TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "United Uppsala Club Cruise" 20:e Mars!!
"United Uppsala Club Cruise" 20:e Mars!!
Tjena!
Vill passa p� att informera er om Uppsalas f�rsta riktiga klubb kryssning.
"L�rdagen den 20 mars drar Uppsalas n�jesliv till sj�ss f�r en 23 timmars fest utan dess like. Med oss finns en rad av Uppsalas ledande klubbar och dj�s. Vi bjuder p� inte mindre �n fem olika dansgolv med en unik bredd och ett program som kommer att tillfredst�lla �ven den mest kr�sne.
Dessutom blir det en underkl�desvisning och mingel med killarna och tjejerna fr�n Nelly.se och Slitz.
Allt detta och mycket mer p� Uppsalas f�rsta riktiga club cruise.
V�LKOMMEN OMBORD!
-------------------------------
Tid / plats
20-21 mars 2004 med m/s Silja Festival
Avg�ng
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, l�rdag 20 december kl. 20.00
�ter
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, s�ndag 21 mars kl. 19.00
�lder
20+ Leg/Pass [ord �lder 23+]
-------------------------------
LINEUP:
CLUBGOLVET:
House, trance, progressive och techno
presenteras i samarbete med Wicked Crew.
Dansare och dekor av Traktorpulling.
EGO-T [wicked crew]
NOI [circle]
BERRE [trapdoor]
TAREK [circle]
KALA [pacha, ibiza]
DAVID [premi�r, club norrlandica]
HARDCELL [drumcode, illegal-sthlm] L�s mer
Liveact: TRIMADA [berre & tarek]
STORA GOLVET:
Radiohits, Eurodisco, Schlagers
och allt annat som sv�nger.
NICKE B [bars and stars, joar bl�]
R-BEE [vimmelparty, bryggan]
ALI [vimmelparty, bryggan]
GARRY [cosmopolitan]
PHRANKIE ZOLO [level, miami]
HIP HOP GOLVET:
Hip Hop, R�n�B och Dancehall p� spelas p� kv�llens specialbyggda golv i konferens-avdelningen. Presenteras i samarbete med Topaz.
CRIBE [topaz & infinite mass]
RODDE [topaz & infinite mass]
DJ TOMMYKNOCKERS [religion, r�dhuset]
SGT PAUL [religion]
AFTERBEACHPARTY:
Med SLITZ & BIKINI.SE i relaxavdelningen.
Charterhits och full fart i poolerna. Vad �r �r MTV The Grind mot detta? F�rst till kvarn...
DJ WRETEP [kahlua club, kos]
COVERPUBEN:
Uppsalabandet YOWSA lirar sk�na partycovers i puben. Allt i b�sta afterskianda.
I pauserna spelar GARRY sk�na partyhits som du gl�mt att du �lskade s� mycket."
Fullst�ndig info om denna kryssning finner ni p�: http://www.uniteduppsala.nu
//toomas / toka
Re: "United Uppsala Club Cruise" 20:e Mars!!
| quote: |
| Originally posted by toka Tjena! Vill passa p� att informera er om Uppsalas f�rsta riktiga klubb kryssning. "L�rdagen den 20 mars drar Uppsalas n�jesliv till sj�ss f�r en 23 timmars fest utan dess like. Med oss finns en rad av Uppsalas ledande klubbar och dj�s. Vi bjuder p� inte mindre �n fem olika dansgolv med en unik bredd och ett program som kommer att tillfredst�lla �ven den mest kr�sne. Dessutom blir det en underkl�desvisning och mingel med killarna och tjejerna fr�n Nelly.se och Slitz. Allt detta och mycket mer p� Uppsalas f�rsta riktiga club cruise. V�LKOMMEN OMBORD! ------------------------------- Tid / plats 20-21 mars 2004 med m/s Silja Festival Avg�ng Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, l�rdag 20 december kl. 20.00 �ter Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, s�ndag 21 mars kl. 19.00 �lder 20+ Leg/Pass [ord �lder 23+] ------------------------------- LINEUP: CLUBGOLVET: House, trance, progressive och techno presenteras i samarbete med Wicked Crew. Dansare och dekor av Traktorpulling. EGO-T [wicked crew] NOI [circle] BERRE [trapdoor] TAREK [circle] KALA [pacha, ibiza] DAVID [premi�r, club norrlandica] HARDCELL [drumcode, illegal-sthlm] L�s mer Liveact: TRIMADA [berre & tarek] STORA GOLVET: Radiohits, Eurodisco, Schlagers och allt annat som sv�nger. NICKE B [bars and stars, joar bl�] R-BEE [vimmelparty, bryggan] ALI [vimmelparty, bryggan] GARRY [cosmopolitan] PHRANKIE ZOLO [level, miami] HIP HOP GOLVET: Hip Hop, R�n�B och Dancehall p� spelas p� kv�llens specialbyggda golv i konferens-avdelningen. Presenteras i samarbete med Topaz. CRIBE [topaz & infinite mass] RODDE [topaz & infinite mass] DJ TOMMYKNOCKERS [religion, r�dhuset] SGT PAUL [religion] AFTERBEACHPARTY: Med SLITZ & BIKINI.SE i relaxavdelningen. Charterhits och full fart i poolerna. Vad �r �r MTV The Grind mot detta? F�rst till kvarn... DJ WRETEP [kahlua club, kos] COVERPUBEN: Uppsalabandet YOWSA lirar sk�na partycovers i puben. Allt i b�sta afterskianda. I pauserna spelar GARRY sk�na partyhits som du gl�mt att du �lskade s� mycket." Fullst�ndig info om denna kryssning finner ni p�: http://www.uniteduppsala.nu //toomas / toka |
Sipo: Jag �r glad att du quotade hela inl�gget, annars hade jag inte vetat vem du syftade p� ;)
;-)
Hej alla! Nope jag �r inte med och arrangerar detta eller n�t s�nt! G�r bara lite reklam f�r partyt bara s� ni vet!
Soft - �nnu en kryssning att se fram emot! Inga stora internationella namn, men vem fan...en kryssning �r alltid en kryssning...
Fr�gan �r bara om man har r�d till alla events h�nder i v�r. Det g�ller att prioritera...
| Originally posted by Aendy Sipo: Jag �r glad att du quotade hela inl�gget, annars hade jag inte vetat vem du syftade p� |
| Originally posted by Aendy Sipo: Jag �r glad att du quotade hela inl�gget, annars hade jag inte vetat vem du syftade p� |

| Originally posted by Glorie sk�n ![]() k�nner inte igen ETT enda namn p� denna kryssning. va bra jag k�nner mig |
kom just p� att "dj tarek" till�gnade en s�ng till v�r gamla sajt
(d�pt ef. den och allt)
men det e det enda jag h�rt av han
s� man kan ju inte s�ga att jag eg. vet hur han dj'ar. s�kert bra 
Glorie: DJ Tarek �r en mycket duktig och talangfull producent och DJ. Producerar och spelar dock mestadels psy trance idag.