TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rank 1 till Stockholm 8 April!!
Pages (2): [1] 2 »
Rank 1 till Stockholm 8 April!!
Tjo!
Spanade in Rank 1's hemsida och under "Gigs" s� stod detta:
"April 8 Godskitchen / Stockholm / Sweden To be confirmed"
http://www.rank-1.com/
Inte bekr�ftat �nnu verkar d som men skulle vara fett ifall de kom hit!!
//toomas / toka
grymt 
Ha ha great... e de Godskitchen europa touren eller hur de va nu som g�ller... kan ju bli hur bra som helst !!!
OJ OJ ! Kollade in Jon O Bir's DJ Kalender. Verkar som han spelar dagen innan Rank1:
"07 April 2004 -Godskitchen @ Sweden (TBC)"
http://www.jonobir.com/djing/datelist.html

//toka
Humz...konstigt att ingen arrang�r promotat detta �n...
n�ja..jag �r inte den som klagar �ver Rank 1 

| quote: |
| Originally posted by mindshooter Humz...konstigt att ingen arrang�r promotat detta �n... |
heeerligt kanske man ska g� p� 
v�gar jag gissa p� ett samarbete mellan fokused & godskitchen
blir nog detta som blir 2004's svar p� FST
| Originally posted by staz v�gar jag gissa p� ett samarbete mellan fokused & godskitchen blir nog detta som blir 2004's svar p� FST |

whoah Rank1 i Sverige! �r b�da Rank1 killarna med tror ni?
ps @ Mindshooter: �r din avatar en bild av dig? i s� fall �r du otroligt vacker 
tycker ocks� mindshooter e s�t... kram p� dig gubben 
| Originally posted by SteveTranz4ever tycker ocks� mindshooter e s�t... kram p� dig gubben |
ja, mindshooter is da sexbomb! 
iaf..blir s�kert 18�rs, om jag har r�tt ? 
Fyfan vilken m�nad april kommer att bli. Alphazone & Dave Joy, O'Bir, Rank 1.
Detta �ret kan utan tvekan bli det b�sta vi svenskar har f�tt erfara h�r hemma �n s� l�nge, jag menar, l�gg bara till AvB och JOOF till listan. Fler stora namn kommer s�kerligen dyka upp.
Lika bra att b�rja samla tomburkar redan nu.
| Originally posted by Laszlo Fyfan vilken m?nad april kommer att bli, om detta bekr?ftas. Alphazone & Dave Joy, O'Bir, Rank 1. Detta ?ret kan utan tvekan bli det b?sta vi svenskar har f?tt erfara p? hemmaplan ?n s? l?nge - jag menar, l?gg bara till AvB, A&B och JOOF till listan. Fler stora namn kommer s?kerligen dyka upp. Och s? har ju Gielen redan varit h?r. Lika bra att b?rja samla tomburkar redan nu. |
| Originally posted by CJ InterCity ps @ Mindshooter: �r din avatar en bild av dig? i s� fall �r du otroligt vacker |

| Originally posted by CJ InterCity whoah Rank1 i Sverige! �r b�da Rank1 killarna med tror ni? ps @ Mindshooter: �r din avatar en bild av dig? i s� fall �r du otroligt vacker |
�r vi bjudna? 
det l�ter ju riktigt h�rligt att dom kommer hit =D .. missar ju Trance Energy o fr�msta anledningen att jag ville dit va rank 1.. det h�r f�r man ju bara inte missa.
bare s�nn for � gj�re det helt klart: Rank 1 kommer ikke, det er Piet Bervoets (1/2 av Rank 1) som skal spille plater. Rank 1 har sluttet med live PAs, siste de gjorde noensinne var Trance Energy 02.
godskitchen-event i huvudstaden?`Med Rank1 och Jon O Bir? Det f�r man bara inte missa
syyyynd att det e utspritt p� tv� dagar 
inga bortf�rklarningar denna g�ng. jag ska g�!!! d�rmed basta
UPDATE!!!!:
Fick ett mail fr�n Jon O Bir ang�ende Godskitchen spelningen 7-8 april d� han och Rank1 ska spela.. Detta sa han:
"Yes this gig looks to be going ahead, there will be 3 rooms of music I think? dj's include Ferry Corsten, James Zabiela, Rank 1, Lange and myself + a few more! I am not sure of the venue? but the night will be held by Godskitchen!
That's all the info I know at the moment, Its sure to be an amazing night"
vad s�ger ni om detta d�? FETT!
//toomas / toka
Waaaaaah
Fan va soft, m�ste f� reda p� �ldersgr�nsen p� direkten s� man inte springer omkring och hetsar sig f�r ingenting :P 18 hoppas jag p�?
�LVSJ�M�SSAN FFS!! Stort och rymligt och 200 meter fr�n mig