TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat gaan we vanavond allemaal doen?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Blik on Dec-31-2003 14:15:

Party Hat Wat gaan we vanavond allemaal doen?

Gaan we vanavond feesten, relaxed thuiszitten, naar de kroeg, vuurwerk afsteken etc.

Ik ga rond 7 uur naar Tilburg, naar de kroeg (De Bolle op het Piusplein). Zal waarschijnlijk tot een uur of 7 duren dus ik denk dat ik morgen wel een flinke kater zal hebben.

Wat gaan jullie allemaal doen?

Alvast een gelukkig 2004 gewenst allemaal!!

Posted by basvh on Dec-31-2003 14:20:

Als het goed is ga ik met snitz naar een feestje in het dorp. Niks speciaals eigenlijk. wordt waarschijnlijk een erg zatte bedoeling. Het liefst was ik naar Awakenings gegaan, maar geen geld. En achteraf maar goed dat ik geen kaartje gekocht heb want heb een fucking pijn in me knie.

Iedereen een goede jaarwisseling gewenst!!!

Posted by ahp2002 on Dec-31-2003 14:22:

Eerst ga ik de hele dag lachen om een nieuwe site die ik ontdenkt heb: www.lekkereborsten.nl (oftewel rate my boobs). Vooral de reacties op de foto's zijn "priceless"

En vanavond naar Club More met Roog, Joost van Bellen en nog een aantal funky dingetjes.

happy nye!

Posted by Menno on Dec-31-2003 14:23:

Heb een aantal weken geleden besloten om naar de HMH te gaan. Het is niet mijn favoriete muziek, maar aangezien er weinig leuke Trance feesten zijn vanavond ga ik lekker stampen
Ik zal voornamelijk in de kleine zaal staan omdat daar wat betere muziek gedraaid wordt. (Dave 202 onder andere)

Iedereen veel plezier en kijk uit met vuurwerk

Posted by Opti on Dec-31-2003 14:29:

me volvreten aan oliebollen, ol�!

Posted by Freezel on Dec-31-2003 14:39:

Zit eerst bij familie tot een uur of 2, beetje hangen en vuurwerk afsteken. Daarna naar vrienden toe waar we verder gaan met oud en nieuw vieren en ondertussen muziek draaien

Posted by AlFerox on Dec-31-2003 14:40:

beuqen!!

en rotjes afsteken!

Posted by jp on Dec-31-2003 14:49:

zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn

Posted by Asperge on Dec-31-2003 14:52:

tot middernacht ff thuis voleten en daarna bij wat vrienden langs en dan zien we wel wt we gaan doen

Posted by magrec on Dec-31-2003 15:13:

pff iig tot 00:00 bij pa en ma en daarna weet ik niet wat ik ga doen.

Posted by SnuggLe on Dec-31-2003 16:31:

Lachen om de grappen van Lebbis en Jansen.
Nu zo eten bij vrienden (/oud huisgenoten), daarna op mijn oude flat met oud flatgenoten BasD plagen
Dan kansloos bier drinken hier in de VB, waar ze geen entree hebben en een biertje 90 eurocent is.

Posted by Cosmic on Dec-31-2003 16:43:

quote:
Originally posted by jp
zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn

Exact!

(Behalve dat rellen dan)

Posted by franzelare on Dec-31-2003 17:18:

vroeg naar awake!! daar mooi los de hele avond

dan thuis ff opfrissen en op naar beachbob!

Posted by Remy D on Dec-31-2003 17:39:

eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo

Posted by basvh on Dec-31-2003 18:25:

quote:
eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo

have fun rukker, en hakze daarin de hmh. Je zei gister dat je niet als P.I.M.P zou gaan maar volgens mij heb je al je bandanas uit de kast gehaald.

Posted by New Wave on Dec-31-2003 18:41:

Ik blief thuus want ik mot murgen weer wherkn heej.

Posted by MaGiK54 on Dec-31-2003 19:07:

Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig.

Posted by Jappio on Dec-31-2003 19:11:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig.

haha die kaartjes had ik ook gewonnen Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin )

tjoooo

Posted by MaGiK54 on Dec-31-2003 19:17:

quote:
Originally posted by Jappio
haha die kaartjes had ik ook gewonnen Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin )

tjoooo

Op zich wil ik wel gaan, Michel de Hey en Lucient Foort altijd leuk, maar ja zoals ik al zei, ben toch te grieperi om te gaan.

Had gehoopt dat ik ze op de post zou krijgen, want dan had ik misschien nog iemand hier blij kunnen maken, met twee kaarten.

Posted by BaRTeZ on Dec-31-2003 19:31:

tot 12 uur thuis, ff wat drinken enzo, vuurwerk afsteken/kijken om een uur of 1 naar vrienden, nog ff wat drinken en zalig nieuwjaar wensen en daarna met een groep vrienden naar een feest hier in de sporthal. Ruk band en een nog slechtere DJ, maar goed wel leuk om iedereen weer eens te zien

Posted by SnuggLe on Dec-31-2003 19:38:

Oh ja, en ik heb Anke net uitgehuwelijkt aan een of andere neger, en ik ga in 2004 van het geld genieten wat ik ervoor gekregen heb:

Posted by total woot on Dec-31-2003 22:37:

wij zitten bij tijs en t is hier gezellig

Posted by Miss Proximus on Dec-31-2003 23:10:

Mooi zo, dus je hebt toch een keuze gemaakt!

IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR DAAR IN HOLLAND!!!!!!!!!!!!

Ik heb al 3 mensen geprobeerd te bellen..waaronder JIJ W...maar allemaal DUH in gesprek! Later nog eens!

Ik ga hoop ik met mijn *fluister* vriendje *fluister* naar een heuse Rave. Als het strax uit is, ga ik met een ander vriendje naar een andere rave whahahahah

en anders naar Cancun de BEEEEEEEEEEST uithangen zoals ik nog nooit gedaan heb (hmm moeilijk)

WOOHAAAAAAAAAA voor mij nog 7 uur te gaan!

Iedereen een hug en een kus, lov ya NLTA!

Posted by New Wave on Jan-01-2004 01:04:

Ik heb sinds kort een chinees als buurman en die had me toch een hoop groot spul gefixt.
Een enkele doos van 100 kilo :s gewoon te sick maar errug mooi paar van 50 kilo.......brute zooi bij ons int durrup

Posted by Opti on Jan-01-2004 01:44:

Ik heb me ziekgevreten aan oliebollen... Wel lekker trouwens

Pages (2): [1] 2 »