TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Track of the year - Swedish edition
Pages (2): [1] 2 »
Track of the year - Swedish edition
alla l�tar som var med i semifinalerna i stora omr�stningen. kul o se om det e n�n skillnad, inte f�r att jag tror det men iaf 
Mark otten - Mushroom therapy....genialisk l�t 
M�nga bra l�tar i �r, men min r�st fick falla p� Fictivision vs. C-Quence - Symbols 
Pvd - Nothing but You �r en favorit ocks�
Matti Laamanen � Flakes 
Crystal Clouds for meg 
j�vlar det �r ganska sv�rt att r�sta n�r det �r s� m�nga bra l�tar 
Solid Globe - North Pole 
Aalto - Rush
utan tvekan fr�n denna listan
men min favorit l�t f�r detta �r �r Masters & Nickson - 5th Dimension
�rets b�sta l�t
A*S*Y*S - Acid From Past To Phuture (A1 Mix)
usch va sv�rt.. :/
dock, hydra - affinity
betytt mkt f�r mig
| quote: |
| Originally posted by [nils] usch va sv�rt.. :/ dock, hydra - affinity betytt mkt f�r mig |
av dom d�r l�tarna f�r jag s�ga sincere... rush, symbols och live another life f�r hedersomn�mnanden... 
Kass som stryk, sm�riga fjortisvocals o allt vad det m� vara, men ATRC �r min favorit f�r 2003 lik f�rbannat.
affinity.. sommarminnen
Plastic boy - Live another life
Ingen som n�mt den men den �r grym!
Ja r�stade fel...
Skulle r�stat p� Motorcycle - ATRC, men det blev visst Andain - Beautiful Things... 
Skulle inte k�nnas r�ttvist att inte r�sta p� ATRC, med tanke p� hur mycket man �lskade den n�r den kom.
S�, min r�st gick till ATRC.
| Originally posted by SWE_TRANCE Plastic boy - Live another life Ingen som n�mt den men den �r grym! |
av dom ATRC
annars d�tt lopp mellan Cern - The Message och Delerium feat JAel - After All (Svenson & Gielen remix)
varf�r gl�mmer alla bort Ace's delight - mental theme (ultra trance remix)?!?!?!
jag v�grar � r�sta f�rens den har f�rts in bland alternativen 
Solid Globe - North Pole
bidde ATRC.... trodde jag hade lyssnat s�nder den totalt, men s� ladda jag ner videon s� det bidde n�gra g�nger till 
| Originally posted by Vizay varf�r gl�mmer alla bort Ace's delight - mental theme (ultra trance remix)?!?!?! jag v�grar � r�sta f�rens den har f�rts in bland alternativen |
'Pulser - My Religion'
Mitt sj�lvklara val fr�n den listan 
hrm, jag har redan svarat p� denna fr�gan... (Plastic boy - live another life)
Men grejjen �r att s� m�nga l�tar �r s� bra vid olika tillf�llen!
S� det �r riktigt sv�rt att s�ga vilken som �r b�st.
Plastic boy - live another life �r den som jag tycker �r b�st produktionsm�ssigt, men den som jag har upplevt som b�st (festat till) �r l�tt Solar Factor - urban shakedown!