TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

Posted by BaRTeZ on Dec-29-2003 18:39:

Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

Motorcycle is Dance Smash Hit bij 538 deze week...

ik hoorde de eerste beats van het nummer, vanmiddag in de trein, kreeg toch weer een beetje kippenvel, dacht terug aan ASOT100 en Marco V in Blanes die het nummer voor ons draaide. maar toen begon de ellende...

De radio-edit is zoooo slecht! De vocals zijn door elkaar gegooid en het klinkt nergens naar. Weg kippenvel, weg mooie momenten... Ik ergerde me meer aan het nummer, dan aan de vertraging van de trein waar ik in zat.

Als ze dan zo nodig het nummer moeten uitmelken, doe het dan goed!
De CD-Single moet geboycot worden ofzo! Weg ermee!

Posted by franzelare on Dec-29-2003 18:46:

heb hem nog niet gehoord maar vond de clip ook al een lelijke verbastering van het origneel dat zo super is!!

Posted by Djeebie on Dec-29-2003 19:11:

De clip is inderdaad een drama, maar ik vind de radio edit niet zo'n ramp om eerlijk te zijn. Het is ff raar om het nummer nu ook op 538 en co te horen, maar ook wel weer leuk. Beter dan alle andere bagger die er tussen zit.

Ik zag trouwens ook al een clip van Ton TB - Electronic Malfunction voorbijkomen op TMF gisteren Ik vind dat nummer nou niet echt een clip waardig. Maar ja, altijd nog beter dan de Underdog Project of andere slappe aftreksels.

Posted by MaGiK54 on Dec-29-2003 19:15:

quote:
Originally posted by Djeebie

Ik zag trouwens ook al een clip van Ton TB - Electronic Malfunction voorbijkomen op TMF gisteren Ik vind dat nummer nou niet echt een clip waardig. Maar ja, altijd nog beter dan de Underdog Project of andere slappe aftreksels.

Die komt regelmatig langs op TMF. Dit nummer vind ik echt ��n van de grootste bagger platen die dit jaar zijn uitgekomen.

Posted by raoel on Dec-29-2003 19:33:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit nummer vind ik echt ��n van de grootste bagger platen die dit jaar zijn uitgekomen.

Ik vin het toch wel een erg strakke plaat, gaat lekker los.
clip zag ik gister een stukje van, beetje wazig, maar blijf alleen hangen bij programma's van onze vriendelijke vriend Theo, altijd leuk om te zien hoe hij mensen in de zeik kan zetten. Clips boeien me dus.
Alleen die van Peran (geloof ik) is wel aardig om eens te zien

ATRC heb ik nog niet gehoord op de radio of gezien op de TV.
Kank niet over oordelen.

Posted by Chicane on Dec-29-2003 19:56:

Re: Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Motorcycle is Dance Smash Hit bij 538 deze week...

ik hoorde de eerste beats van het nummer, vanmiddag in de trein, kreeg toch weer een beetje kippenvel, dacht terug aan ASOT100 en Marco V in Blanes die het nummer voor ons draaide. maar toen begon de ellende...

De radio-edit is zoooo slecht! De vocals zijn door elkaar gegooid en het klinkt nergens naar. Weg kippenvel, weg mooie momenten... Ik ergerde me meer aan het nummer, dan aan de vertraging van de trein waar ik in zat.

Als ze dan zo nodig het nummer moeten uitmelken, doe het dan goed!
De CD-Single moet geboycot worden ofzo! Weg ermee!

Vandaar ook deze post http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=150691

Mijn kerk van anti-universal-religion groeit gestaag..

Posted by Duke2003 on Dec-29-2003 22:51:

Re: Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

quote:
Originally posted by BaRTeZ

wanneer was Marco V in blanes??? en in welke club/disco?

anyway, de clip is obviously waardeloos, de edit niet zo goed als het origineel maar dat was te verwachten.

Posted by BaRTeZ on Dec-30-2003 03:00:

Re: Re: Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

quote:
Originally posted by Duke2003
wanneer was Marco V in blanes??? en in welke club/disco?

anyway, de clip is obviously waardeloos, de edit niet zo goed als het origineel maar dat was te verwachten.

pff wat zal het geweest zijn, 20 juli? Discotheek was volgens mij Arena, maar dat zou ik ff aan DJ_Spare moeten vragen.

Posted by Flippe on Dec-30-2003 06:48:

Ik heb de clip niet gezien, en ook het nummer nog niet gehoord, zodra ik hem hb gehoord zal ik zeggen wat ik er van vindt

Posted by MennoB on Dec-30-2003 09:36:

Het enige wat ik hierover kan zeggen, en wat ik bij al deze nummers zeg die op TMF komen (die dat eigenlijk niet horen, alleen in een club en feest enzo), is dat het gewoon K*T is

Als een van die nummers op TMF komen gaat het zo op msn van: K*T TMF al die nummers vern**ken...

Posted by SnuggLe on Dec-30-2003 09:53:

Wat een gezeik zeg!

