TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
טוב...
קודם כל נרגיע תאווירה
כרגיל נקסט הם התותחים שמביאים אותם מששוב אומר
23+
התאריך בסביבות סוף פברואר תחילת מרץ...
תאריך עוד לא סגור... אבל ההגעה שלהם כנראה סגורה..
דברתי עם מישהו בנקסט שאישר לי את זה...
מי שיכול ללכת שילך!!!
אני כבר יהיה בן 21...
ככל שהזמן מתקדם...הסכויים שלי לחוות את אחת מהחוויות הייחודיות שמספקים לנו החברה של נקסט השנה הזאת רק גודל
מעניין איך יציגו אותם..
את פרי הציגו כ-6 בעולם לפי די גיי מאג ואת ארמין כמספר 3
לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה...
תתכוננו חברים...
דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..?
מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..?
כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים
הם פשוט תותחים!
סעמק עד שאני יהיה בן 23 כל הדיגאים הטובים כבר יהיו בבית אבות
מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?..

וכמו תמיד אנחנו הצעירים אכלנו אותה...
אוף..הייתי משלם הרבה כדי להיות במסיבה הזאת
מה עוד שאני מתגייס במרץ..
וזאת יכולה להיות מסיבת גיוס מושלמת

| quote: |
| Originally posted by ADiSH מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?.. |
Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה... |
Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
| quote: |
| Originally posted by cluBBer שמעתי מלא פעמים ששמים את AS THE RUSH COMES ברדיו וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע כך שעמחה בעניינים |
לדעתי אם כולנו נגרום להרבה אנשים לפנות לנקסט על ידי שליחת מייל+להתקשר אליהם
ונבקש מהם לעשות הפקה נוספת לחוגרים לדעתי לא תהיה שום בעיה....
וכולנו יודעים שעדיף חוגרים מנוער...
תהנו 
G&D
שולטים..
הלוואי עלי להיות שם..
Damn !!!!
Re: Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 וואלה טוב לדעת... אני לא יודע אם אני שמח או עצוב... אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה... |
Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..? מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..? כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים |
Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Spitz אבל מבאס שאני לא יוכל להיכנס אני בן 17 בקושי מקווה אולי ישנו את זה |
Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Spitz אחי הם סוסים הם זכו מקום ראשון עם מוטורסייקל בסט של ארמין ביום חמישי ב a state of trance 01 Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix) ^^ G&D Mix אבל מבאס שאני לא יוכל להיכנס אני בן 17 בקושי מקווה אולי ישנו את זה |

אני שמעתי שאפשר להתקשר, לבקש להיכנס לרשימת המוזמנים, ובכניסה לא עושים בעיות ולא שואלים שאלות..... כי אתה ברשימה.... אלא אם כן אתה מקרה ממש קיצוני......
אבל אני לא יודע את זה על בטוח כי עוד לא ניסיתי
מישהו ניסה? או יודע על זה משהו?
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs ברוך הבא אחי.. [ ת'חדש לא ? ] קפוץ תן איזה פוסט על עצמך בת'רד המיועד |
| quote: |
| Originally posted by Flotser ברוך הבא ![]() .... ומה שענית זה לא מה שהוא שאל, הוא שאל איך הם בתור Dj's |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC אני שמעתי שאפשר להתקשר, לבקש להיכנס לרשימת המוזמנים, ובכניסה לא עושים בעיות ולא שואלים שאלות..... כי אתה ברשימה.... אלא אם כן אתה מקרה ממש קיצוני...... אבל אני לא יודע את זה על בטוח כי עוד לא ניסיתי מישהו ניסה? או יודע על זה משהו? |
| quote: |
| Originally posted by Spitz בקיצור מה שהתכוונתי זה שהם 10 יכולות ממש טובות ומי שילך יהיה בר מזל |

יש.
אין כמו להשבית שמחות
| quote: |
| Originally posted by oDrori2 יש. אין כמו להשבית שמחות |
אוי ואבוי...
לא בשורות הכי טובות...
משהו שצריך לבדוק וזה משאני אכן יעשה.....
http://www.tranceaddict.com/forums/...essageid=161545
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.