TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cafe de Wereld

Posted by jp on Jan-08-2004 21:07:

Cafe de Wereld

Cafe de Wereld is een leuke computer 3D animatie serie met bekende Nederlanders als Johan Cruijff, J.P.Balkenende, Andre Hazes, Theo van Gogh etc etc

Vara Laat zend het uit

Alle afleveringen livestream: http://www.omroep.nl/vara/tv/laat/cafe_archief/1.html

Posted by MennoB on Jan-08-2004 21:11:

Hahaha

Ik had dit gisteren ook een stukje gezien. Dat Anrde Hazes over verslaafde zat te praten dat je die dan maar op een onbewoond eiland moesten zetten met een hek erom heen met 220 terwijl hij zelf als 20 glazen bier op had en na dit verhaal ff een adje deed en er nog een bestelde . En dat JP over z'n jasje begon, hoe duur deze wel niet was.

Hij had vandaag wel een fout gemaakt in het journaal door i.p.v. Irak, Iran te zeggen tegen de soldaten in Irak

Posted by ahp2002 on Jan-08-2004 21:42:

matig..

Posted by Divine9 on Jan-09-2004 04:39:

Meest waardeloze tv van de avond. Het is gewoon niet grappig en het duurt veel te lang. Die hele show 'vara laat' moet van de buis gehaald worden trouwens om dezelfde redenen als bovenstaande. Claudia moet terug naar de radio of get the picture oid gaan presenteren, want ze hoort totaal niet bij zo'n programma thuis. Te veel gespeeld, alles van een kaartje, geen goede uitstraling, komt niet goed over en allesbehalve grappig. Janssen kan het beter, maar die gast is gewoon irritant omdat hij altijd alles en iedereen moet afraken.

Posted by MennoB on Jan-09-2004 10:09:

Deze tread gaat over het cafe "De Wereld" en niet over Vara Laat

Posted by Flippe on Jan-09-2004 12:29:

Ik vind het op zich wle een grappig programma, al is het soms een beetje eentonig!

Posted by Massive on Jan-09-2004 13:13:

quote:
Originally posted by Divine9
Claudia moet terug naar de radio of get the picture oid gaan presenteren, want ze hoort totaal niet bij zo'n programma thuis. Te veel gespeeld, alles van een kaartje, geen goede uitstraling, komt niet goed over en allesbehalve grappig. Janssen kan het beter, maar die gast is gewoon irritant omdat hij altijd alles en iedereen moet afraken.

die Claudia is idd totaal NIET grappig. Jansen juist wel vind ik, lachen kerel, alles en iedereen afkraken is toch leuk op TA doen we ook niets anders
ik kijk vara laat ook alleen maar om Cafe de wereld, de rest is nogal saai vind ik, beetje slap aftreksel van Kopspijkers

Posted by Valhalla on Jan-10-2004 09:39:

kijk om de tijd weleens, is wel lachen en vooral JP B komt goed uit de verf

Posted by moogwai on Jan-10-2004 10:04:

mwah redelijk... die karakteristieke koppen doen het hem.. maar voor de rest is het veelal oninteressante onzin wat ze uitkramen!

Posted by Chicane on Jan-10-2004 11:22:

Totaal niet humoristisch of actueel. Trekken een hoop oude koeien uit de sloot en de stemmen komen al totaal niet overeen met de bedoelde persoon.

Posted by SnuggLe on Jan-10-2004 12:27:

Geen zak aan...

..ook Claudia zuigt btw