TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skåne?
Pages (2): [1] 2 »
Skåne?
hur många här inne är från Skåne?
jag är ny här. en kille i Malmö. undrar om fler i närheten gillar trance och i så fall vilken typ? alla mina polare lyssnar nämligen på RnB och det gör mig förbannad så in i...!
själv gillar jag all sorts trance. mina favo låtar just nu är:
Motorcycle - As The Rush Comes
Farrago - Union
Woody van Eyden - Unfinished Symphony
ATB - Sunset Girl
Solar Stone - Naked Angel

Välkommen, du kommer garanterat att stormtrivas här.. 
Skriv gärna om dig själv i den här tråden
Och här kan du se vart det svenska TA-folket håller till 
Hej å välkommen till den Svensja delen av ta som vi kallar för SWETA
Vi e en stor kär familj so feel free to join us 
välkommen till sweta... även känt som paradiset.. hehe 
wow..år 2004 första TA ?
Tja o välkommen till den svenska delen av TA
själv är man inte från skåne tyvärr 
Välkommen.. välkommen.. helsingborgare här.
tackar tackar
@helsingborgaren
var du i Helsingör när Above & Beyond spelade? och på The Obsession? 
Varmt välkommen till den andra nyblivna ungerska SWETAren 
Elyen a magyar! 
Nu kan vi börja flama alla trådar och snacka skit om alla på ungerska. 
Nä'rå...här är alla så snälla så något skitsnack förekommer här sällan.
jag tycker faktiskt det är konstigt att så få ungrare är medlemmar här. detsamma gäller trance.nu
Ungern har ju en mycket bredare klubb kultur än Sverige
TÁNCOLJ BUDAPEST PARÁDÉ! 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity jag tycker faktiskt det är konstigt att så få ungrare är medlemmar här. detsamma gäller trance.nu Ungern har ju en mycket bredare klubb kultur än Sverige TÁNCOLJ BUDAPEST PARÁDÉ! |
välkommen till SWETA...
jag är ju visserligen inte från skåne men jag bor i kristianstad iaf... lyssnar väl mest på melodisk och en del progressiv trance, men är öppen för det mesta förutom hip-hop, opera, country och billig bert karlsson pop... 
Välkommen till SweTA! 
Själv bor jag i Malmö. Skåne är ju tyvärr lite dött när det gäller klubb scenen men grabbarna på ace promotion försöker start upp något regelbundet så förhoppningsvis kommer det igång även här. Om du råkar vara student så finns det ju alltid Club AmnesiA i Lund en gång varje månad oxå 
| Originally posted by CJ InterCity tackar tackar @helsingborgaren var du i Helsingör när Above & Beyond spelade? och på The Obsession? |
välkommen välkommen =)
är själv ifrån lund, är dock mer inne på techno och psytrance än vanlig trance, även om hård hardtrance även får mig i gungning 
Välkommen 
Välkommen hit!
Själv är jag från Skåne, Lund närmare bestämt. Var du på Friday's (se separat tråd)?
Me to from skåne
Jag e ozzå från skåne, bor i malmö ozzå men från Helsingborg från början 
När jag var & firade midsommarafton med ett gäng polare så mötte vi några från Jönköping som berättade om sina kusiner eller vilak de nu va... Dom iaf. brukade sen flera år tillbaks fira midsommar med att åka ner till gränsen mellan Småland och Skåne och rent symbolisk sett hacka i jorden med späät för att Skåne skulle lossna och flyta över till Danmark...
Det var en ganska rolig historia men jag skulle inte göra dom sällskap...
Gillar ju Skåne 
| Originally posted by SteveTranz4ever När jag var & firade midsommarafton med ett gäng polare så mötte vi några från Jönköping som berättade om sina kusiner eller vilak de nu va... Dom iaf. brukade sen flera år tillbaks fira midsommar med att åka ner till gränsen mellan Småland och Skåne och rent symbolisk sett hacka i jorden med späät för att Skåne skulle lossna och flyta över till Danmark... Det var en ganska rolig historia men jag skulle inte göra dom sällskap... Gillar ju Skåne |
Då bør ni snakke Dansk også 
| Originally posted by reveal Det omvända finns också, dvs skåningar som vill gräva loss Skåne från Sverige |
| Originally posted by dbl det omvända???? va ju det steve sa... att dem grävde för att få loss skåne från sverige för att det skulle flyta över till danmark |
jag 'kommer från' skåne .. föddes i lund , men bor i stockholm
stumpan ny? välkommen till TA 
Re: Me to from skåne
| Originally posted by stumpan83 Jag e ozzå från skåne, bor i malmö ozzå men från Helsingborg från början |
| Originally posted by ScuL Då bør ni snakke Dansk også |