TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zat eraan te komen bij ID&T..
Pages (3): [1] 2 3 »
Het zat eraan te komen bij ID&T..
http://www.4n-online.com/
Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC)..
Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben 
Yeah vette shit,dan kunnen we hier ook gangstah's en bendes maken,net als t allmighty amerika,whoopieeee,thxxx id&t,you guys are such a gift 
Hier ga ik nog geeneens op reageren
Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom.
| quote: |
| Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom. |
tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen.
Chuckie?
Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean �n Chuckie?

| Originally posted by Fkwebeman tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen. Chuckie? Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean �n Chuckie? |
| Originally posted by MaGiK54 Drie keer Sensation: White Brown Black |
tis te hopen dat ze het geld wat ze verzamelen met dit soort dingen investeren in kwaliteit op andere gebieden als trance ...
Binnenkort kunnen we ook gele/blauwe/rooije FUBU kleding kopen met daarop de naam: ID&T. 
Sensation Gold: The BlingBling Edition
| Originally posted by basd http://www.4n-online.com/ Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC).. Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben |
Ik geef ID-T ook groot gelijk, als ze er wat mee kunnen verdienen, waarom zou je het dan niet doen.
Maar moeten ze het wel onder een andere naam doen, en apart houden van de trance/dance feesten!
Ik snap niet dat ze het onder de naam id-t doen, ze hadden best een ander bv'tje op kunnen richten toch ??
Daar gaat ons partyeiland whehe 
| Originally posted by Freezel Sensation Gold: The BlingBling Edition |
| Originally posted by Smirnoff Ik snap niet dat ze het onder de naam id-t doen, ze hadden best een ander bv'tje op kunnen richten toch ?? |
| Originally posted by sndh tis te hopen dat ze het geld wat ze verzamelen met dit soort dingen investeren in kwaliteit op andere gebieden als trance ... |

| Originally posted by Original En tja als er markt voor is...waarom niet. zolang ze t maar appart houden en niet weer van die combinaties maken. Word volgensmij van beide kanten niet echt gewaardeerd heb ik op ic gemerkt. |
| Originally posted by basd Hetzelfde met Shockers.. Mocht dat nog terugkomen (weet niet hoe groot die kans is), dan schijnt dat ook techno only te worden. |
, hoewel ik BlingBling ook goed vind..
ID&G(ANGSTER)

Of je het hier nou mee eens bent of niet, volgens mij hebben de zogeheten hiphop-liefhebbers helemaal geen intresse in grootschalige feesten. Dat urban-wereldje is veel meer gericht op het hele underground-gebeuren en kleine feesten.
Vorige keer was het toch massaal knokken bij zo'n feest (kwam ook door rukorganisatie)? Volgens mij was dat best wel druk daar. Maar buiten dat heeft iedereen het recht op zn feessie. Ik vraag me alleen of het idd in zo'n grote zaal werkt..
Maar ja iedereen zn feessie, ook al is de muziek niemand's smaak hier denk ik 
| Originally posted by ahp2002 Vorige keer was het toch ook al massaal knokken bij zo'n feest? Volgens mij was dat best wel druk daar. Maar buiten dat heeft iedereen het recht op zn feessie. Ik vraag me alleen of het idd in zo'n grote zaal werkt.. Maar ja iedereen zn feessie, ook al is de muziek niemand's smaak hier denk ik |
pfff lekker boeien laat ze maar feesten je hoeft er toch niet heen! als ze innercity volgend jaar tenminste urbanloos maken
en 4n staat idd voor foreign
cheap as pie
oh god, nee toch
als de feesten en dj's maar gescheiden gaan houden. Ik heb geen zin om op een sensation een of ander hip hop te moeten meemaken