TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tips gevraagd Labels / Producers, Club


Posted by TranceFool on Jan-09-2004 08:56:

Question Tips gevraagd Labels / Producers, Club

Ik wil mn stijl wat gaan verbreden. Nou hoor ik regelmatig wel wat lekkere plaatjes, maar ik heb eerlijk gezegd weinig kennis over goed producers en labels die ik in de gaten moet houden. Wie kan me hier wat tips geven voor lekkere stevige club, beetje tribal of funky, zelfs richting techno vind ik wel ok. Als het maar lekker stevig is . Ik denk dat een aantal mensen hier mij vast wel kunnen helpen....

Thanx


Posted by basd on Jan-09-2004 09:03:

Qua techno zijn de labels die ik echt ken vast niet helemaal wat je zoekt Maar probeer eens wat Kanzleramt releases, daar staat wel hele rielekste tech-house op, misschien niet helemaal wat je zoekt maar toch..

Ben niet zo heel erg in thuis in dit genre overigens, maar je zou in ieder geval Junior en Yoshitoshi (die brengen behalve prog ook wel tracks uit die behoorlijk clubby zijn) kunnen proberen.. Die schieten mij zo snel even te binnen.

Ik heb op Yoshitoshi bijvoorbeeld ook deze:

http://www.discogs.com/release/61629

Zou zomaar eens kunnen zijn wat je zoekt


Posted by Chicane on Jan-09-2004 10:36:

Tribal en echte tech-house moet je bij Basic zijn en de sublabels. Mirko van Dommelen, Berry van Gardingen, Michel de Hey, Lemon8, Promiss, Jeroen Verheij (Secret Cinema), Literon, Grooveyard, Paul Hazendonk, Roland Molendijk, etc hebben daar allemaal wel een plaatje uitgebracht.

http://www.basic-beat.nl


Posted by New Wave on Jan-09-2004 11:19:

quote:
Originally posted by Chicane
Tribal en echte tech-house moet je bij Basic zijn en de sublabels. Mirko van Dommelen, Berry van Gardingen, Michel de Hey, Lemon8, Promiss, Jeroen Verheij (Secret Cinema), Literon, Grooveyard, Paul Hazendonk, Roland Molendijk, etc hebben daar allemaal wel een plaatje uitgebracht.


Je kan inderdaad deze commerciele uitgekauwde meuk kopen maar je kan ook een beetje de onbekende labels afstruinen. Die maken vaak nog betere producties.
Vraag maar eens om een stapel tech-house of hele rustige techno in d eplatenzaak en 99% kans dat er geen plaat bij zit die Chicane noemt! Succes.


Posted by Chicane on Jan-09-2004 11:41:

zucht..


Posted by New Wave on Jan-09-2004 12:13:

quote:
Originally posted by Chicane
zucht..


Posted by SnuggLe on Jan-09-2004 12:20:

quote:
Originally posted by Chicane
zucht..


Inderdaad, hou je bek Tim

Probeer is de Trust de DJ cd van Michel de Hey.
Ook is 'Self Reflection' of 'Rize and Fall' van Pascal FEOS wel wat.
En anders kan je altijd nog de super cd 'Progress' van Alexander Kowalski proberen

Labels: PV en Kanzeleramt


Posted by New Wave on Jan-09-2004 12:41:

Probeer eens Superbra, Memory Lane en soms heeft Bush ook nog hele leuke industriele tech-house...........EN NEE DIE KENNE DE HEREN NIET OMDAT JULLIE ALLEMAAL HIT-SLETJES ZIJN!! whoeehoee


Posted by basd on Jan-09-2004 12:45:

Zenit heeft overigens ook wel leuke platen in dit genre af en toe, probeer alleen de oersaaie Marco Carola-releases te vermijden

Tomie Nevada - Memory Lane EP is wel een goeie..


Posted by Massive on Jan-09-2004 13:07:

quote:
Originally posted by SnuggLe
En anders kan je altijd nog de super cd 'Progress' van Alexander Kowalski proberen

Kanzeleramt


inderdaad, ook de cd "Response" van Alexander Kowalski is erg goed, zou ik zeker eens proberen als ik jou was

erg fijn spul


Posted by Massive on Jan-09-2004 13:09:

quote:
Originally posted by New Wave
Probeer eens Superbra, Memory Lane en soms heeft Bush ook nog hele leuke industriele tech-house...........EN NEE DIE KENNE DE HEREN NIET OMDAT JULLIE ALLEMAAL HIT-SLETJES ZIJN!! whoeehoee


Tim hou je eens rustig man! zet anders ff een plaatje op van de Filterheadz kom je weer tot rust misschien


Posted by AlFerox on Jan-09-2004 14:25:

noem eens wat namen van djs/producers die je goed vindt en die binnen jou omschrijving passen??

begrijp nog niet helemaal waarnaar je op zoek bent namelijk


Posted by New Wave on Jan-09-2004 14:38:

quote:
Originally posted by basd
Zenit heeft overigens ook wel leuke platen in dit genre af en toe, probeer alleen de oersaaie Marco Carola-releases te vermijden

Tomie Nevada - Memory Lane EP is wel een goeie..
\

Die Lodz EP van nevada op Zenit is ook zeer geschikt.
Zeer lekker plaatje.

Trancefool, het beste is om gewoon bij de platenzaak te vragen naar een hele zooi tech-house en rustige techno.
Hier op TA krijg je maar 0,1 % van alle labels te horen en meestal wat andere mensen lekker vinden.
Vind alles zelf uit, ik ben na een tijdje ook van de bekende labels afgestapt omdat gewoon te gaar wordt.
Succes!


Posted by SnuggLe on Jan-09-2004 14:55:

Bas, wat was nou dat hitje wat we luisterden bij ConFused?

Oh ja, aanrader: Tony H - JFK (Darius Remix)
Je houdt ervan, of je vind hem zwaar kut. Ik vind hem vet cool


Posted by basd on Jan-09-2004 15:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bas, wat was nou dat hitje wat we luisterden bij ConFused?


Was dat niet de nieuwe Eric Sneo ? Moet je maar even checken op Dancegrooves, of only-djs als die weer eens in de lucht is.. Is al twee dagen zwaar naar de klote (in ieder geval kan ik er niet op)

Enne, JIJ luisterde em. Ik niet. Dat wil ik even HEEL duidelijk hebben

Mocht iemand die Dariush remix gaaf vinden, hij is bij mij te koop



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.