TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Interview Michel de Hey & Rocco (Awakenings)
Interview Michel de Hey & Rocco (Awakenings)
http://www.udc.nl/nieuw/url/gfx_xprs/XPRS03.TOTAAL.pdf
Hierboven te lezen in de XPRS, een of ander magazine, een interview met Rocco Veenboer (niet de Rocco van Rocco Invades Poland
) en Michel de Hey. Wel een komisch interview.....
Let op, het is een PDF file!
Mooie stukken die ik wel noemenswaardig vindt:
-De reden waarom Michel de Hey niet op Awakenings draait/draaide..
-Het feit dat de dancescene bekend staat om het 'niet betalen'. Ik weet nog toen ik veel voor ID&T werkte, dat bedrijven met licht/geluid hun vrachtwagens voor de RAI zette, en zeiden: nu EERST Mysteryland betalen, anders kan je fluiten naar je licht/geluid voor Innercity. LoL 
-Rocco die de Mazzo wil kopen als het failliet gaat 
-Tiesto heeft een serieuze kans gehad om op Mysteryland te draaien, mits het publiek het wilde. Monumental is dus WEL een organisatie die echt naar zijn achterban luistert....
-Het gastenlijst verhaal is mooi 
-Michel de Hey draait op de volgende Awakenings 
Thanks voor dit interview Bram. Ga het eens even lezen 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe -Tiesto heeft een serieuze kans gehad om op Mysteryland te draaien, mits het publiek het wilde. Monumental is dus WEL een organisatie die echt naar zijn achterban luistert.... |
Leuk tijdschrift trouwens! Nog nooit in de winkel zien liggen jammer genoeg. Lekker leesvoer
Hij driaat helemaal niet op de volgende Awakening, nerd, volgende is in de NDSM! Hij zegt dat het op z'n vroegst Festival word
En dat over Tiesto: die discussie is al een keer gevoerd, maar het was maar 8% ofzo, en Rocco vond het zelf erg jammer dat de meesten het dus net wilden. Ach ja...
wel leuk blad overigens, hoe kom je aan de link?
| Originally posted by Optimus Hij driaat helemaal niet op de volgende Awakening, nerd, volgende is in de NDSM! Hij zegt dat het op z'n vroegst Festival word En dat over Tiesto: die discussie is al een keer gevoerd, maar het was maar 8% ofzo, en Rocco vond het zelf erg jammer dat de meesten het dus net wilden. Ach ja...wel leuk blad overigens, hoe kom je aan de link? |
dit artikel stond in het xpress magazine van 4 maanden terug ofzo. Je krijgt dit magazine als je UDC member bent.
In de nieuwe editie van xpress staat er een stuk over Raymond K (hier waren ze eerder mee dan idt mag), artikel over dance awards (zin of onzin) , stuk over V.I.P mensen op feesten en het beleid daaromheen. Comeback van miss monica, interviews met pako & frederik-moby-karl hyde (underworld-laurent garnier.
Verder wat kleding, cd reviews en party agenda.
Deze editie van xpress was stukken beter dan idt mag. maar soms is het ook omgekeerd. Verschilt per editie
Leuk interviewtje Bram!
Vooral het stukje ook dat Rocco zegt dat sommige organisaties zoveel kaartjes weggeven, dat ze daarna voor 10 euro op marktplaats te vinden zijn en dat dat de sfeer niet ten goede komt. Die organisaties weten wel welke ik bedoel zegt hij er nog bij
Wel leuk dat UDC dit dan wel gewoon in het eigen blad plaatst en niet aan censuur doet
| Originally posted by Optimus Hij driaat helemaal niet op de volgende Awakening, nerd, volgende is in de NDSM! Hij zegt dat het op z'n vroegst Festival word En dat over Tiesto: die discussie is al een keer gevoerd, maar het was maar 8% ofzo, en Rocco vond het zelf erg jammer dat de meesten het dus net wilden. Ach ja...wel leuk blad overigens, hoe kom je aan de link? |
Op de volgende Awakenings maybe Kowalski

| Originally posted by SnuggLe Op de volgende Awakenings maybe Kowalski ![]() |
| Originally posted by AlFerox ohja Snuggle.. voor jouw als kowalski-fan, een avond die je zeker niet mag missen. zet in je agenda!! Saturday 06-03-04 Kanzleramt 10/100 Tour Off Corso - Rotterdam - Netherlands Alexander Kowalski Live-PA Heiko Laux DJ-Set heiko laux is ook een held!! |
| Originally posted by SnuggLe Waaat? Vet!!!! Week ervoor ArisE, maar denk dat ik hier wel heenga! Ben benieuwd hoelang dat live is....! |
| Originally posted by Partyhardy! Nee man! ArisE is op 27 MAART! |
| Originally posted by AlFerox ohja Snuggle.. voor jou als kowalski-fan, een avond die je zeker niet mag missen. zet in je agenda!! Saturday 06-03-04 Kanzleramt 10/100 Tour Off Corso - Rotterdam - Netherlands Alexander Kowalski Live-PA Heiko Laux DJ-Set |
Hmm, Alexander Kowalski wil ik ook wel graag heen, het zou echt geweldig zijn als hij op Awakenings zou komen!
(Anders maar naar de Off-Corso
, ik heb z'n CD Response, set van Mysteryland en een stukje van ILT outdoor gezien, echt geweldig)
Michel de Hey op Awake festival zou ook niet gek zijn trouwens 
Naja het komt er dus gewoon op neer dat ik de volgende 2x Awakenings zeker weten aanwezig ben 
Is wel een leuk intervieuw....duurt wel ff voordat ik het helemaal gelezen heb!