TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- informatie over de lp nodig
informatie over de lp nodig
op mijn school moet ik een spreekbeurt houde over de lp...
maar ik heb de tering gezocht en ik heb gewoon bijna niks, aangezien ik mijn spreekbeurt over een week moet doen! het is maar 10 minuutjes en stelt dus eigelijk niks voor. maarja ik kan niet van onderwerp veranderen.
misschien dat iemand me kan helpen met wat info??
greetz
HaZ
We nemen www.google.com als beginpunt. We geven de zoekopdracht "langspeelplaat" "geschiedenis" mee. Uitkomst oa: http://www.geocities.com/lpvinyl/history.html
Tijd waarin ik dit gevonden heb, is plus minus een halve minuut geweest. 
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Google "vinyl history"
resultaat:
http://www.geocities.com/lpvinyl/history.html
tien seconden werk.
Weet je zeker dat je je best hebt gedaan?
EDIT: Yeah, what he said 
nou oke!!!
thanks for the help
Je kunt ook leuk vertellen over de RIAA curve en waarom die er is.
Dat is de frequentie verdeling hoe een phono bron versterkt en ge-EQ't wordt door een phono pre-amp. Hoe het op een plaat is geperst is er superweinig bass, en superveel treble (prik m maar eens in n line ofzo), dat heeft te maken met dat de daadwerkelijke bass groeven ontzettend breed (onspeelbaar) zouden worden. Zou zeggen, doe eens een google, moet toch wel 10 minuten over vol te lullen zijn.
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G Je kunt ook leuk vertellen over de RIAA curve en waarom die er is. Dat is de frequentie verdeling hoe een phono bron versterkt en ge-EQ't wordt door een phono pre-amp. Hoe het op een plaat is geperst is er superweinig bass, en superveel treble (prik m maar eens in n line ofzo), dat heeft te maken met dat de daadwerkelijke bass groeven ontzettend breed (onspeelbaar) zouden worden. Zou zeggen, doe eens een google, moet toch wel 10 minuten over vol te lullen zijn. |
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon zooww ej heb je die nieuwe langspeelplaat van tiesto al gehoord klinkt toch niet echt.. |
| quote: |
| Originally posted by Teknikol lol het moet wel een btje oppervlakkig en begrijpelijk blijven denk ik. synthforum geblaat hier |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.