TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party! : Xtralarge 7-02-2004
Pages (3): [1] 2 3 »
Party! : Xtralarge 7-02-2004
Xtralarge @ Kingdom the Venue
Amsterdam (voormalige marcanti)
www.xtralarge.nl
kosten: 15 euro
tijd: 22:00 -> 05:00
Lineup:
DJ Spider (Xtralarge,Captivating Sounds, I Love Trance)
DJ Dazzle (Blackhole,Soundbox & Freedom cd's,Spock)
Mike S (Crazylands)
Katana (Only Dj's,BPM,Xtralarge)
DJ RV (Basicbeats, Xtralarge,Steam Entertainment)
wie komen er??
ik wil er graag naartoe, het is gewoon een top line up zoals vorige keer, heb bastiaan al d'r over gesmst, maar nog niks teruggehad. Frans wist ook nog niet of hij kwam
ff afwachten dus, maar ik wil wel graag
Ik ga even kijken of ik hierbij aanwezig kan zijn!
Mjah, en Optimus: we moeten nog steeds een keer een daggie Bastiaan/Amsterdam doen
Maar die leijer laat steeds niets horen
Komtie wel naar Addiction?
Mwhehe, dagje gaat moeilijk, ik kan geen zaterdagen meer vrij krijgen (voor Addiction zelfs niet, geloof ik). En vorige keer toen we er waren, heb je wel 10 km in de hoerenbuurt gelopen, maar die 500 meter in de Bijenkorf "winkelen" vond je teveel

Whehehe hoe hoerig! 
Hoop dat er weer een aantal van de partij zullen zijn,vinnet wel gezellie enzo 
| quote: |
| Originally posted by Optimus Mwhehe, dagje gaat moeilijk, ik kan geen zaterdagen meer vrij krijgen (voor Addiction zelfs niet, geloof ik). En vorige keer toen we er waren, heb je wel 10 km in de hoerenbuurt gelopen, maar die 500 meter in de Bijenkorf "winkelen" vond je teveel |
? foeifoei!
Heel heel heeeeeeeeeel misschien, als het budget het toelaat en er meer vriendjes en / of vriendinnetjes gaan, kom ik wel even kijken..
2 Basd: ik zal is vragen of ik weer wat kaarten weg mag geven,dan kan je die altijd nog winnen 
Ik zal het in de gaten houden 
oeh, mag mijn honnepon weer draaien!
misschien dat ik je wel even kom supporten!
maar ik ben nog niet zo ver met de planning, eerst ff dit weekend overleven!
Ik kijk dan ook net voor dat weekend wel 
En Sjinees: omdat we toen alleen maar VERDER van het station afliepen had ik geen zin nee om verder te lopen, moest die avond ook nog springnichten!
herstel:
bastiaan is er iig ni�t bij vanwege werk (had sms niet goed gelezen
: )
top!
ff opnieuw lezen Ruub
ja en? top toch dat ie niet komt? alleen maar irritant die dude 
mwhehehe, ff afwachten dan maar wie wel meekan
Klinkt ERG aantrekkelijk, mede omdat ik de voorgaande keren moest laten schieten wegens tentamens... das nu anders (tentamens zijn dan net achter de rug
) maar ik weet niet of ik het wel trek om Ruben in 1 maand 2 keer tegen te komen
. Da's echt een opgave!
Maar ff serieus, moet even de financiele kant bekijken want op kamers wonen slurpt geld en een weekendretourtje amsterdam 'doet' toch 19 euro... geen kattepis dus :S .
Jaaaaaa maar krijg je bij mij wel happie voer Gerd :P
| Originally posted by DjRV ja en? top toch dat ie niet komt? alleen maar irritant die dude |
ja dan pas
zit nog te twijfelen! wil eigenlijk mijn honnepon niet alleen laten gaan! maarja ik heb ook nog mijn goede voormenen van minder feesten dit jaar en daar moet ik toch echt eens mee beginnen!!
lul, ga nou, dan heb ik iemand om mee te gaan

| Originally posted by franzelare zit nog te twijfelen! wil eigenlijk mijn honnepon niet alleen laten gaan! maarja ik heb ook nog mijn goede voormenen van minder feesten dit jaar en daar moet ik toch echt eens mee beginnen!! |
| Originally posted by Optimus lul, ga nou, dan heb ik iemand om mee te gaan ![]() |
| Originally posted by franzelare zit nog te twijfelen! wil eigenlijk mijn honnepon niet alleen laten gaan! maarja ik heb ook nog mijn goede voormenen van minder feesten dit jaar en daar moet ik toch echt eens mee beginnen!! |
| Originally posted by kolkiewolkie heb je dat kasteel van je in enschede al verkocht eigenlijk? Zo ja: BLAAT in het KWADRAAT! |