TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Var beställer ni vinyl?

Posted by Laszlo on Jan-09-2004 04:15:

Var beställer ni vinyl?

Nu börjar det verkligen klia i byxorna, och jag håller på och skissar på en plan över en rånarkupp jag planerar att utföra så jag kan köpa mina 1210r någon gång. (j/k - jag tänkte faktiskt råna ICA )

Hur som helst - snart blir det av, trots att jag pluggar, men jag pallar fan inte att vänta - jag får helt enkelt skära ner på nudlarna. Därför var jag lite nyfiken över vart ni beställer era vinylskivor ifrån.

Jag vet att det finns en herrans massa ställen - men vilka är Era favoriter? Vilka är billigast, vilka har sina produkter i lager så man slipper vänta, och framförallt, vilka hinner leverera innan musiken man köpt hinner dö ut? Det står ju ofta en sak på sidan, men långt ifrån alla företag kan hålla upp till sina löften ang. leveranstider och dyl - speciellt när det gäller leveranser till andra länder.

Posted by RebeL9 on Jan-09-2004 04:41:

www.chemical-records.com
www.juno.co.uk
www.ebay.com

därifrån brukar jag beställa. Ebay gillar jag därför att man kan hitta skivor man inte hittar någon annanstans. De två övriga är mycket pålitliga och snabba

Posted by Connector on Jan-09-2004 04:56:

Köper från en massa olika ställen på internet men favoriterna är:

http://www.chemical-records.co.uk/
http://madrecords.net/
http://www.homerun.de/
http://www.juno.co.uk

Posted by Johan (DJ Irish) on Jan-09-2004 08:11:

Mina favoritställen är:

www.deejay.de
www.juno.co.uk
www.only-djs.com

Posted by Smekbar on Jan-09-2004 11:38:

har aldrig beställt, brukar köpa på Cosmic One i malmö, men lär ju beställa från www.backtoplastic.com rätt snart, eftersom Cosmic i malmö tyvärr inte säljer nån Acidtechno... är dock lite tveksam, eftersom de inte verkar köra krypterat när man lämnar sitt kontokortsnummer... :/

Posted by ExOn on Jan-09-2004 17:49:

Chemicalrecords
Juno
Hooj Promo Service