TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Motsvarighet (Techno Traxx)

Posted by pho on Jan-05-2004 17:46:

Motsvarighet (Techno Traxx)

Tja alla!

Jag gillade Techno Traxx skivorna skarpt, men vad jag har f�rst�tt sl�pptes det 68 st .. varf�r slutade dessa att sl�ppas ? Finns det n�gon motsvarighet till dessa nu ?

mvh

Posted by SteveTranz4ever on Jan-05-2004 18:13:

Vet inte varf�r men dom enda jag lyssnat n�gonsin p� �r Techno Traxx 1, 2 och 3... det var d�r n�gonstans min karri�r b�rjade inom techno s� att s�ga

Posted by montana on Jan-05-2004 19:01:

det �r ingen riktig album/samling, det �r bara n�n riktigt lam release grupp som tog 10 l�tar som sl�pptes och satte dom i en mapp och kallade den f�r samling

Posted by MojjMojj on Jan-05-2004 19:07:

Hehe, de gjorde som jag g�r d� :P s�tter in tracks i mappar som jag d�pt till "rekomenderas av crew 1" har 19 mappar nu :P Men jag g�r det bara f�r min skull crew't �r alla p� TC och TA

Posted by x-dream on Jan-05-2004 20:36:

Klassiska skivor imo...

Har n�gra stycken av dom i serien...Dock ganska tidiga fast gilla dom skarpt n�r dom kom...

Posted by pho on Jan-06-2004 03:14:

Hehe d�r ser man

N�gon som vet n�gra/n�gon bra samlingsskivor som sl�pps med j�mna mellanrum som �r v�rda att ladda hem ? Sv�rt att h�nga med i all ljungel som sl�pps i form av CDM, CDS, VINYL

�r inte s� insatt som andra h�r och skulle g�rna vilja ha lite mer tips.
Samlingsalbum som jag redan har �r det vanligaste, Trancemaster, Future Trance, ID&T, MoS osv ...

Sen skulle jag beh�va hj�lp med en skiva som jag redan har CD1 till, beh�ver CD2. Albumet heter:VA-Yoshi-the_Soundtrack_to_My_Life-2CD-(Retail)-2003-OSC

mvh