TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Live från Holland!
Pages (2): [1] 2 »
Live från Holland!
Tjaaaaa! Tre stycken cooooola Tranceaddicts har nu samlats i Holland för att i morgon (på nyårsafton) gå på Qlubtempo där bl.a Marc La Cruz, Marcel Woods, Bas & Ram, Deepack, Luna, The Prophet Pavo, Technoboy m.fl. lirar. Kommer bli heeelt "mental"
Vi ville bara passa på och hälsa gott nytt år till alla... ta't lugnt med smällarna och må så gott!
hälsningar jenny, jonas & martijn!!!
(nee ingen gruppbild
)
Hej mina vänner ! Hoppas ni får det så himla kul imorrn nu...
Ni kommer sova gott på Martijns vind iaf. det kan både jag och mindshooter intyga på 
Hälsa till Martijns föräldrar.. dom e jätte trevliga 
Jenny.. har du känt på stenen än ? Tung som fan... å pump hade farsan, eller hur 
Får ni lite pengar över så kostar Mysteryland 2003 skiva+dvd €16 på flygplatsen, tyvärr hade det sista exet gått när jag var där
Kunde ju fan gett Connector dom €16 jag har här jue
...
Kram på er // Steve
Ha det så bra! Lär ni ju ha utan att jag säger till er iofs 
"Med vänliga hälsningar Johan" 
hörde ni inte att Qlubtempo e inställt???????
hehehehe 
hoppas ni får det kul.......
men vadå ingen grupp bild.. dååålig stil.. hehe 
Jepp, gruppbild måste ni fixa, det hör till, det är ni smärtsamt medvetna om 
ahh eller hur, gruppbild eller stfu 
Ha det grymmt kul där nere
själv får man väl gå på nån sketen rnb fest eller nåt *GRÅT!*
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew gruppbild eller stfu ![]() |
gruppbild ! 
Gott nytt år där nere å allt sånt...gruff själv får man nöja sig me å hänga på P2 här hemma i lilla örebro...vet inte vem som står bakom spelarna men inte ere nån tomte från holland iaf.....
hare kul nu.....
| Originally posted by St_Andrew gruppbild eller stfu ![]() |
bilder från q-dance!

flera bilder:
http://www.q-dance.nl/index.php?SEC...le;PARTYID=6345
såg ju ut att va hel ball ju 
e ganska så säker på att det spelades bättre musik än på festen jag va på iallafall...... fast vi hade lite bra musik iallafall.. några sköna klassiker 
men det va allt.. haha 
Kom hem för någon timma sedan. Måste säga att det var den bästa festen jag varit på detta året 
Tack scul och steve för att jag fick sova hos er 
| Originally posted by dbl såg ju ut att va hel ball ju ![]() e ganska så säker på att det spelades bättre musik än på festen jag va på iallafall...... fast vi hade lite bra musik iallafall.. några sköna klassiker ![]() men det va allt.. haha |
jag fick fira nyåret i någons vardagsrum med en strobe lampa och musik som: dj sammy, hermes house band, alice deejay och scooter. och vad som hände efter det var helt sjukt.. värsta nyåret hittills!
Riktigt snygga bilder ScuL!!
Ser ut som om det va bra drag 
Det bästa var att det var mest folk kl 06:00-07:00 när technoboy lirade. Och alla vägrade gå hem innan han hade slutat lira. Skumt att det var som mest packat sista timman 
| Originally posted by SWE_TRANCE Riktigt snygga bilder ScuL!! Ser ut som om det va bra drag |
hehe
... är nyfiken om jenny lr jonas ska också skriva liten res/partyreport
det var trevligt att ha lite svenskt besök igen och tillsammans var det en underbart börja av 2004!
ok, en liten partyrapport 
The Darkman
Vi kommer till festen runt 21:15 och the darkman hade börjat lira. Han började jävligt hårt. Kändes inte som om någon där var sugen på att höra stenhårt dunk i början av kvällen. Inte vi heller så vi gick runt lite och kollade vad som fanns bakom hörnen
Darkman borde ha lirat lite senare imo.
