TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pfff heel dicht bij 10 miljoen
Pfff heel dicht bij 10 miljoen
Goed iedereen hoopt een keer 10.000.000 te winnen maar ja als blijkt dat de plek waar jij altijd je staatsloten koopt het lot heeft verkocht waar de 10 miljoen op is gevallen dan denk je toch van damn ik had dit jaar er wel kans op zeg
Maar goed wel grappig dat de 10 miljoen van de staatsloterij hier in het dorp is gevallen. Kun je een leuk dorpsfeestje voor geven 
Je had toch het verkeerde eindcijfer gekozen 
7,50 heb ik trouwens 'gewonnen' met 3 halve loten 
| quote: |
| Originally posted by jp Je had toch het verkeerde eindcijfer gekozen ![]() 7,50 heb ik trouwens 'gewonnen' met 3 halve loten |
)
wij zaten 1 cijfertje van 450 euro af
wij hadden volgens mij het meest trieste eindcijfer (3), in totaal 4 prijzen op gevallen
Ik had voor het vierde jaar achter elkaar niks
!
| quote: |
| Originally posted by Blik wij zaten 1 cijfertje van 450 euro af wij hadden volgens mij het meest trieste eindcijfer (3), in totaal 4 prijzen op gevallen |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik had voor het vierde jaar achter elkaar niks ! |
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik had verkeerde eindcijfer ja maar mijn pa niet (toch leuke erfenis want hij is zo zo zuinig dat er veel geld zal overblijven ) |
.
Ik win elk jaar wat!
Ik koop namelijk geen loten 
Mama heeft 10 euro "gewonnen".
(2,50 verlies dus
)
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie en had je pa de rest ook goed dan Vorig jaar is die prijs trouwens een paar kilometer van mijn huis af uit de lucht gepleurd. Kende die lui verder alleen niet dus dat schiet ook niet op . |
WIe wil mijn vriendje zijn? Jullie mogen ook profiteren van die 10 euro hoor
| quote: |
| Originally posted by Optimus WIe wil mijn vriendje zijn? Jullie mogen ook profiteren van die 10 euro hoor |

Gisteren weer gemerkt hoe super irritant dat is
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe tim |
Foutje, bdankt!
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik win elk jaar wat! Ik koop namelijk geen loten |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.