TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Cor Fijneman till Stockholm i Mars!
Cor Fijneman till Stockholm i Mars!
Hittade ingen tr�d om det h�r s� here goes:
Cor Fijneman 27.03.04 "The Northern Journey" Sweden/Stockholm
Vart f�r man tag p� biljetter?
Detta l�ter mycket intressant
Hoppas det �r fokused som har det... eller �r det monday bar?

Men FAN, hur ska man ha r�d till att g� p� allt? L�tt f�r er stockholmare, men f�r oss nissar h�r ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats ocks� f�r vem fasen orkar s�tta sig i bilen och k�ra 50 mil klockan fem p� morgonen efter 7 timmars festande?
N�ja...prioritering. 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Men FAN, hur ska man ha r�d till att g� p� allt? L�tt f�r er stockholmare, men f�r oss nissar h�r ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats ocks� f�r vem fasen orkar s�tta sig i bilen och k�ra 50 mil klockan fem p� morgonen efter 7 timmars festande? N�ja...prioritering. |
det l�ter kanonbra.. cor �r riktigt duktig.. kommer speciellt ih�g han set fr�n f�rra TE .. det va GRYMT minst sagt =) ..
�r s�ker p� att arrang�ren meddelar i tid s� alla kan f� varsin biljett... No worries...
Mer info. wanted dessutom 
Jag e d�r s�klart n�r det �r dags 
| Originally posted by SteveTranz4ever �r s�ker p� att arrang�ren meddelar i tid s� alla kan f� varsin biljett... No worries... Mer info. wanted dessutom ![]() Jag e d�r s�klart n�r det �r dags |
L�ter underbart det h�r!
Tyv�rr boys, jag kan 99% lova att det h�r inte e sant. Jag r�kar veta vilken fest det handlar om o s� vitt jag vet �r den inst�lld, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar n�got.
| Originally posted by mindshooter Tyv�rr boys, jag kan 99% lova att det h�r inte e sant. Jag r�kar veta vilken fest det handlar om o s� vitt jag vet �r den inst�lld, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar n�got. |
n�r jag ser namnet p� festen s� k�nns de som att de skulle va de d�r t�get som the lab folket t�nkte fixa men de e nog bara jag som e s� l�ngs�kt 
vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire v�l inte om de som kenny s�ger st�mmer :/
| Originally posted by Vizay n�r jag ser namnet p� festen s� k�nns de som att de skulle va de d�r t�get som the lab folket t�nkte fixa men de e nog bara jag som e s� l�ngs�kt ![]() vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire v�l inte om de som kenny s�ger st�mmer :/ |
skulle vara assoft, men jag f�rst�r inte riktigt ideen med det
N�e det h�r eventet skulle vara o Stockholm och med en mycket bredare lina �n bara Fijneman...men som sagt...har h�rt av arrang�ren sj�lv att den �r inst�lld.. m�ste bara dubbelkolla det 
Har kollat upp det nu och det �r inst�llt till 100%...s� ni vet...tr�kigt men sant.
N�e f-n va trist!

Oj, ColinZeal, en dvdforum'are. Inte illa pinkat! 
| Originally posted by webbie Oj, ColinZeal, en dvdforum'are. Inte illa pinkat! |