TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 9 januari geboorte Utrecht Techno Platform
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Eye-Riz on Jan-03-2004 00:14:

9 januari geboorte Utrecht Techno Platform

Op vrijdag 9 januari 2004 wordt in Tivoli De Helling de geboorte van het Utrechts Techno Platform (UTP) gevierd. Deze avond staat het neusje van de zalm aan Utrechtse techno-toppers achter de draaitafels om het publiek te voorzien van de lekkerste beats.
Daarnaast wordt het publiek ook getrakteerd op een exclusieve live set van Joris Voorn. Deze dj/producer wordt niet alleen om zijn live sets, maar ook om zijn producties gewaardeerd door nationale en internationale grootheden, waaronder Laurent Garnier en Carl Craig.
Voor wie even wil ontsnappen aan al het techno 'geweld', wordt er in de foyer een heuse Chill Out ingericht waar een diversiteit aan chill-muziek de revue zal passeren.

UTP
Gezien het grote aantal techno-organisaties in Utrecht ontstond de noodzaak techno gerelateerde evenementen middels een overkoepelend orgaan op elkaar af te stemmen. Begin 2002 is daarom het UTP opgericht. De verschillende organisaties binnen het UTP hebben in Utrecht allemaal al hun stempel gedrukt op het gebied van onder meer techno, tech-house, electro en acid.
De organisaties die meewerken zijn: Classic Acid, DLR, ElectroNation, Groovements, Nexus, PPP, Techno FX, Technoir, Teknation, Solid Grooves, Ultimate Techno, Tivoli en Wildpitch. Voor het eerst in de Nederlandse dance-geschiedenis is er binnen ��n stad een continu samenwerkingsverband tussen �lle lokale techno-gerelateerde organisaties. Utrecht komt hiermee weer als technostad op de kaart van Nederland te staan, met vernieuwende initiatieven, bruisende feesten en een gevarieerd aanbod van artiesten.

Dit UTP-feest is het resultaat van een unieke samenwerking, waarbij het publiek getrakteerd wordt op verrassende live acts en vele lokale favorieten.

Live: Joris Voorn (Sino/Wolfskuil rec)
DJ's: Scan (Ultimate Techno)
Stineaux (Teknation/Wildpitch)
Remigius (Solid Grooves)
UP & Eye-Riz (Nexus)
Terry Toner (ElectroNation)
Drifter (Techno FX) & Repsaj (Groovements)
Datum: vrijdag 9 januari 2004
Plaats: Tivoli De Helling, Helling 7, Utrecht
Tijd: 23.00 - 05.00 uur
Entree: � 7,50 (ex vvk-fee)
Voorverkoop: Midtown (Zadelstraat 36, Utrecht)
Plato (Steenweg13, Utrecht)
Tivoli (Oudegracht 245, Utrecht)
Twist 'n Shout (Oudegracht 72, Utrecht)
Internet: www.u-t-p.nl of www.tivoli.nl

WIE KOMT??

Posted by Opti on Jan-03-2004 00:19:

Cool

ik

mits Tim gaat

Posted by franzelare on Jan-03-2004 00:20:

uiteraard ben ik aanwezig om deze avond met mijn aanwezigheid op te fleuren en enkele plaatjes te schieten voor een bepaalde website

Ik heb er nu al beere veel zin in en ik hoop dat jullie vanavond de juiste plaatjes in de koffer hebben gestouwd om ons weer een onvergetelijke avond te bezorgen!!

Posted by franzelare on Jan-03-2004 00:21:

quote:
Originally posted by Optimus
ik

mits Tim gaat

vuile kut sjinees, je gaat niet weer afhaken he! dan hak ik niet alleen je ballen er af maar je benen erbij!
dat solidair gelul worden we nu echt schijt ziek van ja !!!

Posted by Partyhardy! on Jan-03-2004 00:38:

Wat voor muziek gaan jullie dan draaien Iris? Techno of gewoon jullie oude vertrouwde sound?
In ieder geval een leuk initiatief en BG magazine schreef deze maand al over Joris Voorn dat hij een man is om in de gaten te houden en een aanstormend talent is! dus dat kan ook iets speciaals worden!

Posted by SnuggLe on Jan-03-2004 11:10:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

In ieder geval een leuk initiatief en BG magazine schreef deze maand al over Joris Voorn dat hij een man is om in de gaten te houden en een aanstormend talent is! dus dat kan ook iets speciaals worden!

Volgensmij is Joris Voorn de status "Talent" nu wel voorbij... Zijn remixes/producties worden echt door iedereen gedraaid.

Posted by franzelare on Jan-03-2004 11:28:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Volgensmij is Joris Voorn de status "Talent" nu wel voorbij... Zijn remixes/producties worden echt door iedereen gedraaid.

een extra reden om gewoon te komen dus

Posted by New Wave on Jan-03-2004 13:36:

quote:
ik

mits Tim gaat

Ik moet komen van iris dus ik ben er denk ik wel bij ja.