Melanie Di Tria
Märkte inte när hon tog över skivspelarna. Var inte direkt någon wow-faktor här. Låtvalet var sådär och mixningen ok. Inget speciellt. Men vi var på dansgolvet ändå 
The Abyss
The Abyss var den hemliga dj'n som lirade halvtimman innan året tog slut. Han var en av favoriterna för min del den kvällen. Han var helt enkelt asgrym!
Pavo & The Prophet
Vid tolvslaget kom den dynamiska duon ut. De här grabbarna hade jag riktigt höga förväntingar på. Och jag blev inte besviken. De rockade helt enkelt 
Pila
Hade inte hört talas om Pila innan denna festen. Visste inte direkt vad jag skulle få höra för något. Han såg ut som en hiphop-dj (hans kläder) och jag trodde han hade gått fel
Men han var asgrym. Han trixade och var allmänt cool bakom skivspelarna. Favorit nummer 2 under kvällen 
Sunny D
Vi var i chillen och chillade under sunny d. Det bästa var att de lirade hardstyle i chillen med 
Dj Luna
Kommer inte ihåg så mycket från Luna. Han kanske inte var så jättebra. Och klockan var mycket jag började bli seg.
Alpha Twins
Alpha twins var grymma! Vi satt uppe på läktaren när de lirade och blickade ner på alla rave'are. Grymt coolt att titta ner på publiken och se alla coola lampor 
Deepack vs Charly Lownoise
Grymt grymt grymt! Var riktigt roligt att rejva till för de spexade som fan bakom skivspelarna. Var inte tråkiga som vissa andra dj'a 

Heeeeeere's Johnny!
Technoboy
Mannen alla väntade på. Jag var så grymt seg så jag kommer knappt ihåg något. Men han fick igång publiken riktigt bra. Bra tryck, grymt ös! Vill se han igen! 
Hela kvällen får
av
möjliga!

grrr det här inlägget har jag fått editera 3 ggr för de e för mkt smilies... suck..
(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/)
haha, coolt betyg Connector
håller me!
jag e lite småtrött, men ja skriver lite ändå.
jag har ett ord för festen GRYMT!
Blev mycket, mycket väl "omhändertagen" av Martijn och hans familj! Grymt trevlig familj må jag säga... e mycket stolt över rökelsen jag fick köpa extra extra billigt av hans pappa
coolt att ha en pappa diggar sånt... mina föräldrar rynkar mer på näsan om de känner lukten av rökelse
Martijn! du är en sann ängel..!!!!!
hoppas man kan få återgälda en vacker dag
vi hade inte kommit iväg utan dig.. och hade vi kommit iväg hade vi förmodligen åkt fel me bussen från schipol och hamnat i Belgien
sjuuukt mycke tack till dig iaf
vi kom som sagt den 30, den 31 åkte vi alla tre!
och shoppade i Hilversum
weeeeeeeee! askul...på kvällen var det som sagt dags... Martijn ville att vi skulle få uppleva en "hel" fest och komma dit tidigt när den började och verkligen stanna festen ut, till 07.00 på morgonen. coolt...för förra nyåret.. kom vi ju in 23.45 eller nåt till festen.. (för sent)
ja orkar inte skriva om varje dj, som jonasbonas gjort...kan säga sammanfattningsvis att exakt ALL musik var jäligt bra!!! vissa låtar gick man i exstas till när man hade ork att dansa
ja fattar inte vart alla holländare får orken och energin att dansa i 10 timmar märkte ju som sagt nu att ja inte stod pall
fick världens trött-ryck vid klockan fem! och hade varit slö från 3 eller nåt då DOCK återfick jag min energi
kvart i sex då jag bara var tvungen att dansa loss till Deepack
Mina favoriter var nog de på slutet... typ...Alpha twins och resten efter det..!
