TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
Pages (2): [1] 2 »
Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
Vrijdag 6 februari "EQ Sessions" in Nighttown, Rotterdam. Drie uur lang Misja Helsloot back 2 back met DJ Precision, en Cor Fijneman als afsluiter.
| quote: |
| Sessions: EQ Sessions VR 06.02 basement 23.00u � 8,- Dit is een avond waar trance en progressive centraal staan, het label First Second van Misja Helsloot presenteert voor het eerst zijn sound in het Rotterdamse Nighttown. Met medewerking van bevriende artiesten DJ Precision (Somatic Sense Records) en Cor Fijneman (Black Hole Records) zal de sound ten gehoren gebracht worden die op het label First Second is en zal worden gereleased. Special voor deze avond zullen Misja Helsloot en DJ Precision een Back2Back sessie doen van 3 uur. Misja had het afgelopen jaar releases als het Impulz Indoor Themesong en First Second welke beide op First Second gereleased zijn. Daarnaast zijn meerdere remixen van hem gereleased op verschillende internationale labels. DJ Precision starte ook zijn eigen label Somatic Sense, met de releases op dit label gooit hij op het moment hoge ogen in de internationale trance-scene. De avond zal in stijl afgesloten worden door Cor Fijneman die dit jaar op nr 94 binnen kwam in de DJ Top 100 van het Engelse blad "DJ Magazine". Cor Fijneman had vorig jaar de hit met de track "Venus" welke was geremixed door niemand minder dan DJ Tiesto. |
Mjah, die Pascal (Precision) is wel een rare snuiter (He Ruben?
), maar zijn vriendin is wel een aardige meid
In de XL draaide hij wel lekker!
Misjah vond ik 'vroegah' echt geweldige trance draaien in de stijl van stigma/dazzle. Draaitie nu nog zo?
Re: Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
| Originally posted by M_Peror .. afsluiter voor Chicane, die was werkelijk super! .. |

hoezo is Precision een rare snuiter?
en is geen optie voor mij. RV @ XL de volgende dag (als Bas of Frans meegaat
)
| Originally posted by SnuggLe In de XL draaide hij wel lekker! |
| Originally posted by SnuggLe anderhalf week ervoor Precision was mwoah |
Dit is een avond waar trance en progressive centraal staan |
het wordt met de dag lachwekkender.
| Originally posted by magrec sure het wordt met de dag lachwekkender. |
| Originally posted by Partyhardy! Misja kan best proggy draaien hoewel hij dat op deze avond niet zal doen wanneer hij b2b draait met Precision..... |
. Hoezo is 't een rare snuiter trouwens? Aan de andere kant, who cares, als ie maar lekker draait maggie van mij hartstikke raar zijn 
Duh! 
Re: Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
| Originally posted by M_Peror Ben alleen nog nooit in Nighttown geweest, comments, anyone? |
Rare snuiter? Ah, nou ik hoorde via via wat dingen. Laat maar 
Heeft Sjinees vast niet gehoord in de XL, omdat die doof is.
Tja Snuggle...
Dus jij vindt mij een rare snuiter?...
1/ Je kan daar niet over oordelen, want jij kent mij niet,
2/ Als je dat zou vinden, waarom gewoon dan niet in mijn
gezicht? maar wel schijnheilig zitten doen in XL? Vooral tegen mij vriendin? BEETJE VREEMD... Patser... Ook RV erbij halen is totaal
achterbaks terwijl die jongen ook van niets weet over RARE SNUITER!
3/ Als jij dingen over mij hoort, voordat je je #@#!@$! oordeel velt
moet je dat eerst verifieeren!
Niet zo populair doen, nergens voor nodig want dat ben je niet!
Mvg
Pascal
| Originally posted by precision boos bericht |

| Originally posted by precision 1/ Je kan daar niet over oordelen, want jij kent mij niet, |

