TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Opti on Jan-12-2004 12:20:

Unhappy Armin+MIKE 28 februari in de Asta....

quote:
Datum
Zaterdag 28 Februari
Naam
MEGASTATIC
Artiesten
Armin van Buuren, M.I.K.E
Tijd
23.00 � 08.00
Prijs
10,00

Net op de dag van Addiction Kunnen we Addiction niet verschuiven ofzo?

Wel leuk:

quote:
Datum
Dinsdag 24 Februari
Naam
Triple M (MMM)
Artiesten
Sander Kleinenberg (4 hour set!), Peter van Leeuwen
Tijd
22.00 � 04.00
Prijs
3 euro

Posted by MaGiK54 on Jan-12-2004 12:25:

Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil, dit is nieuws waarop ik zit te wachten. Tis al weer een tijd geleden dat ik Armin live heb gezien, zit al maanden naar een set van hem te smachten en MIKE voor het eerst live mee maken. Dus count me in.

Posted by Partyhardy! on Jan-12-2004 12:27:

Zo VET! nieuws! en is de Asta tijdens de avond van Armin & M.I.K.E. tot 8 uur open! inderdaad jammer tegelijk met Addiction

Die dinsdag vind ik een super plan! voor �3 euro naar Sander Kleinenberg! Wow!

Posted by basd on Jan-12-2004 12:29:

Wordt er weer eens een keer een leuk TA-feest georganiseerd, krijg je dit Niet dat mij het boeit, mijn keuze is al gemaakt..

Wie heeft Armin en MIKE nou nodig als je ook naar Addiction kan?

Posted by ahp2002 on Jan-12-2004 12:33:

hier ga ik zeker heen!!

Posted by Opti on Jan-12-2004 12:35:

Posted by MaGiK54 on Jan-12-2004 12:39:

Avondje S.K. is ook wel leuk trouwens, denk dat ik hier wel heen ga, ff vrij regelen voor de 25e.

Posted by DjRV on Jan-12-2004 12:41:

snap indeed niet waarom mensen eerder naar dit gaan dan naar Addiction wat toch een feest is puur voor de TranceAddict people en andere georganiseerde. Deze dudes steken veel energie en tijd in het organiseren hiervan en organiseren het voor TA.
Armin kan je wel ik weet niet hoevaak per jaar bezoeken in Nederland en die belg komt ook regelmatig in het kikkerlandje.

Nahja liever natuurlijk altijd naar het zelfde gaan dan naar iets nieuws want dat is errug eng

Posted by Dj Lex on Jan-12-2004 12:47:

Ben het eens met RV. MIKE is natuurlijk super, maar Armin kan je haast elke maand wel eens ergens horen. Als ik de 28e ergens heen ga zou ik kiezen voor Addiction

Posted by magrec on Jan-12-2004 12:50:

Re: Armin+MIKE 28 februari in de Asta....

quote:
Originally posted by Optimus
Net op de dag van Addiction Kunnen we Addiction niet verschuiven ofzo?

Wel leuk:

Knuppel delete deze thread maar joh...
Anders pleur hem maar uit de partyflock agenda ofzo...

naja als mensen dit verkiezen boven addiction dan weet ik het wel voor de volgende keer

Posted by Opti on Jan-12-2004 12:51:

quote:
Originally posted by DjRV
snap indeed niet waarom mensen eerder naar dit gaan dan naar Addiction wat toch een feest is puur voor de TranceAddict people en andere georganiseerde. Deze dudes steken veel energie en tijd in het organiseren hiervan en organiseren het voor TA.
Armin kan je wel ik weet niet hoevaak per jaar bezoeken in Nederland en die belg komt ook regelmatig in het kikkerlandje.

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ben het eens met RV. MIKE is natuurlijk super, maar Armin kan je haast elke maand wel eens ergens horen. Als ik de 28e ergens heen ga zou ik kiezen voor Addiction

Posted by SnuggLe on Jan-12-2004 14:32:

Ben het eens met wat er gezegd is, vind het kansloos als je hier als TA heengaat. Armin kan je altijd nog zien, en Addiction wordt niet voor jan lul georganiseerd.

Mensen die naar Armin/Mike gaan mogen van mij betreft op de zwarte lijst en gebanned worden

Oh, en naar Sander K de 24ste ga ik zeker wel heen! Lijkt me supervet! Meer mensen die meegaan? 3 pleuro is niets!

Posted by Opti on Jan-12-2004 14:44:

ach, kan het wel begrijpen hoor, Armin +MIKE voor 10 euro van 23.00-8.00 is gewoon een top line up voor weinig geld. Normaal gesproken was ik hier ook naartoe gegaan, dus ik neem het niemand echt kwalijk als men ook Addiction laat schieten voor Asta

Sander K ga ik wel, denk ik... ff alvast regelen met stage

Posted by M_Peror on Jan-12-2004 15:18:

Waaahhhh vet nieuws! En tot 8 uur!! + Asta is een superlocatie! Lekkerrr... alleen... gloeiende kansloze timing weer. Nondeju... zwaar zonde!!!