fasen, vi såg inte alls marc la cruz, dave 202, marcel woods och bas & ram.. men de spelade på lilla golvet (och då menar jag LILLA golvet) inte alls drag där alls.. :/ inge folk etc.
nåväl...inne på stora golvet vare fullt ös hela tiden kan ja säga... helt "mental" 
som sagt...musiken var bra hela tiden.. jag fick höra ALLA hardstylelåtar som jag gillar typ
även lite äldre, så som Acid Nightmare och dylikt. men som vanligt är jag ingen "tune-spotter" så jag ska inte skriva om nåra speciella låtar mer...
just det, glömde en sak! när vi skulle in på festen fick vi ju gå igenom en väl genomförd kroppsvisitering. Jag hade min kamera i bh'n....Oturligt nog hamnade jag hos en tjej som visiterade... =/ Hon var SJUKT noga.. och tog till och med och drog ena handen UNDER min bh-kant...för att känna om jag hade nåt i bh'n!!!!! saken var den.. att hon gick inte längs hela bh'n.. utan bara på kanten... ! Fy amalia... vilken adrenalinkick av rädsla som gick igenom min kropp!!!
i vilket fall....rätt skakig kom jag in me kameran...men tog inte så mycke bilder där inne.. för ja var rädd att bli ertappad (såg folk som plockades in) Använde inte blixten...fick ett tjugotal schysta bilder ändå
fipplar upp dem ef. 10 jan
hmmm...what else can I say
Jooooo... Megamycke tack till Stefan ocksååå
hade vi inte kunnat sova hos dig.. hade vi inte kunnat åka heller...eftersom.. det hängde lite på det, om vi hade nåt boende efter det att vi kommit till arlanda 12 på natten!
sist men inte minst ville ja bara tala om för alla som läser det här, att jag och jonas snackade svenska med martijn exakt hela tiden
och han pratade svenska tillbaka lika mycket! Så grymt imponerande att du e så duktig Martijn
Två ord frågade du om tror jag.. eller om det var tre
vad "brant" betydde och hur man sa "familiar" på svenska...
Och NYX! Nästa gång får du hänga me
vi snacka om dig
"Nyx skulle vart meee" -Jenny i Holland
hmm...ja kom på en sak till att berätta
holländare kommer fram och frågar vad man har i öronen och varför.. hahah... de e fullständigt galna alltså! Mot slutet av festen.. hade jag uppriktigt ONT i öronen av volymen (som var väldigt hög) samt av att jag borrat in örpropparna så långt...shit säger ja bara...
det var alltså hög volym till och MED örproppar... för mig iaf!
slutligen, kom ja ju på en till sak att avrunda med. Jonas (Connector) säger "Plopp" (godiset) som jag gör.. med O! Jippieeeee... f*n va glad jag blev över att höra det... brukar bli "Mobbad" för mitt uttal. De flesta uttalar ju "plåpp" Hittills visste ja nämligen bara att norrlänningar uttalar med O, resten av sverige med Å 
hehe grym party raport! 
verkar ha varit skitnajs 
va sjukt!
man säger ju plåpp! 
| Originally posted by ScuL själv kan jag säga att det var en av de bästa hardstyle fester av 2003 ... |
fasen va grymt att ha vart där då
weeeeeeeeeeeeeee (det kommer ju från rätt person oxå.. du som går på massa hardstylefester)
åkte ju nästan fast vid visiteringen =/
holländarna är för sköna.. släpper in knark med ett leende men tar folks kameror 
| Originally posted by staz holländarna är för sköna.. släpper in knark med ett leende men tar folks kameror |
orsaken att kameror är förbjuden är att det fanns några människor i hardcore/gabber perioden som gick in på fester och tog kort av folk som var helt ute pga knark.
sen skickade de ut bilderna till tidningar o magasiner.
ID&T fick massor av problemer pga av det.