TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat gaan we vanavond allemaal doen?
Pages (2): [1] 2 »
Wat gaan we vanavond allemaal doen?
Gaan we vanavond feesten, relaxed thuiszitten, naar de kroeg, vuurwerk afsteken etc.
Ik ga rond 7 uur naar Tilburg, naar de kroeg (De Bolle op het Piusplein). Zal waarschijnlijk tot een uur of 7 duren dus ik denk dat ik morgen wel een flinke kater zal hebben.
Wat gaan jullie allemaal doen?
Alvast een gelukkig 2004 gewenst allemaal!!
Als het goed is ga ik met snitz naar een feestje in het dorp. Niks speciaals eigenlijk. wordt waarschijnlijk een erg zatte bedoeling. Het liefst was ik naar Awakenings gegaan, maar geen geld. En achteraf maar goed dat ik geen kaartje gekocht heb want heb een fucking pijn in me knie.
Iedereen een goede jaarwisseling gewenst!!!
Eerst ga ik de hele dag lachen om een nieuwe site die ik ontdenkt heb: www.lekkereborsten.nl (oftewel rate my boobs). Vooral de reacties op de foto's zijn "priceless"
En vanavond naar Club More met Roog, Joost van Bellen en nog een aantal funky dingetjes.
happy nye!
Heb een aantal weken geleden besloten om naar de HMH te gaan. Het is niet mijn favoriete muziek, maar aangezien er weinig leuke Trance feesten zijn vanavond ga ik lekker stampen 
Ik zal voornamelijk in de kleine zaal staan omdat daar wat betere muziek gedraaid wordt. (Dave 202 onder andere)
Iedereen veel plezier en kijk uit met vuurwerk 
me volvreten aan oliebollen, ol�!
Zit eerst bij familie tot een uur of 2, beetje hangen en vuurwerk afsteken. Daarna naar vrienden toe waar we verder gaan met oud en nieuw vieren en ondertussen muziek draaien 
beuqen!!
en rotjes afsteken! 
zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn
tot middernacht ff thuis voleten en daarna bij wat vrienden langs en dan zien we wel wt we gaan doen
pff iig tot 00:00 bij pa en ma en daarna weet ik niet wat ik ga doen.
Lachen om de grappen van Lebbis en Jansen.
Nu zo eten bij vrienden (/oud huisgenoten), daarna op mijn oude flat met oud flatgenoten BasD plagen 
Dan kansloos bier drinken hier in de VB, waar ze geen entree hebben en een biertje 90 eurocent is.
| quote: |
| Originally posted by jp zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn |
)
vroeg naar awake!! daar mooi los de hele avond
dan thuis ff opfrissen en op naar beachbob!
eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo 

| eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo |
Ik blief thuus want ik mot murgen weer wherkn heej.
Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig.
| Originally posted by MaGiK54 Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig. |
Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin
)
| Originally posted by Jappio haha die kaartjes had ik ook gewonnen Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin )tjoooo |
tot 12 uur thuis, ff wat drinken enzo, vuurwerk afsteken/kijken om een uur of 1 naar vrienden, nog ff wat drinken en zalig nieuwjaar wensen en daarna met een groep vrienden naar een feest hier in de sporthal. Ruk band en een nog slechtere DJ, maar goed wel leuk om iedereen weer eens te zien 
Oh ja, en ik heb Anke net uitgehuwelijkt aan een of andere neger, en ik ga in 2004 van het geld genieten wat ik ervoor gekregen heb:

wij zitten bij tijs en t is hier gezellig 
Mooi zo, dus je hebt toch een keuze gemaakt!
IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR DAAR IN HOLLAND!!!!!!!!!!!! 
Ik heb al 3 mensen geprobeerd te bellen..waaronder JIJ W...maar allemaal DUH in gesprek! Later nog eens!
Ik ga hoop ik met mijn *fluister* vriendje *fluister* naar een heuse Rave. Als het strax uit is, ga ik met een ander vriendje naar een andere rave whahahahah
en anders naar Cancun de BEEEEEEEEEEST uithangen zoals ik nog nooit gedaan heb (hmm moeilijk)
WOOHAAAAAAAAAA voor mij nog 7 uur te gaan!
Iedereen een hug en een kus, lov ya NLTA!
Ik heb sinds kort een chinees als buurman en die had me toch een hoop groot spul gefixt.
Een enkele doos van 100 kilo :s gewoon te sick maar errug mooi
paar van 50 kilo.......brute zooi bij ons int durrup 
Ik heb me ziekgevreten aan oliebollen...
Wel lekker trouwens