TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Cor Fijneman till Stockholm i Mars!

Posted by ColinZeal on Jan-12-2004 02:14:

Cor Fijneman till Stockholm i Mars!

Hittade ingen tr�d om det h�r s� here goes:

Cor Fijneman 27.03.04 "The Northern Journey" Sweden/Stockholm

Vart f�r man tag p� biljetter?

Posted by Zliten on Jan-12-2004 02:31:

Sneaker Pimp

Detta l�ter mycket intressant

Hoppas det �r fokused som har det... eller �r det monday bar?

Posted by Laszlo on Jan-12-2004 03:30:

Men FAN, hur ska man ha r�d till att g� p� allt? L�tt f�r er stockholmare, men f�r oss nissar h�r ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats ocks� f�r vem fasen orkar s�tta sig i bilen och k�ra 50 mil klockan fem p� morgonen efter 7 timmars festande?

N�ja...prioritering.

Posted by Zliten on Jan-12-2004 03:39:

Drunk

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Men FAN, hur ska man ha r�d till att g� p� allt? L�tt f�r er stockholmare, men f�r oss nissar h�r ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats ocks� f�r vem fasen orkar s�tta sig i bilen och k�ra 50 mil klockan fem p� morgonen efter 7 timmars festande?

N�ja...prioritering.

hahah det ligger ju n�got i det du s�ger...

Men missa f�rfasiken inte finjemanen

Posted by WoberT on Jan-12-2004 08:21:

det l�ter kanonbra.. cor �r riktigt duktig.. kommer speciellt ih�g han set fr�n f�rra TE .. det va GRYMT minst sagt =) ..

Posted by SteveTranz4ever on Jan-12-2004 08:30:

�r s�ker p� att arrang�ren meddelar i tid s� alla kan f� varsin biljett... No worries...

Mer info. wanted dessutom

Jag e d�r s�klart n�r det �r dags

Posted by WoberT on Jan-12-2004 08:52:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�r s�ker p� att arrang�ren meddelar i tid s� alla kan f� varsin biljett... No worries...

Mer info. wanted dessutom

Jag e d�r s�klart n�r det �r dags

ja dig kan man alltid r�kna med steve.. du �r ju �verallt.. =D p� ett positivt s�tt menar jag det s�klart

Posted by toka on Jan-12-2004 09:37:

L�ter underbart det h�r!

Posted by mindshooter on Jan-12-2004 10:20:

Tyv�rr boys, jag kan 99% lova att det h�r inte e sant. Jag r�kar veta vilken fest det handlar om o s� vitt jag vet �r den inst�lld, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar n�got.

Posted by WoberT on Jan-12-2004 11:59:

quote:
Originally posted by mindshooter
Tyv�rr boys, jag kan 99% lova att det h�r inte e sant. Jag r�kar veta vilken fest det handlar om o s� vitt jag vet �r den inst�lld, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar n�got.

n�� va tr�kigt.. bl� hatar rykten..

Posted by Vizay on Jan-12-2004 14:29:

n�r jag ser namnet p� festen s� k�nns de som att de skulle va de d�r t�get som the lab folket t�nkte fixa men de e nog bara jag som e s� l�ngs�kt

vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire v�l inte om de som kenny s�ger st�mmer :/

Posted by MojjMojj on Jan-12-2004 15:01:

quote:
Originally posted by Vizay
n�r jag ser namnet p� festen s� k�nns de som att de skulle va de d�r t�get som the lab folket t�nkte fixa men de e nog bara jag som e s� l�ngs�kt

vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire v�l inte om de som kenny s�ger st�mmer :/

Jo vi skyller det p� Mindshooter :P Sj�lv tror jag inte att det d�r trance-t�get blir av. Fattar inte hur de skulle kuna lyckas med det egentligen.. �ka med t�g och ha olika vagnar som "stages" skulle vara assoft, men jag f�rst�r inte riktigt ideen med det

Posted by mindshooter on Jan-12-2004 16:40:

N�e det h�r eventet skulle vara o Stockholm och med en mycket bredare lina �n bara Fijneman...men som sagt...har h�rt av arrang�ren sj�lv att den �r inst�lld.. m�ste bara dubbelkolla det

Posted by mindshooter on Jan-16-2004 12:40:

Har kollat upp det nu och det �r inst�llt till 100%...s� ni vet...tr�kigt men sant.

Posted by ColinZeal on Jan-16-2004 14:42:

N�e f-n va trist!

Posted by webbie on Jan-17-2004 16:12:

Oj, ColinZeal, en dvdforum'are. Inte illa pinkat!

Posted by ColinZeal on Jan-19-2004 22:54:

quote:
Originally posted by webbie
Oj, ColinZeal, en dvdforum'are. Inte illa pinkat!

jomenvisst! man har ju musiksmak!