TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zat eraan te komen bij ID&T..
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by basd on Jan-16-2004 08:28:

Het zat eraan te komen bij ID&T..

http://www.4n-online.com/

Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC)..

Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben

Posted by Donna on Jan-16-2004 08:41:

Yeah vette shit,dan kunnen we hier ook gangstah's en bendes maken,net als t allmighty amerika,whoopieeee,thxxx id&t,you guys are such a gift

Posted by MaGiK54 on Jan-16-2004 09:19:

Hier ga ik nog geeneens op reageren

Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom.

Posted by basvh on Jan-16-2004 09:40:

quote:
Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom.
Chuckie in concert?

Posted by Fkwebeman on Jan-16-2004 09:52:

tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen.

Chuckie?

Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean �n Chuckie?

Posted by MaGiK54 on Jan-16-2004 09:54:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen.

Chuckie?

Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean �n Chuckie?

Drie keer Sensation:

White
Brown
Black

Posted by Asperge on Jan-16-2004 10:40:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Drie keer Sensation:

White
Brown
Black

hahaha

Posted by sndh on Jan-16-2004 10:43:

tis te hopen dat ze het geld wat ze verzamelen met dit soort dingen investeren in kwaliteit op andere gebieden als trance ...

Posted by New Wave on Jan-16-2004 10:50:

Binnenkort kunnen we ook gele/blauwe/rooije FUBU kleding kopen met daarop de naam: ID&T.

Posted by Freezel on Jan-16-2004 10:51:

Sensation Gold: The BlingBling Edition

Posted by Eagle` on Jan-16-2004 11:03:

quote:
Drie keer Sensation:

White
Brown
Black

Posted by Original on Jan-16-2004 11:08:

quote:
Originally posted by basd
http://www.4n-online.com/

Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC)..

Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben

Wat betekend 4N.... "voor neg0rz" ??

En tja als er markt voor is...waarom niet. zolang ze t maar appart houden en niet weer van die combinaties maken. Word volgensmij van beide kanten niet echt gewaardeerd heb ik op ic gemerkt.

Posted by Flippe on Jan-16-2004 11:23:

Ik geef ID-T ook groot gelijk, als ze er wat mee kunnen verdienen, waarom zou je het dan niet doen.

Maar moeten ze het wel onder een andere naam doen, en apart houden van de trance/dance feesten!

Posted by Smirnoff on Jan-16-2004 11:25:

Ik snap niet dat ze het onder de naam id-t doen, ze hadden best een ander bv'tje op kunnen richten toch ??

Daar gaat ons partyeiland whehe

Posted by MaGiK54 on Jan-16-2004 11:37:

quote:
Originally posted by Freezel
Sensation Gold: The BlingBling Edition

Deze is nog beter

Posted by basd on Jan-16-2004 11:42:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik snap niet dat ze het onder de naam id-t doen, ze hadden best een ander bv'tje op kunnen richten toch ??

Zo profiteren ze alvast van de naamsbekendheid..

Enne, wat ik ergens gelezen heb is '4N' een soort breezerterm voor 'foreign'. Weet niet of het klopt.

quote:
Originally posted by sndh
tis te hopen dat ze het geld wat ze verzamelen met dit soort dingen investeren in kwaliteit op andere gebieden als trance ...

Geloof je het zelf? Meer dan TE en een enkele TiC ga je echt niet meer krijgen denk ik..

Trance = dood

quote:
Originally posted by Original
En tja als er markt voor is...waarom niet. zolang ze t maar appart houden en niet weer van die combinaties maken. Word volgensmij van beide kanten niet echt gewaardeerd heb ik op ic gemerkt.

Inderdaad, dat heeft ID&T denk ik ook ingezien..

Hetzelfde met Shockers.. Mocht dat nog terugkomen (weet niet hoe groot die kans is), dan schijnt dat ook techno only te worden.

Posted by TranceFool on Jan-16-2004 11:49:

quote:
Originally posted by basd

Hetzelfde met Shockers.. Mocht dat nog terugkomen (weet niet hoe groot die kans is), dan schijnt dat ook techno only te worden.

Ja dat schijnt idd over een tijd terug te komen, maar dan op veel kleinere schaal, geen massafeest meer.

Posted by Fkwebeman on Jan-16-2004 13:11:

quote:
Drie keer Sensation:

White
Brown
Black

HAHAHAHAHAHA , hoewel ik BlingBling ook goed vind..

Wat dachten jullie van

ID&T presents DRIVEBY..

Posted by Magic83 on Jan-16-2004 13:13:

ID&G(ANGSTER)

Posted by DJ D-Man on Jan-16-2004 14:48:

Of je het hier nou mee eens bent of niet, volgens mij hebben de zogeheten hiphop-liefhebbers helemaal geen intresse in grootschalige feesten. Dat urban-wereldje is veel meer gericht op het hele underground-gebeuren en kleine feesten.

Posted by ahp2002 on Jan-16-2004 14:57:

Vorige keer was het toch massaal knokken bij zo'n feest (kwam ook door rukorganisatie)? Volgens mij was dat best wel druk daar. Maar buiten dat heeft iedereen het recht op zn feessie. Ik vraag me alleen of het idd in zo'n grote zaal werkt..

Maar ja iedereen zn feessie, ook al is de muziek niemand's smaak hier denk ik

Posted by TranceFool on Jan-16-2004 15:00:

quote:
Originally posted by ahp2002
Vorige keer was het toch ook al massaal knokken bij zo'n feest? Volgens mij was dat best wel druk daar. Maar buiten dat heeft iedereen het recht op zn feessie. Ik vraag me alleen of het idd in zo'n grote zaal werkt..

Maar ja iedereen zn feessie, ook al is de muziek niemand's smaak hier denk ik

Dat was in de Heineken Music Hall.
Ik heb geen idee of er in bij deze muziekstijlen wel behoefte is aan massale feesten. Lijkt me dat ID&T dit toch eerst goed heeft onderzocht......zou anders wel heel erg stom zijn!
Kan ook zijn dat ze door verschrikkelijk veel reclame te maken zo'n grote vraag willen gaan creeeren, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet echt een goed idee

Posted by Duke2003 on Jan-16-2004 16:08:

pfff lekker boeien laat ze maar feesten je hoeft er toch niet heen! als ze innercity volgend jaar tenminste urbanloos maken
en 4n staat idd voor foreign

Posted by Ferry 0 on Jan-16-2004 16:16:

cheap as pie

Posted by Jimmy on Jan-16-2004 16:37:

oh god, nee toch

als de feesten en dj's maar gescheiden gaan houden. Ik heb geen zin om op een sensation een of ander hip hop te moeten meemaken

Pages (3): [1] 2 3 »