TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tracks jatten van DJ's ?!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Raymond on Jan-12-2004 20:55:

Shame / Disagreement Tracks jatten van DJ's ?!

Ik las dit net in de Blog van Cor Fijneman ....

quote:

Nu even serieus

Na al die gekke bekken nu even iets serieus. Gisteren heb ik in de BBC in Sint Niklaas in Belgi� gedraaid en het was een hele leuke avond buiten het feit dat een of ander TUIG het in zijn botte kop heeft gehaald om een CD uit mijn CD map te jatten! Natuurlijk staat die track vandaag of morgen gewoon op internet en is de exclusieviteit van die track(het was trouwens de Radiohead remix van Ti�sto) weg. Hoe ziek ben je trouwens om in een club van een DJ iets te jatten???????? Had op het moment dat ik er achter kwam eigenlijk geen zin meer om te draaien want op zo'n moment verdenk je iedereen en heb je geen zin om jezelf voor zulk TUIG uit te sloven. Wil er verder geen woorden meer aan vuil maken maar als ik iemand EEN keer betrap op het jatten van mijn of iemand ander zijn spullen dan krijgt die klootzak een minder vriendelijke Cor Fijneman voor zich. Kotsen doe ik op volk!!!!!!!!!!!!!!!!

Persoonlijk vind ik dit heel, maar dan ook heel erg ver gaan!!! Waarschijnlijk komt dit vaker voor, dan je denkt. Alleen maar om een release te score in de zogenaamde "Scene".
MP3 promotie middel, OK. Maar dit streeft z'n doel voorbij!!!

Posted by TranceFool on Jan-12-2004 21:04:

Glanis?

Nee ff serieus, dit is idd te triest voor woorden, ophangen zulke gasten

Posted by ahp2002 on Jan-12-2004 21:06:

jezus, lekker dan... Welke leipo jat er nou de spullen van een DJ? ik kan me best voorstellen dat je dan geen zin meer hebt om te draaien..

Posted by tango on Jan-12-2004 21:12:

we moeten toch is het belgie forum contacten

grtz,
TNG

Posted by MennoB on Jan-12-2004 21:19:

Afschieten zo'n iemand

Posted by fred kruger on Jan-12-2004 21:20:

iemand is een paar jaar geleden zo vriendelijk geweest om mijn platentas te jatten, was in 1 keer 40 stuks kwijt, weet ook nog wel dat iemand een keer de platen koffer van ik d8 dj dimitri had meegenomen uit de gashouder, helaas gebeuren dat soort dingen maar al te vaak, ben door de jaren heen al zoveel platen kwijt geraakt, en dat waren meestal niet de minst populaire nr's. ik kan cor wel begrijpen in zijn reactie, al vind ik zijn taal gebruik wat grof voor als het om 1 cd-tje gaat

Posted by MennoB on Jan-12-2004 21:22:

Misschien was het wel z'n eerste keer...

Posted by Chicane on Jan-12-2004 21:45:

En ik maar wachten op die download .. schiet eens op zeg!!

Posted by moogwai on Jan-12-2004 22:05:

Jezus.. echt ziek gewoon

quote:
Originally posted by fred kruger
ik kan cor wel begrijpen in zijn reactie, al vind ik zijn taal gebruik wat grof voor als het om 1 cd-tje gaat

Nou.. aangezien het om de Radiohead remix van Ti�sto gaat!! Een remix die never en nooit in de handel zou komen!

Posted by Jesse on Jan-12-2004 23:01:

Dat is toch wel een behoorlijke kutstreek! Je moet een DJ niet op een voetstuk plaatsen zoals de laatste tijd de trend is, maar respect voor andermans spullen moet je altijd blijven houden...

Ben benieuwd wanneer die MP3 rip opduikelt en door welke groep 'ie geclaimed gaat worden..

Maar als je het dan toch gaat jatten, jat dan de Ti�sto remix van Adiago For Strings!

Posted by Switch on Jan-12-2004 23:17:

gebeurt zo vaak jammer genoeg....
tijdje terug ingebroken bij BT, platentas van joyi biomehanika gejat, etc.... erg trieste lui die het doen

Posted by SnuggLe on Jan-12-2004 23:51:

quote:
Originally posted by moogwai
Jezus.. echt ziek gewoon

Nou.. aangezien het om de Radiohead remix van Ti�sto gaat!! Een remix die never en nooit in de handel zou komen!

Je bedoeld de Tiesto remix van Radiohead. Zo goed en gaaf is tiesto nou ook weer nie dat Radiohead hem remixed

Mjah ach man , het is 1 cdtje. Een fiets, een cd, whats the difference. Shit happens man...... d'r zijn altijd van die mongolen die dat doen.

Posted by basd on Jan-13-2004 07:18:

Ja maar tis niet zomaar een CDtje he..

Niet dat die remix mij ook maar ene flikker interesseert maar ik kan me best voorstellen dat je het erg kut vindt als zoiets gebeurt, bovendien moeten mensen gewoon met hun poten van je spullen afblijven.

