TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Grattis på min födelsedag!


Posted by Laszlo on Dec-24-2003 17:01:

Hello! Grattis på min födelsedag!

Ja må jag leva..!

och god jul på er alla andra...


Posted by staz on Dec-24-2003 17:35:

grattis:>


Posted by ScuL on Dec-24-2003 18:21:

haha va kul.. född på julafton?
grattis !


Posted by NooN on Dec-24-2003 18:25:

Grattis Laszlo


Posted by cviper on Dec-24-2003 19:01:

grattis!


Posted by fede on Dec-24-2003 19:19:

GRATTIS! hoppas du har haft en bra dag o fått tillräckligt me uppmärksamhet idag


Posted by Pjox on Dec-24-2003 22:43:

Grattis


Posted by nils on Dec-24-2003 23:50:

grattis!
god jul också!

whehe, du lär ju ska ha fått extra många paket idag


Posted by Kongo_kim on Dec-25-2003 12:38:

Omg är du Jesus?

grattis


Posted by Aendy on Dec-25-2003 13:23:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Omg är du Jesus?

grattis


Jesus födelsedag enligt vår tro är väl den 25 december?


Posted by Laszlo on Dec-25-2003 16:28:

quote:
Originally posted by Aendy
Jesus födelsedag enligt vår tro är väl den 25 december?


Skillnaden är bara att Jesus inte finns och aldrig funnits - i alla fall inte den Jesus som nämns i Bibeln - däremot finns jag, vilket också betyder att jag är större, bättre, starkare och framförallt snyggare

Tack iaf för alla gratulationer. Det låg inga dubbla 1210r under granen denna julen heller - jag får helt enkelt skylla på "lack of communication" tomten och mig emellan.


Posted by dbl on Dec-25-2003 17:04:

grattis på dig typ ba liksom eller.. hehe


Posted by SteveTranz4ever on Dec-26-2003 16:12:

GRÄTTIS (i efterskott )


Posted by St_Andrew on Dec-26-2003 22:52:

Party Hat

hehe grattis i efterskott!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.