TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Tiskijukitus
Tiskijukitus
Kuka sit� harrastaa ja miss� m��rin? Itse olen miksaillut l�hinn� omaksi ilokseni (ja muiden kiusaksi, tietty
) parin vuoden ajan, mutten ole p��asiassa vinyylin korkean kilohinnan vuoksi viitsinyt l�hte� yritt�m��n ns. "ulos makkarista".
Jututin kerran er�st� lahtelaista jukkaa, joka tunnusti tuntevansa erityist� vetoa trancea kohtaan, mutta kirosi samaan hengenvetoon leiv�n olevan tiukassa kuin rippikoululaisen immenkalvo. Miekkonen oli my�s eritt�in turhautunut klubeihin jotka sitoivat h�nen k�tens� ja pakottivat soittamaan listahittej� toinen toisensa per��n. Ymm�rr�n t�m�n t�ysin, sill� harva perehtym�t�n korva jaksaa "samaa" paukutusta koko iltaa...
Trancen miksaaminen on hienoa ja palkitsevaa puuhaa, mutta riitt��k� suomalaisen transsijalan kunto?
T��lt� l�ytyy melko tuore makkari tiskijukka. Itsekkin py�rittelen levyj� omaksi iloksi ja hyvi� pointteja muuten mainitsit.
soitellut kohta 4v, keikkaakin l�ytyy jo
jonkin verran.. vinyylilt� l�hinn� mut
uudemmat biisit + promot yleens� cdr (ei mp3!!)
kotisivut saa k�yd� katsastamassa: http://thomas.reaktio.net
4 vuotta tuli keikkailtua/py�ritelty� levyj�...nyt en ole viimeiseen puoleen toista vuoteen keikkaillut/soitellut joten viime aikoina on pient� poltetta ollut havaittavissa...pit�s varmaan tehd� asialle jotain ennen kun sekoo,heh!

Onhan noita levyj� tullu soiteltua jo vuodesta 1996 l�htien l�hinn� kyll� omaksi ilokseni. Yhden keikan olen tossa 2000 heitt�ny Etropyn bileiss�. Kiva harrastus vaikka rahaa siihen kyll� menee.
Kotona olen omaksi iloksi mixaillut about. 1,5 vuotta ja olihan se aikamoinen tunne, kun biitit alkoivat ensimm�isen kerran loksahtamaan kohdalleen
Keikallekin olisi jossain vaiheessa tarkoitus l�hte�, mutta kaikki aikanaan.
Olen soitellut levyj� himassa nyt noin puoli vuotta. Kaikki levyni ovat vinyylej�.
Mink�laisilla vehkeill� te olette alkaneet miksailemaan tai mink�laisella "setill�" kannattas alottaa miksailemaan? ite en ole miksaillut, mutta kiinnostusta on.. 
| quote: |
| Originally posted by Trancetor Mink�laisilla vehkeill� te olette alkaneet miksailemaan tai mink�laisella "setill�" kannattas alottaa miksailemaan? ite en ole miksaillut, mutta kiinnostusta on.. |

Oon pari vuotta omistanu vermeet ja rensselit ja l�hinn� omaks ilokseni soittelen. Nyt vaan opiskelijana on v�h�n v�hemm�n rahaa k�ytett�v�n� levyihin joten ei oo hirveesti t�s l�hiaikoina tullu ostettuu lis��. Ostin heti alkuun uutena teknarit (2x600e),numarkin miksen (300e) ja pioneerin luurit (170e). Hyv� et osti kunnon vermeit� samantien ni ei nyt tarvi kituutella 2000e:t� jostain.
m� oon katellu noita hintoja nii on ne nii p*rkleen kalliita.. eik� oikeen mun budjettiin l�ydy oikeen sopivia vehkeit�
jos joku huomaa semmosen toooosii halvat mutta semmoset et tekee jotain nii ilmottakaa 
IIK! Ensimm�inen keikka olisi keskiviikkona!! Nyt on suoraan sanotusti kuset housuissa!

| Originally posted by Gravel IIK! Ensimm�inen keikka olisi keskiviikkona!! Nyt on suoraan sanotusti kuset housuissa! |
jos aiot makkarista muualle spinnaamaan nii jokasella katu-uskottavalla djs:ll� t�ytyy olla Technicsin dj levarit 
| Originally posted by Epic Star Hyvin se menee |
, ei ne huomaa vaikka kusisit housuun kun kuulevat sun huippusetin