Die MP3 rukkers gaan wel erg ver (want zoiets zal vast het doel geweest zijn, om weer te kunnen rukken over het feit dat ze al eerste een mp3 gereleased hebben.. beetje zielige mensen)

Posted by SnuggLe on Jan-13-2004 07:38:

quote:
Originally posted by basd
Die MP3 rukkers gaan wel erg ver (want zoiets zal vast het doel geweest zijn, om weer te kunnen rukken over het feit dat ze al eerste een mp3 gereleased hebben.. beetje zielige mensen)

He Glanis/Chicane, nu hoor je het eens van een ander

Posted by Phat B on Jan-13-2004 08:20:

waar gaat t hier om:
t jatten van andermans spullekes. Da ken gewoon niet, of t nu een cd, platentas, fiets, juwelen, geld of weet ik t is, ik snap nie da mensen dat doen. Stel je eens voor dat t jou gebeurt, zwaar balen dus.

bij mij is ook eens n cd gejat, ik was ook zwaar pissed en sindsdien durf ik mn spul echt niet alleen te laten (of zwaar op slot). Ik zou ook erg voorzichtig zijn als ik in t buitenland moet draaien, zeker als t met t vliegtuig is. er 'verdwijnen' de meeste spullen op t vliegveld

wa Cor betreft, ik snap best dat hij zo flipt. Die cd zelf heb natuurlijk geen waarde, maar dat nummer is enorm exclusief en alleen hij en Tijs hebben em. Hoe zouden jullie flippen als jullie een nummer hebben gemaakt dat dan ff gejat wordt.

Posted by Ding Chavez on Jan-13-2004 08:26:

Heeft die kerel een briefje achtergelaten met de groupnaam ofzo? Er wordt wel weer gelijk geroepen dat het een "scener" is, maar waarom is het niet een gewone sterveling
Als het een "scener" is dan zal ie ook niet snel verschijnen, die is echt niet zo dom om em nu gelijk op internet te gooien.

Posted by Asperge on Jan-13-2004 08:27:

quote:
Originally posted by TranceFool
Glanis?

Ghehehe dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik die titel las, lol.

Verder vind ik het diep triest, jatten doe je gewoon niet. Ik kan best begrijpen dat iemand hierom pissig is, het gaat natuurlijk wel om een vrij exclusieve track.

Ik dacht trouwens dat alleen tijs zelf die mix had maja.

Posted by Flippe on Jan-13-2004 09:29:

Is wel lullig ja... iemand z'n trak jatten. Zou ik ook niet blij van worden en ik snap die reactie wel. het is natuurlijk niet zomaar een track!

Posted by DjRV on Jan-13-2004 10:07:

tis een gore hoere streek want mocht die remix ooit gereleased worden heeft het nu al zowat geen nut meer (mocht ie op inet verschijnen,wat vast en zeker wel zal gebeuren). Tiesto's remix is gemaakt om een beetje exclusieve shit in de sets te houden van een aantal dj's, wat hedendaags zo goed als onmogelijk is dankzij het verschijnen van mp3 releases. Houden ze een track voor zichzelf,nahja dan jatten ze hem wel. Gaat beetje ver allemaal. Bovendien voel je je als dj niet meer veilig met je spullen. Ik weet toevallig dat Cor in zijn cd tas nog VEEL meer geheime stuff heeft en dan ga je echt wel ff nadenken over hoe je je spullen continue in de gaten kan houden. Lekker als je je ook tegelijkertijd zwaar moet focussen op je publiek voor je.

En grof taalgebruik voor 1 zo'n cdtje? flikker op man, wat de neuk boeit dat taalgebruik nou. Hij heeft al het freakin recht om zo te reageren.

En indeed,dit gebeurt vaker. Wat dacht je van de platen collectie van Precision die dood leuk uit zijn opslag box is verdwenen? Ach joh,waren toch maar 20.000 platen

Posted by M_Peror on Jan-13-2004 10:25:

Wat een naaistreek! Waar 't ook om gaat, je hebt gewoon met je tengels van andermans spullen af te blijven.

Posted by Magic83 on Jan-13-2004 10:32:

Trieste lui

Posted by Kakao on Jan-13-2004 10:50:

01-radiohead_-_streetspirit_(dj_tiesto_remix)-THIEF.mp3

Beetje trieste business dit. Het gebeurt jammer genoeg echt heel vaak dat platen e.d. gejat worden.

Posted by ahp2002 on Jan-13-2004 10:59:

hoe kan dat eigenlijk gebeuren? in een volle club wat jatte?? iemand moet toch wat gezien hebben?

Posted by Ferry 0 on Jan-13-2004 11:55:

OMFG wat een zieke streek :S
Ik kan me best voorstellen dat Cor boos is geworden mijn reactie zou ook het zelfde zijn geweest Ik hoop voor Tiesto dat deze nooit op het net gaat rondspaaien ondanks ik heb hem zelf heel graag wil

Posted by basd on Jan-13-2004 12:00:

quote:
Originally posted by Ferry 0 Ik hoop voor Tiesto dat deze nooit op het net gaat rondspaaien

Wat denk je zelf

D'r zit vast al een of andere trekvlek klaar met een mp3 om zijn l33tness te bewijzen hoor

Pages (2): [1] 2 »