TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het weekend thread: Wie is waar geweest en hoe was het?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Chicane on Jan-18-2004 11:30:

Question Het weekend thread: Wie is waar geweest en hoe was het?

Viel me op dat deze thread er nog niet was eigenlijk, of ik zocht verkeerd. Maar goed, om de dag maar eens mee te beginnen want het is weer weekend.. waar ben je geweest, wie draaide er en hoe was het daar?

Posted by basvh on Jan-18-2004 11:42:

men neme een

je toets in hebben weekend gedaan

resultaat

PART 1

http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=4939

PART 2

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=56905

Deze thread is dus part 3

maar goed wat heb ik dit weekend gedaan:

ben thuis gebleven, voor de 2e week achterelkaar. Nee ik ben niet ziek. Heb Back to the future 2 zitten kijken en daarna een hilarisch gesprek met kolkiewolkie gevoerd over msn. Kolkie was namelijk een beetje tipsy

Posted by Blik on Jan-18-2004 11:46:

Ik ben ook thuis gebleven, heb de komende 2 weken 6 tentamens

Posted by kolkiewolkie on Jan-18-2004 12:10:

Ik ben donderdag nog naar een trancefeestje in Hengelo geweest, maar er was werkelijk waar NIEMAND! Anyways we kwamen aan de praat met 1 van de dj's en die bleek naast student op de UT ook een bekende van Basd en Snuggle te zijn en daar hebben we dus erg relaxed ge-aftered .

Gisteren heb ik met m'n neven bier zitten brouwen gevolgd door een 1 of ander superhumoristisch bierspel waardoor ik om een uur of 11 al zo ongeveer onder de tafel lag .

Geslaagd weekend wel dus .

Posted by jp on Jan-18-2004 12:28:

Ga vanavond uit, Leidseplein waarschijnlijk. Het was te koud gisteren en nu schijnt de zon

Zal dus geen trance/techno worden, eerder grand cafe met een tosti erbij

Potje poolen erna, wie weet

Posted by raoel on Jan-18-2004 12:38:

Vrijdag avond even naar een caf� in het dorp hiernaast geweest.
Pint pakken en gezellig kletsen met vrienden en ouwe schoolgenoten, altijd wel leuk in caf� jerommeke.

Gister/vannacht naar Stratum geweest, enkele caf�'s bezocht. Stratum is altijd goed toeven. Vooral playerz caf�, waar voorheen de voorste zaal van 5611 was, is erg leuk. Vanaf de opening is het daar elke zaterdag volle bak.
In Insiders was Dj Jean gister, maar daar zijn we niet naar toe geweest. Koste 5 euro

Vanavond personeelsfeest, naar inspiration point in V'waard (voor degene die dat kennen?). Enkele ajren geleden hebben we dat ook gedaan, wa toen erg leuk, nu hebben we wat leuker personeel dan toen en denk dat het nu extreem leuk gaat worden. Daarna nog ff op stap in Reusel en ik vrees dat ik kut zat ga worden.

Posted by Freezel on Jan-18-2004 13:07:

Ben thuis gebleven: Heb geleerd voor tentamens, formuleren van een afstudeeropdracht, verhuizen met werk en beetje Transcend geluisterd.

Ben blij als komende week voorbij is. De 26e begint mijn afstudeerstage voor bijna 5 maanden, heb daar wel redelijk zin in

Posted by SnuggLe on Jan-18-2004 13:26:

Vrijdagavond verjaardag van een oud huisgenoot (Opti/Tim: Martin, die vent uit Utrecht).

Gisteravond aan het sexen geweest met een ander stel hier uit Den Haag

Posted by Raymond on Jan-18-2004 13:43:

Ik ben eindelijk naar LOTR - Return of the king geweest, wachten op de extended editie zullen we dan maar zeggen. Want wat kwam er veel niet goed uit de verf zeg!!!

En ik ben bezig geweest met de presentatie voor mijn afstuderen morgen, de 19e

Posted by Asperge on Jan-18-2004 13:50:

Ik ben naar een plaatselijke discotheek geweest, muziek zuigt er hard, maarja dat merk je na een tijdje toch niet meer. Was wel uitermate gezellig

Posted by dj_spare on Jan-18-2004 14:21:

Vakantiebespreking gehad! we gaan waarschijnlijk naar Mallorca

draaien er trouwens goeie DJ's daar? Vast wel

Posted by Menno on Jan-18-2004 14:47:

Vrijdagavond gewerkt. Gister ben ik een Breda geweest met een aantal collega's van AH. Was opzich best gezellig, alleen het publiek is daar best jong. Vanavond nog een personeelsfeestje en dan gaat de elllende van school weer beginnen

Dj_Spare: vorig jaar waren Marco V, Dana en Johan Gielen bijna elke week in Mallorca.

