TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nån som vill spela i Uppsala?
Nån som vill spela i Uppsala?
V-Dala student nation i Uppsala skall tydligen dra igång ett andra dansgolv på försök under januari/februari och dom frågade mig om jag hade lust att spela. Jag tänkte därför kolla om det är nån som vill spela med mig. Jag har inga datum ännu, men det kommer att vara på en lördag när det väl blir av. Progressive trance/house, hard trance, trance, hard house, tribal och liknande är av intresse.
alltid intresserad. Var ska man skicka promo-cd?
Till mig I guess. Har du den på MP3?
| quote: |
| Originally posted by Dj Memento Till mig I guess. Har du den på MP3? |
klart man e sugen på å lira, du får url till promo i PM 
Coolt, det är verkligen på tiden
börjar bli lite less på deras eviga 80tals hits. Även om det har vart kul det med ibland, en annan har ju för tusan dansat på bordet till lilie & sussie där 
cool, har skickat ett litet pm till dig angående band of brothers 
Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. 
Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. 
| Originally posted by Sorrow Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ![]() Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. |
| Originally posted by Sorrow Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ![]() Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. |
men ack..
| Originally posted by Endre låter som tiesto chema om man är så bokad så man inte kan köra en kväll, starkt jobbat man. önskar jag hade det så men ack.. |
| Originally posted by Sorrow Jag ÄR väldigt uppbokad med både spelningar här hemma och utomlands. Sen har vi vanliga dödliga även studier att stå i. |

Sorrow, är det det namnet du använder när du spelar?
| Originally posted by Endre no hard feelings, och det är sant, har också studier och stå i även om jag inte är så attraktiv musik mässigt haha. ![]() |

Re: Nån som vill spela i Uppsala?
| Originally posted by Dj Memento V-Dala student nation i Uppsala skall tydligen dra igång ett andra dansgolv på försök under januari/februari och dom frågade mig om jag hade lust att spela. Jag tänkte därför kolla om det är nån som vill spela med mig. Jag har inga datum ännu, men det kommer att vara på en lördag när det väl blir av. Progressive trance/house, hard trance, trance, hard house, tribal och liknande är av intresse. |