TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dit moet je zien!
Dit moet je zien!
Voor diegene die van lachen houden! Zaterdag avond moet je de televisie aan zetten mijn all time held THEO MAASSEN! is dan te zien! Heb deze voorstelling 2 jaar geleden in het theater gezien en hij is gewoon de top!
doe mij toch maar youp van't hek 
Welke voorstelling is het? Die met Henk van den Tillaart, Neuk het systeem of hoe heet ie?
edit: oke, tis een andere, Functioneel naakt, maar toch leuk
Ja, ik heb Functioneel Naakt ook in het theater gezien en vond hem ook erg grappig!
inderdaad een aanrader dus!

Ik heb hem ook al ooit gehoord, hij is erg leuk, ik denk dat i vanavond weer ga kijken!
Welke zenden en hoe laat?
Ga sowieso wel kijken.
Ruwe pit heb ik al ooit gezien, deze volgens mij nog niet.
En ryo; "neuk het systeem" is van Hans Teeuwen 
| quote: |
| Originally posted by raoel Welke zenden en hoe laat? Ga sowieso wel kijken. Ruwe pit heb ik al ooit gezien, deze volgens mij nog niet. En ryo; "neuk het systeem" is van Hans Teeuwen |
[schaam_mode]
idd, klopt wel.
Misschien toch te veel gedronken met nieuwjaar.... 
Hier zit ik ook al effe naar uit te kijken.
THEO de man uit de mooiste stad van de wereld
| Originally posted by Creamfields23 Hier zit ik ook al effe naar uit te kijken. THEO de man uit de mooiste stad van de wereld |
Ga ook wel ff kijken Theo is erg grappig. Ben benieuwd of deze show beter is dan neuk het systeem of ruwe pit, zal lastig worden maar we zien t wel
heb die andere niet gezien (of wel gezien, maar niet onthouden omdat ze niet leuk genoeg waren) maar ik vond deze show wel goed!
Droge opmerkingen, vond die stilte ook goed, moet je toch maar kunnen. Helemaal stil zijn niks doen en toch het publiek vermaken. knap!
Kheb me ook flink zitten vermaken.
Hoe hij een omschakkeling kan maken van iets heel serieus naar iets totaal anders of iets serieus afdoet met een geintje is erg kanp.
Hoe veel zou hij de Coca Cola company hebben gekregen voor deze reclame?
Het shirt met "psycho" erop maakt het helemaal af 
| Originally posted by BaRTeZ (of wel gezien, maar niet onthouden omdat ze niet leuk genoeg waren) |
Ik weet niet of de Coca Cola Kumpanie wel zo blij is met de opmerking "In Coca Cola light zit geen suiker, maar aspartaam. Van aspartaam krijg je kanker." Niet dat dat niet waar is trouwens, maar da's toch niet bepaald reclame maken. Moest gelijk denken aan Van 't hek en Buckler 
'k moet mijn mening herzien, heel erg leuke show