TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tips på nya låtar ?


Posted by pho on Dec-24-2003 23:39:

Tips på nya låtar ?

Tjena alla!

Jag söker fler låtar i stil med friday_night_posse-kiss_this__voodoo_and_serano_remix

Vad kallas den här stilen egentligen ?

mvh


Posted by ice_key on Dec-24-2003 23:51:

Acid Trance ?
Hard Trance ?

vete fan faktiskt, men diggar den iallafall, allt voodo & serano e bra =)


Posted by lonne on Dec-25-2003 13:00:

Inte min stil för fem öre. Fråga i music discussion forumet, så får du garanterat svar.


Posted by RebeL9 on Dec-25-2003 13:56:

låter som något översmörigt tyskt dunkadunka?


Posted by pho on Dec-25-2003 14:21:

Tack för svaret lonne.

Ska kika i music discussion forumet.

mvh



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.