TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Top 5 www-sivut
Top 5 www-sivut
Listatkaapas 5 useimmin vierailemaanne webbisivua ja pieni perustelu (pakko ei ole) mik� kyseisess� sivustossa kiinnostaa. Webbipohjaisia e-maileja ei kannata laskea, niiss� kun k�yd��n useasti p�iv�ss� muutenkin. Tai ainakin itse k�yn. 
1. Hohdon leffafoorumi
- Leffa-addikti kun olen my�s, t��lt� saa tietoa niin DVD:ist� ja niiden eri julkaisuista, tulevista elokuvista, ym ym.
2. TrancEaddict.com
- T�t� tuskin tarvii perustella sen enemp��
3. Street Beat
- Helsingiss� sijaitseva, pieni mutta pippurinen konemusaan keskittynyt levykauppa (sielt� l�ytyy sek� CD ett� 12") jossa palvelu on erinomaista. Hinnat ovat astetta muita korkeammalla, mutta eip� se minua haittaa. Musiikki kuitenkin merkitsee hintaa enemm�n ja ainakin itse saan useimmiten alennusta ostoksista. Ehk� n. 15 vuoden kanta-asiakkuus vaikuttaa asiaan.
4. Detunez Records
- Toinen hyv� suomalainen levykauppa Tampereella keskittyy vinyyleihin. Tilattavissa varsin kattava valikoima varsin vanhojakin levyj�. Onhan niit� muitakin hyvi� levykauppoja kyll� mutta SB ja Detunez ovat mielest�ni ne kaksi parasta. Kansainv�liset online-kaupat ovat sitten asia erikseen, niist� min�kin tilailen aika ajoin sellaista materiaalia mit� ei Suomesta helpolla saa.
5. Soneraplaza-eDome/Tilt.tv
- Tuleepa sit� eksytty� n�ihin pelisaitteihinkin useasti viikosssa, innokas pelifriikki kun olen. Ne saavatkin n�inollen jakaa viidennen sijan.
1. www.tranceaddict.com/forums
-keskustelua trance-musiikista, ja eritt�in mielenkiintionen chill out room
2. www.lunarstorm.se
-ruotsin suurin community, ja monta kavereitakin k�y siell�
3. bash.org
-quote database, hauskoja lainauksia (yleens�) mirc:st�
4. www.scooter-posse.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi
-vaikka en ole niin iso scooterfani en��, k�yn siell� koska siell� on kivoja tyyppej�
5. trance.nu
-viimeiset offtopicti kiinnostaa, ja onhan siell� joskus jotain mielenkiintoista
N�� ei sit oo miss��n j�rjestyksess�:
1. TrancEaddict
- Ei perusteluja kaipaa.
2. Telkku.com
- Voi k�tev�sti katsoa p�iv�n TV tarjonnan.
3. ToTheGame.com
- Arvosteluja/kuvia sun muuta peleist�.
4. Findance.com
- Musiikki arvosteluja/uutisia, sek� foorumi.
5. Google.com
- Kyll� sit� nyt kerran p�iv�ss� ainakin jotain etsit��n. 
No t�ss� ois mun lista. T� ei ole sitten miss��n j�rjestyksess�.
1. Only-djs.com
- Hyv� hollantilainen levykauppa.
2. Dance Grooves
- Toinen hyv� hollantilainen levykauppa.
3. Street Beat
- Pieni levykauppa helsingiss�.
4. NFOrce Entertainment
- T��lt� n�kyy juuri julkaistut Warezit.

5. TrancEaddict Forums
- Niin.
1. ykk�sen� mik�s muukaan kuin TA:n foorumit
2. kakkosena varmaankin sitten discogs , josta l�ytyy mielet�n m��r� tietoa elektronisen musiikin julkaisuista ja sinne voi listata my�s oman kokoelmansa
3. kolmosena vois olla mielet�n lista nettikauppoja joista tilailen cd-levyj� kokoelmiani kartuttamaan, en viitsi turhaan listata niit�, kun niit� on jotain yli kymmenen ainakin!
4. nelosena varmaan viel�kin jostain syyst� findance ja siell� l�hinn� foorumi, vaikka sivu on mielest�ni oikeastaan aika todella paska nyky��n, mutta silloin t�ll�in jotain mielenkiintoista on tarjolla!
5. vitosena ehk� sitten hyv� valuuttamuunnin xe.com tai freedb.org cd-database, josta esim. exact audio copy hakee esitt�j�t ja biisien nimet, jos vain l�ytyy
siin� tuli varmaankin t�rkeimm�t, mutta aina mulla on jotain muutakin meneill��n ja t�ll�kin hetkell� mozilla firebirdiss� n�kyy olevan 22 ikkunaa auki!
Jahas, vai niin...
Muropaketti/MuroBBS
Hauska jutustella niit� n�it�, tosin viime aikoina alkanut vituttaa koko paikka
TA
Niin...
eJay.co.uk
Muistoja menneilt� vuosilta, viel�kin k�yn tuolla p�ivitt�in vaikkei siell� muita en�� olekaan kuin spammaavia esiteinej�.
GateCrasher Forum
Jos kuvittelette, ett� t��ll� ollaan vittumaisia niin ettep� ole n�hneet viel� mit��n...
Sarjisbortaali
Nimi kertoo kaiken.
hhmmmm...
-Platinum
-Trance.nu
-Klubitus
-Findance
-Streetbeat
*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*MUSAA*

www.tranceaddict.com
www.trance.nu
www.tiesto.com
www.google.com
www.discogs.com
Ittell� on aloitussivuna CNN... pysyy ajantasalla maailmantapahtumista kun ei mit��n lehte�k��n himaan tuu...
CNN
Progediggarina tulee luettua melko usein GU:n forumia.
Global Underground
Samaan aiheeseen levyarvosteluja, haastatteluja yms...
Progressive-Sounds
Leffojen ykk�slinkki:
The Internet Movie Database (IDMb)
Huuto.netist� tulee ostettua melko usein kaikenn�k�st� s�l��:
Huuto.Net
google
klubitus
irc-galleria ja IMDB
platinum
TA