TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Reactor heeft nieuwe locatie in Rotterdamsche Haven

Posted by AlFerox on Jan-08-2004 19:30:

Reactor heeft nieuwe locatie in Rotterdamsche Haven

Bron: http://www.reactor-events.com

quote:
Reactor is back! We zijn er een tijdje uitgeweest om een locatie te zoeken die past bij Reactor. We zijn altijd uitgegaan van een aantal normen waaraan de locatie moet voldoen. Een paar voorbeelden hiervan zijn een goede bereikbaarheid en dito parkeergelegenheid, genoeg ruimte voor onze bezoekers, een ruime garderobe en goede sanitaire voorzieningen, passende geluidsnormen en natuurlijk een unieke locatie die past bij de uitstraling van Reactor.

Wij zijn dan ook erg blij dat we een nieuwe Reactor-waardige locatie hebben gevonden waar wij helemaal ons eigen ding kunnen doen:
een authentiek warehouse in de Rotterdamse haven!

Tijdens de Reactor-avonden zal licht, muziek en beeld tot ��n geheel samensmelten. Diverse beeld- en licht-kunstenaars laten hun vaardigheden los op een decor dat volledig gemaakt is van aluminium.
In combinatie met een sterke line-up vol bekende en minder bekende dj's uit binnen- en buitenland, zal Reactor in dit warehouse een eigentijdse, originele en creatieve uitstraling krijgen.

Reactor denkt dat een klassiek warehouse past bij de organisatie en de juiste eigenzinnige uitstraling heeft. Dit pakhuis biedt ons de mogelijkheid een onvergetelijk evenement neer te zetten.

Het vernieuwende en eigentijdse karakter van Reactor geeft een prachtig contrast met de aanblik van een warehouse uit vervlogen tijden en dit benadrukt de zeggingskracht van Reactor. Ook is de beoogde locatie zeer gemakkelijk te bereiken voor zowel de bezoekers als de diverse hulpdiensten, zoals politie en brandweer. Bovendien zijn er ruim voldoende vluchtwegen aanwezig in en het rond het gebouw.

Oordeel zelf aan de hand van de foto's en wees voorbereid op een nieuwe Reactor in 2004!

De datum wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt via onze mailinglist. Dus meld je aan voor die mailingllist en we houden je op de hoogte over de line-up en de nieuwe datum waarop wij ons evenement gaan geven.

Tot spoedig op het nieuwe Reactor Event.

De Reactor_crew

de geruchten gaan dat op de aankomende Reactor (13 maart) rumenige&loktibrada en grovskopa hun opwachting zullen maken...

brrr, vette sjit!!

Posted by Opti on Jan-08-2004 19:51:

ja, had het ook gelezen, was wel benieuwd wanneer ze weer met iets zouden komen DIe Creator avonden in de Nighttown zijn ook weer opgehouden na een aantal maanden, geloof ik.

Posted by AlFerox on Jan-08-2004 20:20:

ja idd.. jammer!

maar nu gaat sound_architecture ineens weer feesten geven op vrijdagavond in nighttown. estroe en joris voorn zijn de residents. 23 januari het eerste feest met deetron.

setje van dalo (loktibrada):
http://www.soundcaught.com/mp3/dalo...l_perpetuum.mp3

Posted by magrec on Jan-08-2004 20:46:

quote:
Originally posted by AlFerox
ja idd.. jammer!

maar nu gaat sound_architecture ineens weer feesten geven op vrijdagavond in nighttown. estroe en joris voorn zijn de residents. 23 januari het eerste feest met deetron.

setje van dalo (loktibrada):
http://www.soundcaught.com/mp3/dalo...l_perpetuum.mp3

jezus wat een duistere shit
Dat is wel wat anders dan die trommeltjes techno..

Die bass die er in knalt bij minuut 24 soww

Posted by -TAIS- on Jan-08-2004 21:39:

Dit is goed nieuws!!! Ik heb er tot nu toe nog geen een gemist. Ga proberen dat in de toekomst ook zo te houden

Zijn altijd enorm vette feesten, relaxed sfeertje enzo!

Posted by AlFerox on Jan-08-2004 22:13:

quote:
Originally posted by magrec
jezus wat een duistere shit
Dat is wel wat anders dan die trommeltjes techno..

Die bass die er in knalt bij minuut 24 soww

die jongens maken en draaien het betere werk idd!

Grovskopa is ook zo'n held:
http://www.grovskopa.com/mixes/grov...techno_show.mp3

diep en donker!

Posted by AlFerox on Jan-08-2004 22:19:

deze is van rumenige en loktibrada samen... MAYHEM!!

http://www.rave.sk/mpg/loktibradaFEATrumenige.mp3

Posted by Opti on Jan-09-2004 00:30:

wow, wat een kabaal uit mijn boxen om half twee 's nachts

thnx voor de setjes, Jukx

ik herken zelfs een plaatje uit de set van Grovskopa Surgeon - La Real!

Posted by Opti on Jan-11-2004 16:47:

lees net dat Amok er ook bij komt

Posted by SnuggLe on Jan-11-2004 17:41:

Ik ga nu ff downloaden. De namen klinken in ieder geval erg vaag en duister
Wat voor een Techno is dit???

Posted by AlFerox on Jan-11-2004 18:11:

sja, in nederland wordt het offbeat genoemd. in belgie noemen ze het geloof ik weer breakbeat-techno.
maar in het kader van niet-in-hokjes-denken: het is gewoon vette techno!!!

stevig, donker, diep, dansbaar.. maar vooral: nog niet zo uitgekauwd!!

