TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lunar Probe - Terminator 2004
Lunar Probe - Terminator 2004
Tjo
Blev klar med en liten remix av terminator temal�ten. Nerladdningsl�nk h�r.
Alla kommentarer och kritik uppskattas 
hehe.. n�r jag s�g topicen s� sm� log jag lite f�r mej sj�lv � t�nkte "jaha de h�r �r v�l en vanlig terminator ejay remix"...
men ack s� fel jag hade.. den l�t ju inte ens som den var gjord av en amat�r (f�r de �r du v�l=)..
n�, RIKTIGT bra var den...
P.s T2 �r en av dom b�sta filmerna som gjorts D.s
S�d�r �verdrivet lik orginalet var den ju inte.
Jag diggar denna mix *tummen upp*
l�ter r�tt sk�n... hade f�rv�ntat mig n�tt snabbare.. men det bidde det ju inte :/
hehe... men l�ter sk�n... tycker dock det kunde ha funnits lite mer percussions o s�nt i den... dem som finns nu e det cheese varning p�... haha 
t�nkte ha gjort en egen remix p� terminator temat en g�ng men blev men blev aldrig av...
| quote: |
| den l�t ju inte ens som den var gjord av en amat�r (f�r de �r du v�l=).. |
japp, en glad amat�r �r jag hehe..| quote: |
| lite mer percussions o s�nt i den... dem som finns nu e det cheese varning p� |
l�ter f�rv�nansv�rt proffsig... hade iofs kanske v�ntat mig en hardstyle version d�r arnold s�ger i'll be back 200 g�nger... 
iaf en riktigt sk�n l�t som definitivt kommer stanna i spellistan ett tag... vet inte, kanske �r lite partisk eftersom jag �lskar terminator l�ten dock...
f�rst tyckte ja inte den l�t s� bra.. rent utav sekig.
MEN, efter 2 minuter sken jag upp! I'm impressed.. Inte visste ja att du var s� h�r duktig
jag tycker inte det e s� mkt kvar utav terminator-l�ten? s� som jag kommer ih�g den... men det e ju bara positivt det.. �n b�ttre nu! way to go!
�terigen, tack f�r kommentarerna
det f�r mig att vilja forts�tta med fler projekt.