TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA:s DC server
TA:s DC server
vad har h�nt med den? emc.acrobizz.com eller vad det nu va.. ligger nere nu.. finns det n�n annan eller?
"Tranceaddict does not support file sharing"
men det g�r jag, s� kolla din pm inbox 
I support filesharing aswell, can I get a PM? Hehe
Ha D
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew "Tranceaddict does not support file sharing" |
DC... �r det itne p� s�dana st�llen man �ker fast?
H�ller du inte med MiB ?
| Originally posted by SnAQ DC... �r det itne p� s�dana st�llen man �ker fast? H�ller du inte med MiB ? |

| Originally posted by dbl o hustler... man m�ste ans�ka om att f� anv�nda den.. inte vem som helst som f�r det |
| Originally posted by hustler Tack f�r informationen, ska kolla om jag blir "godk�nd". |
Originally posted by MiB ![]() datorn f�r allergi n�r jag installerar det,nyser o har sig,vet ej varf�r.. sn�lla BRIS hj�lp min dator. |
Det d�r med TA/EMC hubben har vart p� tapeten ett antal g�nger f�rr... gl�m den, bara massa strul
Dra till denna ist�llet... http://www.essentialsets.net en kille jag k�nner fr�n TA/England som startat... han har runt 1000 anv�ndare eller n�t... Jag var OP d�r f�rut...
Hubben EMC �r inte p� n�got s�tt kopplad till TA numera, detta p� grund av ett ansvar gentemot lagen som Tranceaddict m�ste b�ja sig efter. Det finns en hemsida, jag har den dock inte, men du har s�kert f�tt svar i dina PM.
Tack o tjohej