003-upe

01-intelabeam_-_in_time_out-upe
02-altom_vs_sirius_isness_-_time_to_become_conscious-upe
03-alternate_vision_-_a_different_perspective-upe
04-pixel_vs_sub_6_-_one_shot_(wrecked_machines_rmx)-upe
05-time_lock_-_alien_device-upe
06-vibra_-_groundbreaker-upe
07-joti_sidhu_vs_dj_edoardo_-_chaotic_biotic-upe
08-frequency_surfers_vs_xp_voodoo_-_white_wizard-upe
09-beat_hackers_-_hack_me_up-upe
10-tikal_-_aura-upe


Posted by Flotser on Dec-24-2003 20:46:


הקטע
full-on
החביב ביותק עלי תקופה אחרונה הוא
06-space_buddha_-_dust_in_the_wind-upe


Posted by Dman on Dec-25-2003 13:29:

ממ..תודה על ההצעה של הדיסק. השאלה היא מאיפה אני מוריד את זה?
ואני משתמש רק בקאזה...

אולי תתן לי את השם של הדיג'י או ההרכב ואני אחפש לבד..
תודה.


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-26-2003 09:33:

אחי ההרכב שהוא הביא לך הוא
Space Buddha

נסה גם
Hallucinogen

וגם
Halldolium


Posted by Hell_Copter on Jan-02-2004 15:32:

דימה... בגלל שאתה חדש אני לא יעשה כלום עכשיו
אבל שתדע שאם אתה מדבר על משהו בט'רד אחד... אז אל תפתח ט'רד על אותו נושא...
בעיקר אם אתה מחפש סוג של טראקים
בשביל זה יש את הסטיקי של העזרה בטראקים...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.