Dat zie je toch AANKOMEN! Sjezus! Dit is het 35ste Motorcycle topic.
DUH dat deze op TMF komt, DUH dat er een radio edit komt. Wedden dat dit voor alle leken gewoon 'het nummer van het jaar wordt'??
Man, als je dit verbaast of als je dit raar vind, onder welke steen heb je dan gewoond??

Het is/was gewoon een gaaf nummer, maar hij is gewoon overplayed!
Snapt niemand dat principe nog? Dat zeg ik wel vaker, maar dan werd ik hier geflamed van 'trancehater,zeiker'.

TMF hyped nummers,
ID&T hyped feesten/stylen. Dat is precies hetzelfde. Stap 1 snappen jullie , nu nog inzien hoe evil ID&T is.

DUHHHHHHHHHH!

Posted by Ding Chavez on Dec-30-2003 10:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een gezeik zeg!

Dat zie je toch AANKOMEN! Sjezus! Dit is het 35ste Motorcycle topic.
DUH dat deze op TMF komt, DUH dat er een radio edit komt. Wedden dat dit voor alle leken gewoon 'het nummer van het jaar wordt'??
Man, als je dit verbaast of als je dit raar vind, onder welke steen heb je dan gewoond??

Het is/was gewoon een gaaf nummer, maar hij is gewoon overplayed!
Snapt niemand dat principe nog? Dat zeg ik wel vaker, maar dan werd ik hier geflamed van 'trancehater,zeiker'.

TMF hyped nummers,
ID&T hyped feesten/stylen. Dat is precies hetzelfde. Stap 1 snappen jullie , nu nog inzien hoe evil ID&T is.

DUHHHHHHHHHH!

Hij bedoelde denk ik meer dat de radio edit op zich gewoon slecht is, dat er meer van gemaakt had kunnen worden.

Afgelopen zaterdag bewees Dj Jochen, ja hij leeft nog, maar weer eens werkelijk geen verstand van muziek te hebben door het te presteren om ATRC er in de opbouw naar de climax eruit te mixen. Gelukkig had ik al wat bier op en kon ik er wel om lachen

Posted by SnuggLe on Dec-30-2003 10:46:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hij bedoelde denk ik meer dat de radio edit op zich gewoon slecht is, dat er meer van gemaakt had kunnen worden.

Afgelopen zaterdag bewees Dj Jochen, ja hij leeft nog, maar weer eens werkelijk geen verstand van muziek te hebben door het te presteren om ATRC er in de opbouw naar de climax eruit te mixen. Gelukkig had ik al wat bier op en kon ik er wel om lachen

Ow, ik lees alweer niet goed
Mjah, maar ik meen wel wat ik zei. Rukkers!

Posted by Chicane on Dec-30-2003 11:33:

thanks for your input kkthnx bye.. move along now nothing to see here

Posted by SnuggLe on Dec-30-2003 11:45:

quote:
Originally posted by Chicane
thanks for your input kkthnx bye.. move along now nothing to see here

Stfu Paul

Posted by Asperge on Dec-30-2003 14:52:

Ik had gister ookzoiets, ik zet de radio aan en hoor die beats, dus ik dacht oh id&t radio zal wel op staan... ik kijken op het display, he 538?

Maar wat snuggle zegt is natuurlijk wel waar, de plaat van het jaar, die moet natuurlijk geradioedit worden. Maarja ik denk niet dat deze plaat zon succes zal worden, misschien 20e plaats top 40 ofzo en dan hoor je over een paar weken niemand er meer over(wat ik hoop, anders krijg je van die tmf-kiddos die die plaat gaan 1337 vinden. )

Posted by Fkwebeman on Dec-30-2003 15:13:

Zag de clip van ATRC op TMF..

errug jammer,
maar ja, we kunnen niet alles voor onszelf houden

Posted by BaRTeZ on Dec-30-2003 15:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ow, ik lees alweer niet goed
Mjah, maar ik meen wel wat ik zei. Rukkers!

tuurlijk zag je aankomen dat motorcycle zou uitkomen op CDM, zo'n holbewoner ben ik nou ook weer niet, hehe. Maar als je het doet doe het dan goed en maak een radio edit die een beetje aan te horen is! (en een clip met iig 1 mokkel, ipv dat domme dansende grietje)

(btw, is dat Jes Brieden?! )

Posted by John on Dec-30-2003 20:38:

alles beter dan 50 cent op de radio/tv

Posted by BaRTeZ on Dec-30-2003 21:16:

quote:
Originally posted by FunkySimon

dit plaatje maar onder het mom van bij het TMF gaat het alleen maar om tits euh ik bedoel hits..

LOL moet je die Pieter Post zien kijken! hahaha

die Do is wel lekker, maar heeft (ondanks die mooie stem) echt bijna niks gepresteerd, ja 1 hitje. Alleen omdat ze zo lekker komt ze de hele tijd voorbij in allemaal zinloze programma's.