Maarrr waar ik eigenlijk op wil reageren (ff de discussie oppoken hiero) -- mijn stelling is: "Tuurlijk is het zonde als je Addiction laat schieten voor een dj die je (veel) vaker kunt zien, maar ik vind het behoorlijk 'kansloos' om mensen daarom te flamen."
Of nog korter samengevat: "Wat hij zei!" (hij=Opti)

Uitleg:
Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Ik denk dat er hier op 't forum ook een hoop mensen rondzweven die in de eerste plaats van trance-muziek houden, en daarom ook/daarnaast lid zijn van TA -- en niet andersom. Dus als je favoriete dj (be it Armin, Tiesto, Sander K. of Jan-met-de-korte-achternaam) ergens een avond draait en die avond is toevallig ook Addiction, mag je er niet heen, zonder een wagonlading commentaar over je heen te krijgen? Ik heb een mooie oplossing: schrijf je hier vrijdags uit en meld je zondag weer aan!
Ik vind het dan ook onzin dat iemand omdat ie toevallig lid is van TA, dan ineens "fout" is als ie naar een ander feest zou gaan -- dat moet iedereen toch zeker zelf weten!?

Even voor de duidelijkheid: Natuurlijk is het wel hartstikke zonde en die persoon weet waarschijnlijk niet wat ie mist (zeker degenen die niet eerder op addiction zijn geweest, zoals ik, maar ik geloof jullie op je woord dat 't gaaf is ) : Armin is inderdaad nogal wat vaker te zien dan een Addiction-feest... dat ben ik hartstikke met jullie eens. Maar om iemand daarom nou maar gelijk te bannen, ondersteboven te flamen of whatever, DAT vind ik eigenlijk behoorlijk kansloos. Ban dan maar meteen iedereen die niet op Addiction verschijnt!?

Oh en nog wat, bedenk me nu dat er waarschijnlijk ook nog een hoop mensen hier afhankelijk zijn van vrienden waar het de keus van hun staplocatie betreft... vrienden die misschien niet allemaal TA zijn.... en dan?

Ik ben een behoorlijke Arminaddict (zie sig ), al weet ik niet of ik Addiction er voor zou laten schieten! Ik zeg dus ook niet dat ik naar Armin ga ipv Addiction (als ik die avond uberhaupt al kan, maar das weer wat anders). Maar ik ben best bereid om even advocaat van de duivel te spelen en te doen alsof, om deze discussie te kunnen voeren.
Dusss... kom maar, kom maar, kom maar...

(Just for the record: 28 feb is het even uit m'n hoofd gezegd welgeteld DRIE maanden (ik geloof zelfs op de dag af!) geleden dat Armin voor 't laatst in Nederland een gig had, maar ik kan me vergissen. )

Posted by basd on Jan-12-2004 15:26:

Mooi betoog hoor, maarre:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik vind het dan ook onzin dat iemand omdat ie toevallig lid is van TA, dan ineens "fout" is als ie naar een ander feest zou gaan -- dat moet iedereen toch zeker zelf weten!?

Maar om iemand daarom nou maar gelijk te bannen, ondersteboven te flamen of whatever, DAT vind ik eigenlijk behoorlijk kansloos. Ban dan maar meteen iedereen die niet op Addiction verschijnt!?

Neem je die opmerkingen niet een beetje TE serieus? Waarschijnlijk wordt er toch alleen maar bedoeld dat veel mensen het jammer vinden als ze naar Armin gaan ipv. Addiction, terwijl die veel vaker in Nederland is (en zoveel is drie maanden nou ook weer niet, moet je eens kijken hoe lang het duurt voordat mijn favorieten hier weer staan )

Iedereen mag het voor zichzelf weten, maar het is natuurlijk wel net zo leuk als er zoveel mogelijk TA's komen, dat is gedeeltelijk ook de bedoeling van dit feest, als ik het niet verkeerd begrepen heb.

Posted by M_Peror on Jan-12-2004 15:31:

quote:
Originally posted by basd
Mooi betoog hoor, maarre:

Neem je die opmerkingen niet een beetje TE serieus?

Hehe... nee joh... snappik ook wel... zoals ik zei "ff de discussie een beetje oppoken". Dan moet je soms een beetje overdrijven, das leuker (zoals SnuggLe doet met z'n bannen... dus dan neem ik het andere uiterste). Ik neem tenminste aan dat hij dat niet echt meende!

