TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- verneukte Trance-clip van deze week: Pulsedriver - Cambodia

Posted by Blik on Jul-31-2001 18:16:

verneukte Trance-clip van deze week: Pulsedriver - Cambodia

hoe kun je een lied verneuken zeg........wat een kankerlied is dat geworden, het lijkt wel een stom dance-lied geworden of zoiets, de clip is nog best redelijk, zit ook een best lekker wijf in maar het nummer is gewoon keihard verkracht.........

hebben jullie hem al gezien?? zo ja, wat vond je van de verkrachte versie??

Posted by TranceFool on Jul-31-2001 18:44:

Jep Blik, totally right. Ik zag em gisteren en ik werd echt zo KWAAD TMF-Award voor het beste verneuken van een plaat (ok tmf heeft het niet gedaan ). Ik wou eigenlijk ook een thread maken, maar was het vergeten. Ze proberen geloof ik 3 breaks in 2;30 min. te proppen. Echt zonde

Posted by Boss on Jul-31-2001 18:53:

Unhappy

Hehe, weer 'n verkneukte videoclip thread
'k heb cambodia nog nie gezien, maar ik geloof best dat 'ie kut is.... zelfde met flight 643, veel te kort...
en ATB - Let U Go, zonde dat ze zo'n relaxte plaat in 3 min proppen... echt jammer... waarom maken ze geen clips van 7 of 9 min??

Posted by tango on Jul-31-2001 18:58:

quote:
Originally posted by Boss
Hehe, weer 'n verkneukte videoclip thread
'k heb cambodia nog nie gezien, maar ik geloof best dat 'ie kut is.... zelfde met flight 643, veel te kort...
en ATB - Let U Go, zonde dat ze zo'n relaxte plaat in 3 min proppen... echt jammer... waarom maken ze geen clips van 7 of 9 min??

'k vind de clip van 643 nog best geinig. Gewoon een lekker bigsmilende tiesto die aan het rondspringen is met z'n handjes in de lucht. (zo kennen we hem eigenlijk ook). Weet iemand trouwens waar die clip is opgenomen? lijkt op Kreta in de kriti arena, weet ik alleen niet zeker, zou ook in israel ofzo kunnen zijn.

Maar de verkorte versie zuigt wel inderdaad. Vooral dat begin: "destination magik muzik".

grtz,
TNG

Posted by Blik on Jul-31-2001 19:01:

quote:
Originally posted by tango

'k vind de clip van 643 nog best geinig. Gewoon een lekker bigsmilende tiesto die aan het rondspringen is met z'n handjes in de lucht. (zo kennen we hem eigenlijk ook). Weet iemand trouwens waar die clip is opgenomen? lijkt op Kreta in de kriti arena, weet ik alleen niet zeker, zou ook in israel ofzo kunnen zijn.

Maar de verkorte versie zuigt wel inderdaad. Vooral dat begin: "destination magik muzik".

grtz,
TNG

is inderdaad in Israel opgenomen, die clip is wel goed, zo zou een tranceclip moeten zijn naar mijn mening, maar daar verneuken ze het lied weer

Posted by -=WVG=- on Jul-31-2001 19:16:

Cambodia is inderdaad ff vernaaid jah...

Dan kijk ik nog liever naar J-spott - NRG...

(ja ok, je kunt ook overdrijven )

Posted by moogwai on Jul-31-2001 20:41:

Ik heb Cambodia ook gezien.. is op zich wel een leuke clip... maar ik kan jullie wel begrijpen dat je zo'n 3 minuten versie kut vind... ik erger me er er meestal niet aan... Cambodia vind ik trouwens ook geen topnummer... Green Court remix vind ik wel ok. Kennen jullie het origineel van Sandra?

En de clip van Flight 643 en Exhale heb ik nog steeds niet gezien

Posted by TranceFool on Aug-01-2001 09:08:

quote:
Originally posted by moogwai

En de clip van Flight 643 en Exhale heb ik nog steeds niet gezien [/B]

Exhale vind ik echt een coole clip, kheb em maar 1x gezien. Ferry & Armin samen op staop, wat leuk

Posted by ampburner on Aug-01-2001 15:58:

quote:
Originally posted by TranceFool

Exhale vind ik echt een coole clip, kheb em maar 1x gezien. Ferry & Armin samen op staop, wat leuk

Die's idd cool ja

Posted by Siesta on Aug-01-2001 17:21:

dies idd lagguh,

Posted by Dj Lex on Aug-08-2001 14:11:

Ja dies idd wel cool. Members of Mayday hoorde ik op de radio, maar nog geen clip gezien. Flight heb ik ook nog niet gezien.

Posted by HiGH_NrG on Aug-08-2001 15:18:

Tis wel jammer jah dat zo'n lekker nummertje in 3,5 min moet worden gepropt...het leukste gaat dan weer verloren aan zo'n nummer

Majah die van System F - EXhale en Tiesto - Flight 643....die clips zijn op zich toch nog nie zo slecht...

Posted by moogwai on Aug-08-2001 20:46:

Ik heb gisteren een klein stukkie van Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye gezien op TMF... Op het einde loopt een vrouw naakt het water in (naja.. je ziet alleen de achterkant). De video edit is trouwens een korte versie van de Tribal Feeling Mix (diegene die op AvB002 staat)

Posted by rellivisit on Aug-10-2001 15:26:

Clip van MoM is ook niet al te geweldig, alleen wat gezichten in vakjes . Met natuurlijk ook de big smilende Paul van Dyk, maar vindt maar eens een goede clip voor je nummer. Iedereen vindt clips op parties opgenomen altijd goed, maar ja, je kunt niet altijd parties blijven filmen en daar maar meteen je clip van maken. De clip van ATB - Let U Go is ook weer een mooi "ik zoek een vrouw" clipje van Andre zelf. Hij loopt gewoon in elke clip zelf rond te huppen. Die moet wel desperate zijn.

Posted by Dj Lex on Aug-12-2001 09:44:

Laatste tijd wordt er wel steeds meer commercieel uitgebracht vind ik. Beetje teveel. Heel jammer

Posted by Siesta on Aug-12-2001 10:06:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Laatste tijd wordt er wel steeds meer commercieel uitgebracht vind ik. Beetje teveel. Heel jammer

ach ja mensen willen geld verdienen heh

Posted by Dj Lex on Aug-12-2001 10:21:

Ja ach en geef ze is ongelijk. Het is snel geld verdienen, wie zou dat niet doen