TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tips gevraagd Labels / Producers, Club
Tips gevraagd Labels / Producers, Club
Ik wil mn stijl wat gaan verbreden. Nou hoor ik regelmatig wel wat lekkere plaatjes, maar ik heb eerlijk gezegd weinig kennis over goed producers en labels die ik in de gaten moet houden. Wie kan me hier wat tips geven voor lekkere stevige club, beetje tribal of funky, zelfs richting techno vind ik wel ok. Als het maar lekker stevig is . Ik denk dat een aantal mensen hier mij vast wel kunnen helpen....
Thanx 
Qua techno zijn de labels die ik echt ken vast niet helemaal wat je zoekt
Maar probeer eens wat Kanzleramt releases, daar staat wel hele rielekste tech-house op, misschien niet helemaal wat je zoekt maar toch..
Ben niet zo heel erg in thuis in dit genre overigens, maar je zou in ieder geval Junior en Yoshitoshi (die brengen behalve prog ook wel tracks uit die behoorlijk clubby zijn) kunnen proberen.. Die schieten mij zo snel even te binnen.
Ik heb op Yoshitoshi bijvoorbeeld ook deze:
http://www.discogs.com/release/61629
Zou zomaar eens kunnen zijn wat je zoekt 
Tribal en echte tech-house moet je bij Basic zijn en de sublabels. Mirko van Dommelen, Berry van Gardingen, Michel de Hey, Lemon8, Promiss, Jeroen Verheij (Secret Cinema), Literon, Grooveyard, Paul Hazendonk, Roland Molendijk, etc hebben daar allemaal wel een plaatje uitgebracht.
http://www.basic-beat.nl
| quote: |
| Originally posted by Chicane Tribal en echte tech-house moet je bij Basic zijn en de sublabels. Mirko van Dommelen, Berry van Gardingen, Michel de Hey, Lemon8, Promiss, Jeroen Verheij (Secret Cinema), Literon, Grooveyard, Paul Hazendonk, Roland Molendijk, etc hebben daar allemaal wel een plaatje uitgebracht. |
zucht..
| quote: |
| Originally posted by Chicane zucht.. |
| quote: |
| Originally posted by Chicane zucht.. |


Probeer eens Superbra, Memory Lane en soms heeft Bush ook nog hele leuke industriele tech-house...........EN NEE DIE KENNE DE HEREN NIET OMDAT JULLIE ALLEMAAL HIT-SLETJES ZIJN!! whoeehoee 
Zenit heeft overigens ook wel leuke platen in dit genre af en toe, probeer alleen de oersaaie Marco Carola-releases te vermijden 
Tomie Nevada - Memory Lane EP is wel een goeie..
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe En anders kan je altijd nog de super cd 'Progress' van Alexander Kowalski proberen ![]() Kanzeleramt |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Probeer eens Superbra, Memory Lane en soms heeft Bush ook nog hele leuke industriele tech-house...........EN NEE DIE KENNE DE HEREN NIET OMDAT JULLIE ALLEMAAL HIT-SLETJES ZIJN!! whoeehoee |
noem eens wat namen van djs/producers die je goed vindt en die binnen jou omschrijving passen??
begrijp nog niet helemaal waarnaar je op zoek bent namelijk
| quote: |
| Originally posted by basd Zenit heeft overigens ook wel leuke platen in dit genre af en toe, probeer alleen de oersaaie Marco Carola-releases te vermijden ![]() Tomie Nevada - Memory Lane EP is wel een goeie.. |
Bas, wat was nou dat hitje wat we luisterden bij ConFused? 
Oh ja, aanrader: Tony H - JFK (Darius Remix)
Je houdt ervan, of je vind hem zwaar kut. Ik vind hem vet cool 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Bas, wat was nou dat hitje wat we luisterden bij ConFused? ![]() |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.