Posted by basd on Jan-12-2004 07:47:

quote:

Dit klinkt wel bijzonder vet trouwens Had eerlijk gezegd nog niet eerder van loktibrada gehoord (de naam van rumenige heb ik ergens wel eens gezien), maar is wel eens iets om in de gaten te houden.. Zijn die reactor-feesten een beetje hiermee te vergelijken?

Ik ga het ook geen naam geven btw, f**k hokjes

Posted by magrec on Jan-14-2004 16:58:

quote:

Dit vind ik wel ok die ander van loktibrada was me iets te hard.
Wel lachen die pommetjes beat lekker alles na de tel.

Posted by Opti on Jan-22-2004 17:48:

quote:
De eerste Reactor van 2004 zal plaatsvinden op Zaterdag 13 maart in een fantastische Reactor-waardige locatie.

We zijn trots dat we op 13 maart Grovskopa uit Zweden mogen verwelkomen voor zijn debuut in Nederland. Naast hem in de line-up staan twee Oost-Europeanen, die een paar maanden geleden al een succesvol debuut hadden tijdens Traffic Amsterdam: Rumenige feat. Loktibrada oftewel Dalo & Toky. Ze kijken ernaar uit om het Nederlandse publiek weer te trakteren op een stevige off-beat set. Vanuit Japan vliegt Takaaki Itoh over. Niet voor een gewone DJ-set, maar voor een live-PA-set. Volgens ons en velen zijn sterkste kant! Verder is Reactor meer dan trots om te kunnen melden dat de Amerikaan Dylan Drazen zijn opwachting zal maken en wel in 2 zalen. Dylan heeft ons namelijk laten weten een set te willen draaien op de Techno Stage en daarnaast zal hij ook zijn kunsten gaan vertonen in de House-zaal, waar hij de afsluiting verzorgt. Een primeur! Volgens de bekende Reactor traditie wordt er in de technozaal zeer pittig ge�indigd. Daarvoor hebben we DJ Amok uitgenodigd. Een naam die geen introductie meer nodig heeft.

Voor de Nederlandse inbreng hebben we Vin-iLL van Reactor Bookings gevraagd om weer voor ons te draaien na zijn weergaloze set in de Reactor-tent op Decibel Outdoor 2003. Iedereen die daar geweest is weet wat wij bedoelen en iedereen die er niet geweest is krijgt een nieuwe kans Vin-iLL te horen. De andere Nederlandse DJ is Floornoiz, de enige dame in deze line-up. Zij zal de avond in stijl openen en maakt hiermee haar podium-debuut voor Reactor.

In de Housezaal zullen, naast Dylan Drazen, de twee Reactor-residents Dave Harder en Clarence Brandon zorgen voor een aangename afwisseling. Als speciale gast hebben zij Armand van Rhythm Import Rotterdam uitgenodigd.

We gaan met z'n allen een geweldige avond tegemoet met een krachtige, vernieuwende sound gebracht door artiesten die de lat onge�venaard hoog durven te leggen. Reactor zal zorgen voor een vol, hard en zuiver geluid.

De voorverkoop voor Reactor start vanaf 5 februari en kaarten zijn verkrijgbaar bij de speciaalzaken en www.voorverkoop.net .

Details:

Reactor @ Warehouse 294, Havens West Rotterdam,
Zaterdag 13 maart 2004, 22.00 - 07.00

Live on stage:

Takaaki Itoh (Wols, PVC, Sheep, Tsunami) Japan

Techno room

Floornoiz (Awakenings, Reactor) NL
Grovskopa (Emergence Records, Surface, Maracas) SE
Dylan Drazen (Remains, Tonewrecker Recordings) USA
DJ Amok (Kne'Deep, Highball Music, Artillery) USA
Vin-iLL (Adverse Recordings, Highball Music, Reactor) NL
Rumenige feat. Loktibrada (PVC, Olga+Jozef, Antidandruff) SK

House / Techhouse room

Dylan Drazen (House Set) USA
Clarence Brandon (Reactor) NL
Dave Harder (Reactor) NL
Armand (Rhythm Import Rotterdam) NL

More info: Check www.reactor-events.com

Posted by AlFerox on Jan-22-2004 17:59:

ja woei! ik had het ook al gezien.. echt te stoer!!

grovskopa
rumenige ft. loktibrada
takaaki itoh (live)

drazen en amok ook leuk om een keer te zien.. eindelijk weer eens een leuk feest in rotterdam sinds de sluiting van de now&wow (verscheidene clubavonden daargelaten)

ben hier zeker bij!

Posted by AlFerox on Jan-22-2004 18:08:

quote:
Originally posted by basd
Dit klinkt wel bijzonder vet trouwens Had eerlijk gezegd nog niet eerder van loktibrada gehoord (de naam van rumenige heb ik ergens wel eens gezien), maar is wel eens iets om in de gaten te houden.. Zijn die reactor-feesten een beetje hiermee te vergelijken?

Ik ga het ook geen naam geven btw, f**k hokjes

nee, ze hebben altijd vrij gevarieerde namen gebooked.. speedy j, adam beyer, pascal feos, claude young, technasia, james ruskin, stanny fransen, marco bailey, gayle san, k-cee, shufflemaster, cari lekebusch etc etc zijn in ieder geval allemaal al een keertje geweest.

deze editie zal voornamelijk in het teken staan van de donkere, diepe techno zo te zien. alleen drazen en amok draaien meer de conventionele recht-toe-recht-aan techno.