TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiesto in concert, eind maart
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto in concert, eind maart
Wie gaat er al zeker gaan ? Ik hoop het deze keer niet te hoeven missen alleszins ! 
What? eind maart?
count me in!!! 
Eind maart? Examens 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Eind maart? Examens |

mah wanneer is dat precies?
rare datum om examens te hebben ze :s
ah nm
limburg,daar zijn ze met alles ewa trager 
inkopper !
Een keertje is leuk, een tweede keer hoeft van mij echt niet..
Dus zeer hoogstwaarschijnlijk (zeg nooit nooit he) ben ik er niet.
heb wel intresse...
al meer details bekend? locatie? datum?
eind maart isset carnaval in halle, dus hoogstwaarschijnlijk niet 
| Originally posted by pooley rare datum om examens te hebben ze :s |

Mischien valt te zien wie er van hier gaat (denk niet echt dat er volk van mijn vriendenkring gaat gaan)
das normaal als ge geen vrienden hebt 
Zou gij ni java of cobol leren manneke
Van mijn vrienden zal er ook niemand gaan, en tis nogal ver... (zeker als ge gene auto hebt)
In zo een video interview zegt Tiesto dat het eind maart is, ik weet het enkel van daar.
Hoe was de eerste keer ? Clipjes zien er wel sexy uit !
fusion carnaval in halle zuigt 
alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^
ik had ergens in een tiestointerview gelezen: eind MEI ...
ik hoop dat het eind maart is maar ik vrees dat het pas een maandje later zal zijn ; net voor mijn examens !

| Originally posted by lievez fusion carnaval in halle zuigt ![]() alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^ |
nergens staat iets te lezen van TiC eind maart...
gewoon wat voor opschudding zorgen zeker 
ik hoop echt wel eind maart, anders kan ik er weer niet bij zijn.. 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- eind maart isset carnaval in halle, dus hoogstwaarschijnlijk niet |
| Originally posted by lievez fusion carnaval in halle zuigt ![]() alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^ |

| Originally posted by BelgianGuru In zo een video interview zegt Tiesto dat het eind maart is, ik weet het enkel van daar. Hoe was de eerste keer ? Clipjes zien er wel sexy uit ! |
| Originally posted by FredNova nergens staat iets te lezen van TiC eind maart... gewoon wat voor opschudding zorgen zeker |
| Originally posted by Eagle` Was dat niet dat filmpje waar tijs geinterviewd werd door een andere gare hollander, stond paar weken geleden nog op holland board |
Kheb 3 minuten naar dat intervieuw geluisterd e ndan deraf gesmeten.
Trekt op niks (ni dat het professionals zijn)
Als ge dat vergelijkt met Armin in Ibiza's Children
\o/ for Armin
Als het komt ga ik zeker! Echter niet in de illusie dat het net zo gaaf wordt als vorig jaar... maar het moet toch wel een mooi feestje worden...
Alleen eind maart lijkt me sterk idd...
Ik ga zeker gaan!!! Heb de vorige gemist ... betwijfel wel dat het eind maart zou zijn (en in maart is er weer een 9h Arminset in Godskitechen ... dus die 2 evenementen in 1 maand das ni goe voor mijne portefeuille
)
Dacht ook dak eind mei gehoord had ... hoop het toch ...