Posted by franzelare on Jan-03-2004 13:58:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik moet komen van iris dus ik ben er denk ik wel bij ja.

kijken met wat voor een kut smoes hij nu weer gaat komen

Posted by New Wave on Jan-03-2004 14:30:

quote:
Originally posted by franzelare
kijken met wat voor een kut smoes hij nu weer gaat komen

Grote waffel houwen kerel Dat doe je maar tegen Optimus
Ik hou me altijd aan me woord!

Posted by magrec on Jan-03-2004 15:00:

Tering zooi ik wilde ook gaan maar nu moet ik dus 9 januari badmintonnen (kut competitie) dus ik kan helaas niet

Posted by franzelare on Jan-03-2004 16:14:

quote:
Originally posted by New Wave
Grote waffel houwen kerel Dat doe je maar tegen Optimus
Ik hou me altijd aan me woord!

ik had het ook niet over jou PLO3RT

die sjinees had gezegd dat hij alleen kwam als jij kwam, nu kom jij en ben ik benieuwd met wat voor een smoes hij weer aan komt zetten!

Posted by New Wave on Jan-03-2004 16:20:

quote:

die sjinees had gezegd dat hij alleen kwam als jij kwam, nu kom jij en ben ik benieuwd met wat voor een smoes hij weer aan komt zetten!

OOOOWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHH mwjha ik kwam toen ook pas net uut me nest zetten dus ik was nog wat wazig Mijn excuses
Maar inderdaad, hij kan er nu niet meer onderuit

De volgende opties zijn allemaal mogelijk:

- Geen geld.
- Pijn in zijn knie.
- De volgende dag werken.
- Verslagen maken voor school.
- Tentames leren voor over 8 weken.
- Hij is vergeten poppers te kopen.

Welke zou het zijn ?

Posted by kolkiewolkie on Jan-03-2004 18:16:

Als alles blijft zoals het nu is kom ik ook nog langs . Is die tent een beetje fatsoenlijk te bereiken eigenlijk, want het idee is om dat knaken OV te gaan gebruiken....

Posted by franzelare on Jan-04-2004 05:46:

go kolkie, go kolkie, go kolkie

gazellig als je ook langs komt man!

Posted by SnuggLe on Jan-04-2004 18:27:

quote:

*kuch*

/me houdt zijn mond

Posted by franzelare on Jan-04-2004 18:34:

ik denk dat het zoiets word:
hij moet die dag werken tot 10 uur, dus kan er pas heel laat zijn
de volgende dag moet hij ook weer vroeg werken dus moet hij optijd weg

hij kan dus eigenlijk maar 5 minuten binnen zijn en daarom komt hij toch maar niet.

Posted by Opti on Jan-04-2004 18:35:

Ik heb eergister mijn printje van mijn rooster van januari+februari erbij gehaald en nu blijkt dat ik ATV heb tot 9 januari (dacht eerlijk geegd tot einde van die week, dus 11 januari).

M.a.w., ik zou dan vrijdagochtend naar school moeten gaan, naar werk om 17.00 uur, als ik om 22.00 uur vrij ben gelijk de trein naar Utrecht en dan (stel dat ik tot het einde zou blijven) om 6 uur de trein naar Den Haag weer moet pakken, waar ik na een uurtje slaap om 10.00 uur "fris" weer aan het werk mag... NIet te doen eigenlijk dus ik twijfel sterk eraan of ik wel kom...

Komt u maar

En Tim moet niet zeuren, want jij gaat al helem��l niet feesten als je de dag erna moet werken(lat staan de dag ervoor �n erna)

Posted by Opti on Jan-04-2004 18:36:

quote:
ik denk dat het zoiets word:
hij moet die dag werken tot 10 uur, dus kan er pas heel laat zijn
de volgende dag moet hij ook weer vroeg werken dus moet hij optijd weg

hij kan dus eigenlijk maar 5 minuten binnen zijn en daarom komt hij toch maar niet.

je hebt goed geluisterd gister

Posted by franzelare on Jan-04-2004 20:38:

quote:
je hebt goed geluisterd gister

en jij bent een kut sjinees!

Posted by Opti on Jan-04-2004 21:06:

en jij een dj-slut Gelijk naar Astrid toe voor een fotootje h�?

Posted by kolkiewolkie on Jan-04-2004 21:33:

Unglaublich, nou zit ik weer met exact dezelfde kneuzen opgescheept als laatst in Amersfoort .

Posted by Eye-Riz on Jan-04-2004 23:19:

ach joh, gewoon weer voor de muziek komen... ik zal zorgen dat ik wat cd's bij me heb

wordt leuk feestje. voor mij wel spannend. omdat ik als trancertje een techno-set neer ga zetten, samen met Johan. wij willen gewoon graag ONZE visie van techno laten zien.

Posted by basd on Jan-05-2004 07:46:

Klinkt allemaal erg goed, maar ook ik ga er niet zijn helaas.

Baal er nu al van, maar ik zit dus nog in het Belgische..

Wel een leuk initiatief trouwens, hopen dat er een vervolg komt! (en dan het liefst op een zaterdag )

Posted by franzelare on Jan-05-2004 18:30:

nou , pucca en gaby gaan al mee, nu nog even annepanne en kimst*r morgen over halen, dan zijn er in ieder geval al weer wat meer iris fans dan de vorige keer in amersfoort

Pages (3): [1] 2 3 »