TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pfff heel dicht bij 10 miljoen


Posted by magrec on Jan-03-2004 15:06:

Pfff heel dicht bij 10 miljoen

Goed iedereen hoopt een keer 10.000.000 te winnen maar ja als blijkt dat de plek waar jij altijd je staatsloten koopt het lot heeft verkocht waar de 10 miljoen op is gevallen dan denk je toch van damn ik had dit jaar er wel kans op zeg

Maar goed wel grappig dat de 10 miljoen van de staatsloterij hier in het dorp is gevallen. Kun je een leuk dorpsfeestje voor geven


Posted by jp on Jan-03-2004 15:20:

Je had toch het verkeerde eindcijfer gekozen

7,50 heb ik trouwens 'gewonnen' met 3 halve loten


Posted by magrec on Jan-03-2004 15:32:

quote:
Originally posted by jp
Je had toch het verkeerde eindcijfer gekozen

7,50 heb ik trouwens 'gewonnen' met 3 halve loten


Ik had verkeerde eindcijfer ja maar mijn pa niet (toch leuke erfenis want hij is zo zo zuinig dat er veel geld zal overblijven )


Posted by Blik on Jan-03-2004 15:55:

wij zaten 1 cijfertje van 450 euro af

wij hadden volgens mij het meest trieste eindcijfer (3), in totaal 4 prijzen op gevallen


Posted by HiGH_NrG on Jan-03-2004 16:25:

Ik had voor het vierde jaar achter elkaar niks !


Posted by New Wave on Jan-03-2004 16:27:

quote:
Originally posted by Blik
wij zaten 1 cijfertje van 450 euro af

wij hadden volgens mij het meest trieste eindcijfer (3), in totaal 4 prijzen op gevallen


Ik had ook die tering 3.


Posted by total woot on Jan-03-2004 18:04:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik had voor het vierde jaar achter elkaar niks !


Posted by kolkiewolkie on Jan-03-2004 18:09:

quote:
Originally posted by magrec
Ik had verkeerde eindcijfer ja maar mijn pa niet (toch leuke erfenis want hij is zo zo zuinig dat er veel geld zal overblijven )


en had je pa de rest ook goed dan

Vorig jaar is die prijs trouwens een paar kilometer van mijn huis af uit de lucht gepleurd. Kende die lui verder alleen niet dus dat schiet ook niet op .


Posted by raoel on Jan-03-2004 18:21:

Ik win elk jaar wat!

Ik koop namelijk geen loten


Posted by Opti on Jan-04-2004 06:25:

Mama heeft 10 euro "gewonnen".


(2,50 verlies dus )


Posted by SnuggLe on Jan-04-2004 18:26:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
en had je pa de rest ook goed dan

Vorig jaar is die prijs trouwens een paar kilometer van mijn huis af uit de lucht gepleurd. Kende die lui verder alleen niet dus dat schiet ook niet op .


Ook al zou je ze kennen, denk je ECHT dat je wat mee zou krijgen?
Beetje kansloos je hand op houden.

"Heb je geld, krijg je vrienden" Bleergh. Mensen die dan ineens mijn vriend zouden willen zijn of wat dan ook zouden echt heel hard de kolere mogen krijgen.


Posted by Opti on Jan-04-2004 18:37:

WIe wil mijn vriendje zijn? Jullie mogen ook profiteren van die 10 euro hoor


Posted by SnuggLe on Jan-04-2004 18:47:

quote:
Originally posted by Optimus
WIe wil mijn vriendje zijn? Jullie mogen ook profiteren van die 10 euro hoor


Wheheh
Buk maar!


En over je signature tim: We letten idd niet op jou, want je verstaat er toch geen FUCk van Gisteren weer gemerkt hoe super irritant dat is


Posted by Opti on Jan-04-2004 18:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
tim




Posted by SnuggLe on Jan-04-2004 19:10:

Foutje, bdankt!


Posted by Ries'79 on Jan-04-2004 20:07:

quote:
Originally posted by raoel
Ik win elk jaar wat!

Ik koop namelijk geen loten


Het enige jammere is dat je nooit BIJNA 10 miljoen zal winnen! of je moet 400.000 jaar oud worden maar ik denk dat die kans ook nihil is!

Ik zelf had ook weer niets had een 9 als eindcijfer!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.