TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nån som vill spela i Uppsala?

Posted by Dj Memento on Jan-15-2004 16:23:

Nån som vill spela i Uppsala?

V-Dala student nation i Uppsala skall tydligen dra igång ett andra dansgolv på försök under januari/februari och dom frågade mig om jag hade lust att spela. Jag tänkte därför kolla om det är nån som vill spela med mig. Jag har inga datum ännu, men det kommer att vara på en lördag när det väl blir av. Progressive trance/house, hard trance, trance, hard house, tribal och liknande är av intresse.

Posted by Connector on Jan-15-2004 19:33:

alltid intresserad. Var ska man skicka promo-cd?

Posted by Dj Memento on Jan-15-2004 19:58:

Till mig I guess. Har du den på MP3?

Posted by Connector on Jan-15-2004 20:26:

quote:
Originally posted by Dj Memento
Till mig I guess. Har du den på MP3?

Visst, har en en färsk mix av det hårdare slaget!

edit: du har pm!

Posted by Vizay on Jan-15-2004 23:25:

klart man e sugen på å lira, du får url till promo i PM

Posted by Treo on Jan-15-2004 23:37:

Coolt, det är verkligen på tiden börjar bli lite less på deras eviga 80tals hits. Även om det har vart kul det med ibland, en annan har ju för tusan dansat på bordet till lilie & sussie där

Posted by Proximus on Jan-16-2004 01:28:

cool, har skickat ett litet pm till dig angående band of brothers

Posted by Sorrow on Jan-16-2004 01:37:

Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i..

Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars.

Posted by Connector on Jan-16-2004 04:56:

quote:
Originally posted by Sorrow

gullig sig du har...

Posted by Endre on Jan-16-2004 23:44:

quote:

låter som tiesto chema om man är så bokad så man inte kan köra en kväll, starkt jobbat man. önskar jag hade det så men ack..

Posted by Sorrow on Jan-17-2004 02:55:

quote:
Originally posted by Endre

låter som tiesto chema om man är så bokad så man inte kan köra en kväll, starkt jobbat man. önskar jag hade det så men ack..

Jag ÄR väldigt uppbokad med både spelningar här hemma och utomlands. Sen har vi vanliga dödliga även studier att stå i.

Posted by Endre on Jan-17-2004 08:36:

quote:
Jag ÄR väldigt uppbokad med både spelningar här hemma och utomlands. Sen har vi vanliga dödliga även studier att stå i.

no hard feelings, och det är sant, har också studier och stå i även om jag inte är så attraktiv musik mässigt haha.

Posted by Dj Memento on Jan-17-2004 12:45:

Sorrow, är det det namnet du använder när du spelar?

Posted by Sorrow on Jan-17-2004 16:44:

quote:
Originally posted by Endre

no hard feelings, och det är sant, har också studier och stå i även om jag inte är så attraktiv musik mässigt haha.

Haha, det är lugnt. Om jag var en hundradel så duktig som du när det handlar om att producera skulle jag inte ha tid att sova..

Memento: yup. Du kan lyssna på mig andra lördagen i varje månad på Trancesphere också. Kommer göra lite grejer för TAW nu snart med.

Posted by biznology on Jan-18-2004 08:36:

Re: Nån som vill spela i Uppsala?

quote:
Originally posted by Dj Memento
V-Dala student nation i Uppsala skall tydligen dra igång ett andra dansgolv på försök under januari/februari och dom frågade mig om jag hade lust att spela. Jag tänkte därför kolla om det är nån som vill spela med mig. Jag har inga datum ännu, men det kommer att vara på en lördag när det väl blir av. Progressive trance/house, hard trance, trance, hard house, tribal och liknande är av intresse.

jakla

Vdala var intressad men for mycket om '15 minute hook up' till slutet.

i always knew vdala had potential - but like most Uppsala nations, just the same damn playlist over and over. godspeed|