TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Grattis på min födelsedag!
Grattis på min födelsedag!
Ja må jag leva..!
och god jul på er alla andra...
grattis:>
haha va kul.. född på julafton? 
grattis ! 
Grattis Laszlo 
grattis!
GRATTIS! hoppas du har haft en bra dag o fått tillräckligt me uppmärksamhet idag 
Grattis 
grattis! 
god jul också!
whehe, du lär ju ska ha fått extra många paket idag 
Omg är du Jesus?
grattis
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Omg är du Jesus? grattis |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Jesus födelsedag enligt vår tro är väl den 25 december? |

r under granen denna julen heller - jag får helt enkelt skylla på "lack of communication" tomten och mig emellan.
grattis på dig typ ba liksom eller.. hehe 
GRÄTTIS (i efterskott
)
hehe grattis i efterskott!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.