Posted by Raymond on Jan-18-2004 14:57:

quote:
Originally posted by dj_spare
Vakantiebespreking gehad! we gaan waarschijnlijk naar Mallorca

draaien er trouwens goeie DJ's daar? Vast wel

Ja Mental Theo
Ffe zonder gekheid BCM is de grootste club daar, en daar draaien Carl Cox, Picotto, Judge Jules, Pete Tong, Johan Gielen etc.
Je kan vanuit El Arenal de bus pakken (10 min.) naar Magaluf en dan heel de nacht uit je bol gaan

Posted by BaRTeZ on Jan-18-2004 15:08:

quote:
Originally posted by Raymond
Ja Mental Theo
Ffe zonder gekheid BCM is de grootste club daar, en daar draaien Carl Cox, Picotto, Judge Jules, Pete Tong, Johan Gielen etc.
Je kan vanuit El Arenal de bus pakken (10 min.) naar Magaluf en dan heel de nacht uit je bol gaan

ooh dat klinkt lekker hoor

ben benieuwd!

Posted by HiGH_NrG on Jan-18-2004 15:40:

Net zoals een aantal anderen thuisgebleven en gebikkeld voor tentamens... Eind van de maand maar weer eens een feestje pakken

Posted by franzelare on Jan-18-2004 16:27:

ik ben vrijdag naar gods launch of armin resindetie in de air geweest
daarvan was ik pas zaterdag om 16.00 thuis
dus zaterdag heb ik een beetje achter de pc gehangen en ben optijd naar bed gegaan!

Posted by Opti on Jan-18-2004 16:27:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Vrijdagavond verjaardag van een oud huisgenoot (Opti/Tim: Martin, die vent uit Utrecht).

Gisteravond aan het sexen geweest met een ander stel hier uit Den Haag

gefeliciteerd En sexen met een stel? Ik wist niet dat je aan swingen deed

is het niet de ipv het?

Posted by SnuggLe on Jan-18-2004 17:11:

quote:
Originally posted by Optimus
gefeliciteerd En sexen met een stel? Ik wist niet dat je aan swingen deed

is het niet de ipv het?

Zei ik sexen? Oh, ik bedoelde catannen

Nee, het is het, niet de.

Posted by MaGiK54 on Jan-18-2004 17:19:

Vrijdagavond vroeg gaan slapen, want moest overwerken op zaterdag

En gisteren standaard naar de Kings (Scheveningen) geweest, waar de Corona's iets te lekker smaakte, waardoor ik vandaag een beetje last had van een kater

Posted by emma on Jan-18-2004 19:35:

quote:
Originally posted by franzelare
ik ben vrijdag naar gods launch of armin resindetie in de air geweest
daarvan was ik pas zaterdag om 16.00 thuis
dus zaterdag heb ik een beetje achter de pc gehangen en ben optijd naar bed gegaan!

en het was VET !

Posted by snitz on Jan-18-2004 19:42:

heb heel de avond maar beetje doelloos plaatjes gedraait. Volgende week maar weer eens ff de schade inhalen. Dr zit teveel bloed in me alcohol

Posted by basd on Jan-19-2004 08:31:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik ben donderdag nog naar een trancefeestje in Hengelo geweest, maar er was werkelijk waar NIEMAND! Anyways we kwamen aan de praat met 1 van de dj's en die bleek naast student op de UT ook een bekende van Basd en Snuggle te zijn en daar hebben we dus erg relaxed ge-aftered .

Kan goed kloppen ja, die moest donderdag draaien daar..

Is een goeie vriend van mij.

Verder zelf geen zak gedaan, beetje in de stad rondgehangen met vriendin.. Tijd dat ik weer terug ga naar Nederland

Posted by Flippe on Jan-19-2004 15:45:

Valt me op dat er veel thuis zijn gebleven...
ook ik ben zaterdag thuis gebleven, had zondag een redelijk belangrijke zwemwedstrijd!

Posted by snitz on Jan-19-2004 16:25:

quote:
Originally posted by Flippe
Valt me op dat er veel thuis zijn gebleven...
ook ik ben zaterdag thuis gebleven, had zondag een redelijk belangrijke zwemwedstrijd!

Inderdaad, het uitgaansleven heeft weer een hoop geld misgelopen door het fenomeen studie

Posted by Phortje on Jan-19-2004 17:29:

Ik heb een vrij saai weekend gehad....
Vrijdagmiddag/avond/nacht aan het werk geweest om een server gebouwd en goed geinstalleerd te krijgen, hele nacht aan doorgewerkt (hardware was te laat geleverd)..
Zaterdagochtend dat ding opgehangen in telecity, daarna door naar m'n ouders en vervolgens de rest van de middag in bed gelegen
Zondag ff bij m'n opa langs geweest en toen weer terug naar mijn kamer

Pages (3): [1] 2 3 »