TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tips..?
tips..?
Hallu hallu! Jo jag fick en londonresa i julklapp, vilket var mycket �verraskande! Undrar om ni har n�t bra tips p� fest man ska g� p� under vistelsen?
(�ker p� f�rmiddagen under ny�rsafton och stannar till den 4:e).
//Nico
Hall� d�r arsenico och v�lkommen till SWETA... den Svenska delen av TA... ser detta �r din f�rsta post s� g� g�rna till Svenska folket tr�den � skriv lite om dig sj�lv 
Har inga bra tips p� fester att komma med men annars har jag vart i London sj�lv en g�ng, tycker du ska dyka f�rbi ett st�lle som heter Fabric om det nu finns kvar annars Minitry of Sound s�klart...
Vill du bara g� p� en bra nattklubb s� dra till Tiger Tiger...
Ha de s� kul i London // Steve 
V�lkommen hit 
Jag har sj�lv varit o London ett par g�nger, har sl�ktingar d�r, och fick faktiskt sj�lv en resa till england i julklapp. Sj�lv t�nkte jag spara den till n�got Gatecrasher event d�r o h�lsa p� sl�ktingarna i samma veva.
Du b�r dra till SEGA world
fullt me spelmaskiner och simulatorer f�r den spelintresserade. Oss� London dungeon. Riiiktigt fet upplevelse, som en skr�ckkammare med vaxdockor och �ven en sp�krunda 
Steve menar s�kert Frantic, som �r ett MoS st�lle i London.
Kolla lite p�:
http://www.londonnet.co.uk/ln/out/ent/clubs.html
Se om du hittar n�t v�rdefullt d�r 
� du, V�lkommen till sweTA! 
Ett bra s�tt att spendera tid �r att s�tta sig p� en sightsing buss (r�d linje tror jag) utanf�r Maddam Tussauds. Den tar typ 3 timmar.
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Steve menar s�kert Frantic, som �r ett MoS st�lle i London. |
Om du �r intresserad av bra trance klubbar ska du antigen g� till Turnmills eller Passion. B�da st�llerna brukar vara bes�kta av stora dj`s som Armin, Pvd, Tiesto osv...
missa INTE london dungeon, va riktigt coolt st�lle...iaf om man e n�got s�n�r intresserad dels av londons historia � dels av � bli lite skr�md p� kuppen 
i �vrigt s� vet jag inte s� mycket om london, va n�gra �r sen jag va d�r � de va med familjen 
akta dig f�r den oj�mna gatul�ggningen, man snubblar grymt l�tt 
V�lkommen till sweta 
du f�r ju inte heller missa dom feta skivbutikerna typ HMV 
�hhh wow tack f�r alla svar!
Uppskattar det grymt mycket!! *fluffs till er alla*
Covent Garden f�r grym shopping...
som lonne sa... Gallery Turnmills (bara hoppa p� tuben till faddington eller paddington komme rinte ih�g
).. grymt drag n�r jag var d�r
dom k�r bara p� fredagar tror jag.
Kenny --> ledsen men jag �r ganska s�ker p� att SEGA World st�ngts! iaf bytt namn.. Den stora sonicgubben var inte d�r senast jag var i london 
Var n�r sj�lv att �ka till london p� NYE men pga diverse anledningar blev det inte av
. Skulle g�tt p� Heat p� Brixton Academy... galet bra lineup om du gillar uk hardtrance, harddance, hardhouse. K90 live
http://www.heatuk.info/event-31-12-03.htm
det liras mycket acidmusik i london om du nu diggar det..jag hade g�rna �kt dit! 
du kan ju alltid fr�ga i englands forum h�r p� ta..de kan s�kert tipsa om en del kommande event 
Lineup for Fabric p� Nytt�rsaften:
Wed 31st Dec 03
fabric's New Years Eve Party
Room One
Craig Richards
Terry Francis
Andrew Weatherall
Tom Middleton
Room Two
Plump DJs
Scratch Perverts
Hybrid
Ali B
Room Three
The Mixologists
Deadly Avenger
Joe Ransom
Entrance
9:00pm - 9:00am
Price �35
Ikke noe s�rlig for en trance elsker, men liker du breaks, electro eller house s� vil du garantert trives her. � se trollmannen Tom Middleton back platespillerene er en opplevelse verdt turen alene.