lol pascal wil zich vast ook graag laten onderzoeken door dit forumpje waar ppl met oordelen smijten zonder onderbouwing
misverstanden kunnen behoorlijk irritant zijn.
en btw:
Massive:
Pascal werkt bij only-djs.com maar betekent niet meteen dat ie verantwoordelijk is voor alles wat daar gebeurt,werken meer mensen daar.
Ding:
Waarom zou die? ik vind zijn reactie ook niet meer dan logisch,denk eens na hoe alles er voor hem uit ziet en hoe het hem voorgespiegelt word,beetje raar allemaal.
ik zeg niet dat ie moet, ik zeg alleen dat we graag nieuwe mensen leren kennen op dit gezellige forumpje en daar is de ff voorstellen thread voor.
En er kan altijd sarcastisch gedaan worden, behalve als het vriendjes van iemand aangaan, dan zou het niet meer mogen. Shit, ff vergeten...
Ik zal het even verduidelijken, want het gaat hier een beetje over een misverstand.
Ten eerste, Pascal (Precision dus) mijn excuses, ik weet niet hoe dit allemaal geinterpreteerd wordt, maar zo is het in ieder geval niet bedoeld. De reden waarom ik 'rare snuiter' zei, is omdat ik bij de naam Precision totaal niet jou gezicht/persoon had verwacht. Ik had je nog nooit zien draaien, en ik vond je redelijk 'oud' overkomen. Daarbij komt dat ik in de XL tegen je aanliep en je me heel vaag in mijn nek pakte van 'is goed kerel, niets aan de hand'. Vond dat toen een beetje raar, daarom heb ik (en toen tegen Ruben)hier denk ik rare snuiter gezegd en anders niet. Totaal onbeduidend dus. Ik ken je verder totaal niet dus wil ik geen oordeel over jou persoontje geven of jou DJ capaciteiten. Ik heb me die avond op je set vermaakt, thats it. Dat het hier uit zijn verband wordt gehaald is erg raar.
Ten tweede, het 'schijnheilig doen bij je vriendin' vind ik apart dat je dat noemt. Ik heb aangeboden foto's van je te nemen die avond, omdat je vriendin een gewone camera bij zich had en ik en Franzelare toevallig met een digitale pictures aan het maken waren voor Partyflock. Ik heb zelf nog emailadressen uitgewisseld met haar. Heb nu nog geen tijd gehad om die dingen in groot formaat te verzenden etc, maar dat ga ik binnenkort doen. Als ik jou een 'rare snuiter' vond of weet ik veel wat, dan had ik dat zeker niet gedaan. Wel dan?
Ik heb gewoon alleen met je, overigens zeer aardige en vriendelijke, vriendin daar gepraat, zowel voor als tijdens je set in de XL.
Ten derde, populair doe ik niet, ik heb misschien alleen een beetje iets doms gepost waarvan ik het niet goed uitgelegd heb. Wist ook niet dat er zo'n fuzz over zou ontstaan, want dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik ken je ook helemaal niet....
Als ik iemand offended heb of in de problemen heb gebracht: mijn excuses. Dat is niet mijn bedoeling geweest, ik ben verkeerd begrepen zo te zien en hoop dat het zo verduidelijkt is!!
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by DjRV Massive: Pascal werkt bij only-djs.com maar betekent niet meteen dat ie verantwoordelijk is voor alles wat daar gebeurt,werken meer mensen daar. |
To: Snuggle : Dan is het goed zo!
TO: Dj Massive: Je mag dat denken en vinden, wij bij OD krijgen elke
dag updates over releases en release data, deze gaan gelijk bij ons het systeem in, tis onmogelijk om alle Verschuivende releases aan te passen, wij bij OD vinden het ook heel vervelend, omdat we ook op de platen zitten te wachten... Ik zal jou stukje even copy pasten naar de distributies...
Groetjes
Pascal
| Originally posted by precision To: Snuggle : Dan is het goed zo! Groetjes Pascal |

| Originally posted by Ding Chavez ik zeg niet dat ie moet, ik zeg alleen dat we graag nieuwe mensen leren kennen op dit gezellige forumpje en daar is de ff voorstellen thread voor. En er kan altijd sarcastisch gedaan worden, behalve als het vriendjes van iemand aangaan, dan zou het niet meer mogen. Shit, ff vergeten... |
is da zo
Gaaf dat Precision hier ook wel eens leest!
Kicke!
Wij zijn er in ieder geval bij de 6de februari in de Nighttown! Partytime!

komen jullie Ruben niet supporten in XL?