TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- the small things / its a small web

Posted by U121 on Jan-09-2004 14:31:

the small things / its a small web

Rolig grej h�nde nyss, f�r n�n m�nad sen s� anv�nde jag cool edit pro f�r att "splitta" upp ScuL's Hardstyle Mix XXI i l�ter som sedan skulle kunna spelas upp utan pauser i cd spelare.. sedan n�r jag hade br�nnt d � skulle lyssna p� d s� sa winamp att CD:n inte matchade n�gon av de skivorna i CCDB:n den kontaktade, s� jag skapade en CDDB pryl till den.
Inte t�nkt mer p� det sen dess f�rrns nu, n�r jag sitter vid en eMac i plugget � ska g�ra ett CD-omslag till den (Grafisk design, bleh).
har ju me mig skivan f�r � f� r�tt vibbar, stoppar i den, � p� en g�ng hoppar iTunes upp med r�tt l�tlista och artister � allt, blev glatt f�v�nad... h�nlog lite �t att det enda som jag hittills har tyckt va bra med de h�r himla knasburkarna var en sak som jag sj�lv snickrat ihop p� en PC

Posted by ScuL on Jan-09-2004 18:16:

hehe s�rskilt kul att det �r min mix.. interessant att se att de sprida s�

Posted by U121 on Jan-10-2004 11:10:

heh, � de roligaste e ju att ja har lagt ett CDDB-entry p� en skiva som det bara finns ett exemplar av i v�rlden

om inte n�n annan har klippt den p� exakt samma frames � br�nnt med exakt samma program p� exakt samma fart... i dont like the odds for that :P