En wat die drie maanden betreft heb je wel gelijk... behoorlijk balen eigenlijk voor jou ...praat es met Arise2 misschien kan die ze boeken voor een volgende editie van Arise...

Posted by basd on Jan-12-2004 15:36:

ArisE - the techno edition..

En nu terug naar Armin en MIKE (of mensen moeten nog wat over Asta vs. Addiction te mekkeren hebben )

Posted by emma on Jan-12-2004 15:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Mensen die naar Armin/Mike gaan mogen van mij betreft op de zwarte lijst en gebanned worden

bann mij dan maar want ik ga naar ASTA

Posted by Phortje on Jan-12-2004 17:00:

quote:
Originally posted by emma

I 2nd that

Posted by SnuggLe on Jan-12-2004 17:07:

quote:
Originally posted by basd

Neem je die opmerkingen niet een beetje TE serieus? Waarschijnlijk wordt er toch alleen maar bedoeld dat veel mensen het jammer vinden als ze naar Armin gaan ipv. Addiction, terwijl die veel vaker in Nederland is (en zoveel is drie maanden nou ook weer niet, moet je eens kijken hoe lang het duurt voordat mijn favorieten hier weer staan )

Iedereen mag het voor zichzelf weten, maar het is natuurlijk wel net zo leuk als er zoveel mogelijk TA's komen, dat is gedeeltelijk ook de bedoeling van dit feest, als ik het niet verkeerd begrepen heb.

Inderdaad Maarten, niet TE serieus nemen. Maar ik blijf erbij dat ik het wel jammer vind, zoiets wordt niet voor jan lul georganiseerd.....Van sommige mensen verwacht ik eigenlijk WEL dat ze hier zijn, de mensen die hier al eeuwen zitten en je vaker op feesten tegenkomt. Van de rest zou ik het gewoon jammer vinden, want het is echt supergezellig , en leuk om nieuwe TAgezichten te zien.
Wat eten ervoor, wat drinken, beetje ouwehoeren, en met zijn allen keihard uit je dak gaan op TA-dj's.
Armin kan je idd nog vaker zien......

quote:
Originally posted by emma

Tsja....ik doe het niet vaak, maar ik denk dat ik wijselijk mijn mond nu maar hou en nu niet zeg wat ik denk

En Sjinees: FOEI, jij kont! Van jou had ik deze replies HELEMAAL niet verwacht!

Posted by Robert on Jan-12-2004 17:41:

schijnt dat Markus Schulz er ook zal zijn, hij is dan iig in Nederland. en hij is niet zo vaak in Nederland.
wel cool zo'n feest een week voor WMC

Posted by MaGiK54 on Jan-12-2004 17:45:

quote:
Originally posted by Robert
schijnt dat Markus Schulz er ook zal zijn, hij is dan iig in Nederland. en hij is niet zo vaak in Nederland.

Das zal helemaal geil zijn, dan mag Armin zelfs wegblijven. Das mijn voornemen dit jaar, Markus live mee maken. Ben een groot fan van zijn produkties en zijn setjes zijn altijd errug strak.

Zal dit geen Armada-avond worden trouwens ??

Posted by emma on Jan-12-2004 18:14:

quote:
Originally posted by Robert

ssshhhhttt over WMC !! dazza kan er ook al niet over zwijgen, ik ben jaloers.. me wanna go too

Posted by Robert on Jan-12-2004 18:33:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Das zal helemaal geil zijn, dan mag Armin zelfs wegblijven. Das mijn voornemen dit jaar, Markus live mee maken. Ben een groot fan van zijn produkties en zijn setjes zijn altijd errug strak.

Zal dit geen Armada-avond worden trouwens ??

ik weet het nog niet 100% zeker over markus, hij is iig wel in nederland rond die tijd. Zal wel ff navragen

Posted by Phortje on Jan-12-2004 19:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Inderdaad Maarten, niet TE serieus nemen. Maar ik blijf erbij dat ik het wel jammer vind, zoiets wordt niet voor jan lul georganiseerd.....Van sommige mensen verwacht ik eigenlijk WEL dat ze hier zijn, de mensen die hier al eeuwen zitten en je vaker op feesten tegenkomt. Van de rest zou ik het gewoon jammer vinden, want het is echt supergezellig , en leuk om nieuwe TAgezichten te zien.
Wat eten ervoor, wat drinken, beetje ouwehoeren, en met zijn allen keihard uit je dak gaan op TA-dj's.
Armin kan je idd nog vaker zien......

Ik ben nieuwig hier en heb nog nooit eerder van Addicted gehoord, zou je er misschien iets meer over kunnen vertellen? Dan weet ik waarschijnlijk ook waarom jullie er zoveel waarde aan hechten (Want zeg nou zelf, als je niet van dat Addicted gedoe af weet, is zo'n avondje in de Asta helemaal niet gek )

Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »