TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Download promomix Perry O'neil...
Pages (3): [1] 2 3 »
Download promomix Perry O'neil...
Bij deze ff een vette set van Perry..
Ben benieuwd naar volldedige tracklist!!!
http://www.perryoneil.com/downloads.php
idd een goede set! bedankt voor de link 
Kben 'm naar binnen aan t lurken 
Ben hem oom aan het downloaden, zal hem straks luisteren, als ik terug ben van mijn werk!
Klinkt lekker 
stond al in tracklist forum....
http://www.tranceaddict.com/forums/...+promo+december
01 Locust - Kubik (Intro Mix)
02 �zg�r Can - Over nothing at all
03 Nathan Fake - Outhouse (Main Mix)
04 Markus Schulz presents Elvation - Clear Blue
05 St John vs Locust - Mind Circles (Perry O'Neil Remix)
06 Armande - Cascades (Perry O'Neil Remix)
07
gvd, wat een vette set. Doet me terugdenken aan de Opium Garden in Miami, dit lijkt echt vet op Markus Schulz...
vette shit! 
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 gvd, wat een vette set. Doet me terugdenken aan de Opium Garden in Miami, dit lijkt echt vet op Markus Schulz... vette shit! |
Hij is lekkah, dank u voor de link.
Wie de neuk is die kneus nu weer?
| Originally posted by Chicane Wie de neuk is die kneus nu weer? |
| Originally posted by MaGiK54 Genoeg antwoord |

| Originally posted by Chicane Wie de neuk is die kneus nu weer? |
wat een opmerking zeg!

| Originally posted by Partyhardy! en wederom bewijst Chicane een ontzettend trieste vent te zijn......... wat een opmerking zeg! |
| Originally posted by Chicane Mijn dankbaarheid is wederom bestaande uit enorme proporties.. oftewel.. niks voor mij dus ![]() /me heeft afkeer gekregen tegen al het Armada sinds Motorcycle en Universal Religion... brrrr |
Goed te doen deze mix zeg
, hoewel de nummers soms wel ERG lang duren (3 nummers, 27 minuten
). Maargoed, dat maakt niet uit alstie platen als outhouse en clear blue erin heeft
.
Universal Religion is het tastbare bewijs van de verloedering van Trance zoals die eens zo oppermachtig was. Het voorbeeld van de hedendaagse gejengel, inspiratieloos en kwakkeloos stringetjes samenpersen tot een mengsel van uitgekauwde kots wat het gemiddelde fruityloop programmatje na enig bestuderen eruit kan spuwen. Zit totaal geen waarde meer aan. Maar das mijn persoonlijke visie en dan kan ik nog een trieste gast zijn, maar voor mij is trance niet meer wat het pak'm beet 2-3 jaar geleden was. Het is veranderd van een dansbaar iets tot simpelweg 13 in een dozijn TMF hitjes.
Motorcycle bewijst daarin het hoe joods Armada bezig is met het ten gehoor brengen van de eerste versie ergens in het begin van het jaar en pas -wat is het, 7 maanden?- daarna uitbrengen, enorm hypen, enorm groot doen van wij hebben Motorcycle en dan elke godsganze DJ laten spatelen plus een videoclip maken waar de totale saaiheid van het hele nummer uit voortvloeid. Motorcyle is nu wat ATB - 9PM vroeger was, je kwam het toen op elke godse Ministry Of Sound CD tegen, Motorcycle kom je nu op elke godse playlist tegen van niet alleen pro-DJ's maar ook huis tuin en keuken wannabe's.
Amen.
Ik zie in deze thread wat verwijzingen naar Markus Schulz en naar het feit dat 2003 en matig jaar is geweest.
Als ik de ASOT top 20 van dit jaar hoor kan ik die tweede stelling een beetje beamen. Echter toen ik vanmorgen na het werk inschakelde op GDJB werd er het tegendeel bewezen door Markus Schulz.
Wil je een vette set over 2003 horen, moet je deze zeker effe checken:
Markus Schulz's 2003 Year In Review Hour 1
01. David Gahen - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix)
02. Roc Project - Never (Filterheadz Remix)
03. Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth
04. Ictus - The Look (Chris Lake Remix)
05. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
06. Sworn - Treatment Declined (Demented Mix/Markus Schulz Edit)
07. Kate Bush vs Infusion - Running Up That Hill
08. Paul Oakenfold - Hypnotized (Deepsky Reaktor Radio Mix)
09. Sattva - Echo Of Silence (Way Out West Remix)
10. Avril Lavigne - I'm With You (Leama & Moor Remix)
Markus Schulz's 2003 Year In Review Hour 2
01. Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix)
02. Coldplay - Clocks (Gabriel & Dresden Bootleg Mix)
03. James Talk - Eggs Are Cute
04. James Holden - A Break In The Clouds (Markus Schulz Reconstruction)
05. Holden & Thompson - Nothing (Returning 93 Mix)
06. Fischerspooner - Emerge (Junkie XL Remix)
07. Sander Kleinenberg - Buenos Aires
08. Little Wonder - Eclipse (Fictivision vs C-Quence Remix)
09. Paul Van Dyk - Nothing But You (PVD Club Mix)
10. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
Dit waren echt twee hele vette uren in the mix
en wat dacht je van deze tracklist van Markus op tranceairwaves...
Tigerhook pres. Randal Jones - The Bitter Truth
Muzo Be - Have One
Roland Klinkenberg vs Holden & Thompson - Bounce @ Nothing (Markus Schulz Reconstruction)
DJ Yoshi - Dreamer (Luke Chable Remix)
BT vs Sasha - Remember Magnetic North
Planisphere - NYE
Leama - Shades Of Red
Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Lustral - Broken (Echomen Remix)
DJ Remy - Napolitan
Solar Factor - Fashion Slam
Thomas Penton - Distorted Reality
San Mehat - Morningstar (Sans Sho-Road Mix)
Oceanlab feat. Justine Suissa - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix)
ODD - Don't Look At Me (Paul Rogers Dub)
Chris Salt - Dub Sonar
Brass Monkey - Big Ride

Zal em even een message geven op MSN dat ie jullie commentaar moet lezen
Voor de rest, lekkere set! Heeft ie weer goed gedaan.
Voor de mensen die erbij waren, de set van Per @ Armada Night was ook behoorlijk 
| Originally posted by Creamfields23 Ik zie in deze thread wat verwijzingen naar Markus Schulz en naar het feit dat 2003 en matig jaar is geweest. Als ik de ASOT top 20 van dit jaar hoor kan ik die tweede stelling een beetje beamen. Echter toen ik vanmorgen na het werk inschakelde op GDJB werd er het tegendeel bewezen door Markus Schulz. Wil je een vette set over 2003 horen, moet je deze zeker effe checken: Markus Schulz's 2003 Year In Review Hour 1 01. David Gahen - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix) 02. Roc Project - Never (Filterheadz Remix) 03. Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth 04. Ictus - The Look (Chris Lake Remix) 05. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) 06. Sworn - Treatment Declined (Demented Mix/Markus Schulz Edit) 07. Kate Bush vs Infusion - Running Up That Hill 08. Paul Oakenfold - Hypnotized (Deepsky Reaktor Radio Mix) 09. Sattva - Echo Of Silence (Way Out West Remix) 10. Avril Lavigne - I'm With You (Leama & Moor Remix) Markus Schulz's 2003 Year In Review Hour 2 01. Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix) 02. Coldplay - Clocks (Gabriel & Dresden Bootleg Mix) 03. James Talk - Eggs Are Cute 04. James Holden - A Break In The Clouds (Markus Schulz Reconstruction) 05. Holden & Thompson - Nothing (Returning 93 Mix) 06. Fischerspooner - Emerge (Junkie XL Remix) 07. Sander Kleinenberg - Buenos Aires 08. Little Wonder - Eclipse (Fictivision vs C-Quence Remix) 09. Paul Van Dyk - Nothing But You (PVD Club Mix) 10. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix) Dit waren echt twee hele vette uren in the mix |
| Originally posted by JunKX Zal em even een message geven op MSN dat ie jullie commentaar moet lezen |
De laatste track is een voorlopig geheim..
Ik heb al meerdere pogingen ondernomen....
| Originally posted by Chicane Motorcycle bewijst daarin het hoe joods Armada bezig is met het ten gehoor brengen van de eerste versie ergens in het begin van het jaar en pas -wat is het, 7 maanden?- daarna uitbrengen, enorm hypen, enorm groot doen van wij hebben Motorcycle en dan elke godsganze DJ laten spatelen plus een videoclip maken waar de totale saaiheid van het hele nummer uit voortvloeid. Motorcyle is nu wat ATB - 9PM vroeger was, je kwam het toen op elke godse Ministry Of Sound CD tegen, Motorcycle kom je nu op elke godse playlist tegen van niet alleen pro-DJ's maar ook huis tuin en keuken wannabe's. Amen. |
Goed zo..aanpakken die kritiek!!!
De videoclip en al dat tmf gebeuren is misschien niet cool voor ons, maar aan de andere kant gun ik het die twee voor meer dan 200%..